Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sóssav kimarja az blokkból a motorszámokat
Az egy jó gép!
Dacia? Logikus döntés lenne így kizárnám.
Én inkább még tennék hozzá és megvenném mlas bmwjét.
Pupu,a a visszap. Tükröket hogyan rögzítetted,mert gondolom meked is vágni kellett a kormány miat a fejidom tartó konzolból
Nem riosszak az új Dacia-k
Én a jövőhéten az R19-hez megrendeltetem a vezérléshez a motyókat,közben meg úgy néz ki hogy kuplungot is cserélni kell
Mekkorát ment a Doktor
Hú,de csúnyák az Indy car-os autók
Bazze a volt motorod 376km megy el 15l benzinből
11 litert eszik városban.Még nem füstöl, de már a multkori 120-140 közötti hajtásba 500 km alatt minimumra esett az olajszint. Nehezen indul. Rendre előfordul olyan, hogy 2esbe alapjáraton csorgunk kifelé a földúton, és elkezd fulladozni, ránt kettőt és megáll. Egyre hangosabb a váltó a szar nyelestengely csapágy miatt. Ezek még mind vállaható mértékűek. Most kellene rá gumi is már. Ha most rendberakom még valami rendes pénzt kapok érte. A màsik autóban lesz szervó, és az elmúlt időszak ( cca. 1 év) elveszítettem a bizalmam a Fabiaban. Félek, hogy megint cserbenhagy. Itt az idő, hogy elváljanak útjaink. Most elgondolkodtam a Dacia Sanderon. 30 e km- el 5 éves kocsi van 1,4 Mért. Klímával, villanyos lomokkal.
Most akkor tulajdonképpen mér kell eladni?
Kocsi lecsupaszítva. Lámpák, műanyagok lent. A lökhárítót kikentem, lecsiszoltam. A jövőhéten szórógitt, és csiszolás után mehet rá a festék.
Még az egyik lámpa polírozása hátravan. Aztán egy alapos takarítás. Felrakom a dísztárcsákat, beaggatok egy new car szagosfenyőt, bedobom a textil szőnyegeket, és jöhetnek a vevők. Jameg dúsíttatok kicsit a gázos részen. Szegénya keverék.
Elfáradtam.
Én is nekiálltam autót pucolni.
Vödör, víz, kefe, elővettem a Rturtle teflonos samponomat, és hajrá... kicsit gyanús volt, hogy nehezen keveredik a vízben, meg nem is habzik, de gondoltam, elég régi, mert vagy 2 éve vettem.
Mosom, mosom, egyre foltosabb nézem jobban: hát véletlen a Turtle Wax polirt öntöttem a vízbe az ugyanilyen márkájú sampon helyett azzal kentem össze

Ha valaki ilyet akar csinálni, lebeszélném róla, qrva nehezen jött le dörgölhettem ronggyal, de legalább fínyes lett

H
Egyik kedvencem volt a telielejű 2ajtós a 80-as évek végén
aztán mégis 3-as BMW-t vettem, a Cápát, 320, kétajtós.
Na nekiláttam. Már mos is 100x jobb. Csak lemerült az akkus fúró és félbemaradt a polírozás.
Én gyerekként ugyanúgy lefagytam mint a szerző, mikor először (85-ben Genfben) először láttam Sierrát, (addig csak az Autó-Motorban láttam ilyet) aztán meg attól hogy csapatostól cirkuláltak taxiként a forgalomban.
Ma délután beröffentem a rotakapát és terraformálásba kezdek.
Le kell vonni a fizetéséből.