Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg,ott a sas rajta.Jól van,ezt benéztem,ezért röhög Ábrus.Oldalról tiszta BMW.
A beindítás óta mennyit járt?
Az nem BMW hanem egy Moto Guzzi Quota! 1100 V2
Sanyám, legyél otthon erőszakos. GTR-ed még lehet.
Szerintem pucold ki a karbikat,úgy tűnik kevés benzint kap a gép.Valószínű a téli állásban kiürültek a karbik és lerakódott némi kosz.
Mit nem értesz? Párszor elmondtam már.
Akkor amikor a GTR-t vettem, az R BMW RT-k 1M-tól kezdődtek 95-ös évjárattal. A normálisabb állapotúak 1,2M-körül jártak és ennyi pénzünk egyszerűen nem volt erre, így eleve kár is volt gondolkodni ezen. (ehhez társult még a ZF váltó nyelestengely betegsége és a legtöbbön világító ABS lámpa, valamint a BMW célszerszám mániája)
Hosszasan tárgyaltam egy K1100LT-ről de az is ragaszkodott az 1M-hoz így végül felhagytam a tervvel.
Viszont te is tudod és láthattad is hogy vettem volna BMW-t, nem a szándékkal volt a baj.
(ma már vannak olcsóbban is, de az meg akkor volt)
Üdv, mindenkinek! elégrégen jártamerre.tavaly szeptemberben motoroztam utóljára,tegnap cseréltem gyertyákat olajat.mostkellene egykissegitség.a moci beindul deaz alapjárat nemesikvissza,azlenne a kérdésem az alapjátati keverék csavarokon mennyitkell kitekerni ?mégegy gond, hakis fordulaton megyek nagyon hülye hangjavan mintha fuladozna .tudom egykarbi szinkron is ráférne.havalaki tudvalamit megközzöném. Jó mocizást !
Pedig ez a BMW gyorsan felvinne a kis házhoz!
A Hondát bánom ,hogy nem voltam itthon erőszakosabb. Ezt elbasztam. 500-ért volt cb1300.

A másik meg hatalmas méretű gép volt. A sarkam nem tudtam a földre rakni rajta ülve,2 m vagyok/voltam.
Persze hogy szépen jár.
Úgy nem nehéz hogy le van fojtva 98 Le-re enyhébb fokolású vezérmű tengelyekkel és sornégyes létére kiegyensúlyozó tengely van benne.
Nagyon szépen járó motorja van a GTR-nek. Szimpatikus gép. Kéne kategória.
Nos ahogy László tőle szokatlan módon (azaz diszkréten ) megfogalmazta, ez egy nehéz dög, még ha nem is nagyon látszik rajta elsőre. (307kiló)
Mivel a tengelytávja elég nagy (jóval hosszabb mint egy kortárs R BMW-é )így sejthető hogy egyenesen menni jobban szeret, mint lábtartót karcolva kanyarodni jobbra-balra.
Szerintem a hirdetésben levővel is úgy jártak sokan hogy azt gondolták hogy ez a mindennapokban is könnyedén használható mindenes amin ráadásul nem is áznak-fáznak, milyen jó lesz majd suhanni a sorok között.
Aztán elkezdték használni és rájöttek hogy ez valóban túragép, ami nagyon szeret egyenesen menni de az irányváltáshoz nem elég csak gondolni rá, tenni is kell érte.
Ez mellett az állóhelyzetbeni mozgatásához is elég elszántnak kell lenni (nincs olyan opció hogy csak úgy arrébb gurítom, főleg feldobozolva) mert a tervezők fejében egy monolit lehetett a lemásolandó példa. (ahogy azt mlas idom nélkül láthatta)
Szóval a hétköznapokban (a magamfajta termetű és fizikumú teremtményeknek) nem olyan egyszerű bánni vele mint pl. az FZR-rel volt.
Amúgy rohadt masszív darab, állítom hogy merevebb-erősebb felépítésű mint előtte a Goldwing volt, pedig az is ilyen súlyban volt.
Egy pupu kaliberű srácnak vagy pl. ádámnak biztos könnyebben menne de az átlagember nem egészen ilyen.
Gondolom a súlya miatt,de az nem rettentene mert erős vagyok.
Ez lesz az.



Fekete színű volt akkor tudom melyik. Árulták tavaly 350-ig levitték az árát. Nekem nagyon tetszett naked változatban.
Én is vettem egy ötös szintű franciát a küldetésekhez,de a legénység még nem százas,ritkán találják el a tankokat.
Volt most a talin tegnap egy ilyen motor, mint a tied, csak le volt csupaszítva, és cruiserre alakítva. Így lebontva láccik, mekkora db vas (én továbbra se értem, mért nem BMW RT-t vettél )
köszi,sajnos nekem nem megy így a festés! dunakeszin van egy 20 éves srác ő csinálta!
Majd mlas az Orákulum megmondja mert ő nem félt kipróbálni.
Neked is felajánlottam de te sem éltél vele.
MI Baja? Nem jó menni vele?