Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Hali
Szép napos időt mindenkinek
jó reggelt!
Jó reggelt!Hètága süt a nap Tegnap 16 fok volt.Gurultam is 25 km-ert.
Igen, abból kell kiindulni hogy mi van a hirdetésben a listán felsorolva. (aztán meg rákérdezni az eladóra hogy MŰKÖDŐ klíma van benne?)
Ez egyértelmű. Az a lényeg, mi van benne, nem a név amit ráaggattak. De gondolom abban egyetértünk, hogy valamiből ki kell indulni.
Megfogadtam hogy nem szólok bele de nehezen tudom megállni.
Ne rugózz már ezen az ilyen meg olyan fantázianevű felszereltségen mert köze sincs a valósághoz. (ahogy már észrevehetted)
Ahány ország piacára gyártották annyiféle dolog lehet benne, ráadásul akár évjáratonként is változhatott hogy épp mi került bele mindenféle hülye néven. (nekem a pözsónál az Esplanade lenne de mégsem azok vannak benne mint amit írnak itt-ott, szóval eleve ökörség)
Meg kell nézni hogy mi van benne és lesz&rni hogy épp milyen hülye néven akarták ráerőltetni a vevőre.
Szívesen.
Mégegyszer nagyon köszönöm, hogy autót néztél nekem. Ezer hála érte !
mondtam, vagy mondtam?
a tiéd az összes közül a legjobb gép. de azért csak öreg- ez-az előfordul, de azért nem kellene az összes olyan alkalommal "eladom"-at kiáltani, amikor problémába ütközöl. mi sem temetésre gyűjtetünk a családdal, ha megfázunk.
Corolla. A kocsi szép, viszont így a képekből egyértelmű lett, hogy mi a helyzet. (nem is tudtam eddig erről) Úgy gondoltam, hogy a leírásban elírás a HARMONY. Mert a harmonyban sem klíma, sem villanyablak, ebben pedig van. Most olvastam: A 2000-es évek táján a toyota kereskedők egyre nehezebben tudták eladni a fapados gépeket, így már itthon, rakattak bele klímát és villanyablakot. De ettől ez még harmony. pl. nincs szakaszos ablaktörlés, ami rettentő bosszantó tud lenni. Nem állítható a kormány magassága, és nincs utasoldali légzsák. Így viszont, még az állapota figyelembevételével is egy igencsak túlárazott autó.
van egy ilyen most: link
de itt meg fordítva van. linea sol felszereltség, de akkor miért ilyen karcsú az extralista?
szêp estét!
Hali ment üzenet a kérdésedre.
Szóra bírtam a yamahát. Ábrus barátom telefonos segítségével felébresztettük a gépet. Bent az új trafók,kábelek,pipák,már csak olaj és szűrőcsere,egy szinkron,egy alapos csutakolás,és indul a mandula.

Szegény Ábrus! Állandóan nyaggatom.
Hali gali , szép estét
nálunk a szalagfűrész működött így.
sziasztok!
Az enyém szárazon töltött volt,és a sav beleöntését követő 20 perc elteltével használható volt. Nem kellett semmit tölteni.
Nem jó ez a nyomkodós megoldás, mert nyomáskapcsolóra kéne neki indulnia automatikusan. Ha rajta marad a 100u, akkor mivan?
Lehet, holnap megmérem, mekkora áram megy rajta, és ha elbírja, akkor állandóra lesz kötve.
Indítórelém nincs, meg annak doboz kell, a doboznak konzol, nyűgös
Megint elírtam,66-mikrót!
Háromfázisú motorhoz itt is 40-mikrót mondanak a villanyászok,de az ugye nem segédfázisos,mindhárom tekercse munkatekercs.A 1.5 kilowattos háromfázisú motorra 66-mokrót kötöttem,azzal tökéletes volt.Persze ilyenkor csökkent teljesítménnyel megy,de 1-kilowattos egyfázisú motort helyettesít.
Segédfázisra nagy kondit indítórelével kösd,vagy nyomógombbal nyomod míg felpörög,aztán már nem kell.Ilyen volt régen a házi terménydaráló.Segédfázisra kis kondi kell állandóra,volt egy képlet,még tanárom adta iskolában,de elveszett,nem találom.Ezért úgy csináltam apám szivattyújával,4-mikrós fénycső kondikat kötöttem párhuzamosan,kettővel kezdtem és addig pakoltam mellé egyesével,amíg terheléssel stabilan be nem indult,Akkor már elég volt neki,de nem volt túl sok.
Gyula, ha már itt vagy...
Adott egy 1F/230V motor, 2 tekercs, kondival indul.
A szakirodalom 40u körülit ír hozzá, de csak 100u van itthon, meg egy 14u, de azzal nem indul.
Ráköthetem állandóra a nagyot, nem fog leégni a segédfázis tekercs?