Mit nem értesz? Párszor elmondtam már.
Akkor amikor a GTR-t vettem, az R BMW RT-k 1M-tól kezdődtek 95-ös évjárattal. A normálisabb állapotúak 1,2M-körül jártak és ennyi pénzünk egyszerűen nem volt erre, így eleve kár is volt gondolkodni ezen. (ehhez társult még a ZF váltó nyelestengely betegsége és a legtöbbön világító ABS lámpa, valamint a BMW célszerszám mániája)
Hosszasan tárgyaltam egy K1100LT-ről de az is ragaszkodott az 1M-hoz így végül felhagytam a tervvel.
Viszont te is tudod és láthattad is hogy vettem volna BMW-t, nem a szándékkal volt a baj.
(ma már vannak olcsóbban is, de az meg akkor volt)
Persze hogy szépen jár.
Úgy nem nehéz hogy le van fojtva 98 Le-re enyhébb fokolású vezérmű tengelyekkel és sornégyes létére kiegyensúlyozó tengely van benne.
Nos ahogy László tőle szokatlan módon (azaz diszkréten ) megfogalmazta, ez egy nehéz dög, még ha nem is nagyon látszik rajta elsőre. (307kiló)
Mivel a tengelytávja elég nagy (jóval hosszabb mint egy kortárs R BMW-é )így sejthető hogy egyenesen menni jobban szeret, mint lábtartót karcolva kanyarodni jobbra-balra.
Szerintem a hirdetésben levővel is úgy jártak sokan hogy azt gondolták hogy ez a mindennapokban is könnyedén használható mindenes amin ráadásul nem is áznak-fáznak, milyen jó lesz majd suhanni a sorok között.
Aztán elkezdték használni és rájöttek hogy ez valóban túragép, ami nagyon szeret egyenesen menni de az irányváltáshoz nem elég csak gondolni rá, tenni is kell érte.
Ez mellett az állóhelyzetbeni mozgatásához is elég elszántnak kell lenni (nincs olyan opció hogy csak úgy arrébb gurítom, főleg feldobozolva) mert a tervezők fejében egy monolit lehetett a lemásolandó példa. (ahogy azt mlas idom nélkül láthatta)
Szóval a hétköznapokban (a magamfajta termetű és fizikumú teremtményeknek) nem olyan egyszerű bánni vele mint pl. az FZR-rel volt.
Amúgy rohadt masszív darab, állítom hogy merevebb-erősebb felépítésű mint előtte a Goldwing volt, pedig az is ilyen súlyban volt.
Egy pupu kaliberű srácnak vagy pl. ádámnak biztos könnyebben menne de az átlagember nem egészen ilyen.
Volt most a talin tegnap egy ilyen motor, mint a tied, csak le volt csupaszítva, és cruiserre alakítva. Így lebontva láccik, mekkora db vas (én továbbra se értem, mért nem BMW RT-t vettél )
Akkor amikor a GTR-t vettem, az R BMW RT-k 1M-tól kezdődtek 95-ös évjárattal. A normálisabb állapotúak 1,2M-körül jártak és ennyi pénzünk egyszerűen nem volt erre, így eleve kár is volt gondolkodni ezen. (ehhez társult még a ZF váltó nyelestengely betegsége és a legtöbbön világító ABS lámpa, valamint a BMW célszerszám mániája)
Hosszasan tárgyaltam egy K1100LT-ről de az is ragaszkodott az 1M-hoz így végül felhagytam a tervvel.
Viszont te is tudod és láthattad is hogy vettem volna BMW-t, nem a szándékkal volt a baj.
(ma már vannak olcsóbban is, de az meg akkor volt)
A másik meg hatalmas méretű gép volt. A sarkam nem tudtam a földre rakni rajta ülve,2 m vagyok/voltam.
Úgy nem nehéz hogy le van fojtva 98 Le-re enyhébb fokolású vezérmű tengelyekkel és sornégyes létére kiegyensúlyozó tengely van benne.
Mivel a tengelytávja elég nagy (jóval hosszabb mint egy kortárs R BMW-é )így sejthető hogy egyenesen menni jobban szeret, mint lábtartót karcolva kanyarodni jobbra-balra.
Szerintem a hirdetésben levővel is úgy jártak sokan hogy azt gondolták hogy ez a mindennapokban is könnyedén használható mindenes amin ráadásul nem is áznak-fáznak, milyen jó lesz majd suhanni a sorok között.
Aztán elkezdték használni és rájöttek hogy ez valóban túragép, ami nagyon szeret egyenesen menni de az irányváltáshoz nem elég csak gondolni rá, tenni is kell érte.
Ez mellett az állóhelyzetbeni mozgatásához is elég elszántnak kell lenni (nincs olyan opció hogy csak úgy arrébb gurítom, főleg feldobozolva) mert a tervezők fejében egy monolit lehetett a lemásolandó példa. (ahogy azt mlas idom nélkül láthatta)
Szóval a hétköznapokban (a magamfajta termetű és fizikumú teremtményeknek) nem olyan egyszerű bánni vele mint pl. az FZR-rel volt.
Amúgy rohadt masszív darab, állítom hogy merevebb-erősebb felépítésű mint előtte a Goldwing volt, pedig az is ilyen súlyban volt.
Egy pupu kaliberű srácnak vagy pl. ádámnak biztos könnyebben menne de az átlagember nem egészen ilyen.