Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"de híresen megbízhatóak"....voltak annak idején. (vagy van, ha valami eszelős tulaj vallásosan szervizeltette folyamatosan huszonéven keresztül, de erre sejtheted hogy mekkora az esély)
Általában azt szoktam kérdezni hogy pl. te emlékszel rá hogy mit csináltál 91-ben, amikor ezt a 400-ast kitolta az első tulaja a szalonból a világ boldogabbik felén?
Nem baj Józsikám!
Az már régen volt sanyám.
Hát igen. A nem hozzá értés az őrületbe kergetheti az embert. Megerősíthetem. Na de azért lassan megismerjük egymást,és nem okoz tán akkora meglepetést ha valami galiba adódik.
Őszintén szólva Honda VFR 400 néztem ki az is hasonló cipőben van de híresen megbízhatóak, egyik ismerősömnek itt van is a közelben, de most felajánlották ezt a motort cserére és elgondolkodtam rajta ezért kérdezem.
Tavaszi első indításban sanya az expert.
Nekem is kéne. (nem kéne többet dolgoznom )
Sziasztok! Tavaly nyár óta egy helyben áll a vasam , ma be szerettem volna indítani,de makacskodik,meg sem röffen . Mintha úgy találnám első látásra h kicsikék a szikrák. Nem tudja véletlen valaki h hol szokott a vezetékek leghamarabb elizzani,mielőtt még jobban belefekszek , hátha nem kellene nagyobbat bontanom.
Köszke
Nincs hirdetve,de ha valakinek esetleg kellene a tavalyi megtett max ezer km után talán . . .
Szépnek szép amit linkeltél de a 250 és a 400 általában Japán belpiacos amihez kissé körülményesebb alkatrészt szerezni. Bontottan van hozzá sok minden de én azt javasolnám hogyha FZR-ben gondolkodsz akkor a 600 vagy 1000 közül válassz.
Konkrét típushibájuk (ha nem gyilkolták szét hidegen és odafigyeltek a karbantartására) igazából nincs, nagyon tartós darabok.
Ezeknél (ahogy az összes többi ilyen korú gépnél) általában a korral járó elektromos és karburációs problémák szoktak jelentkezni (és az őrületbe kergetni a kevésbé hozzáértő és/vagy toleráns tulajt) de mechanikus baj ritkán van velük.
A 18-as hátsó felnire kissé körülményesebb gumit találni (az ezresre van de a kisebbekre nem annyira) így célszerű a már átépített vagy az újabb modelleket keresni 17"-os felnivel. (az elsők mindegyiken 17-esek az nem gond)
Személyes jótanács csak neked:
Ha nem vagy elég képzett a műszaki dolgokhoz és pl. egy kuplungcserére vagy egy szelephézag állításra, karburátor felújítás/beállításra már nem mernél vállalkozni szerszámozottság és/vagy szaktudás hiánya miatt, akkor vagy már most ismerj egy valóban jó szakembert aki hajlandó a rejtélyesebb problémáknak is utána járni, vagy inkább gyűjts egy drágább de fiatalabb gépre mert akkor esélyes hogy nemsokára te is csak öreg hulladéknak fogod tartani ezeket a gépeket amikkel mindig csak a baj van. (pedig ha rendben vannak tartva akkor még a mai napig is gondtalan velük az élet és sok vidám km-t tudnak nyújtani, de az szintén nem olcsó)
De szép ez a nő!
400-as nincs itt senkinek ha jól tudom. Belpiacos,alkatrész aranyáron és kb 6-8 hét alatt jön meg. Nekem is volt 250-es,az is hasonszőrű. No meg ennyiért már inkább egy szép 600 vagy 1000-rel jobban jársz.
Biztos mindjárt írnak a többiek is,de sztem hagyd.
Sanyi,mit találtam neked!
http://youtu.be/ldeLHhHdVBE
Sziasztok!

Motor vásárlás előtt állok és elgondolkotam ebben a típusban. Az lenne a kérdésem, hogy mik a gyengéi motorral váltóval szokott-e gond lenni? Mennyire van hozzá alkatrész? Esetleg valaki ezt a motort ismeri-e esetleg?
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-fzr400-ID3dqKw.html#c165df69a8

Mire figyeljek oda ha elmegyek megnézni esetleg.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Csak a szegények váltogatnak
Tök jó
Az aprilia is ótómataváltós vót.
2001-es 180cm3-s 4 ütemű. (természetesen szét kell szedni, üzemképes gépet ritkán veszek)
Az ülése eredetileg nem kihúzhatós de azt szétégette a nap és kaptam hozzá ezt ami a régebbié. (azaz kihúzhatós)
Meg egy gyári túraplexit is.
Mellényomtam ábrunsak akartam
Főleg biztonsági okokból szeretnék rá rakni mert az összes kavics a gumiról olajszűrőnek csapódik meg a kipufogócsonknak aztán nehogy valami bajt okozzon főleg az olajszűrőben
Biztos nem bírja már a bokája a váltogatást
húúúzd ki a háttámlát!
és ez már valami újabb blokkos rettenet