Az èn fzr emre pèldáulazt mondta a Debreceni motorszerelő hogy a motorja sz@r mert az exup motor nem sikerült ojan jóra mint a genesis.Remèlem nincs igaza.
Nem azért elnyűhetetlen mert Yamaha. Mind a négy Japán gyártónak vannak jól és kevésbé jól sikerült gépei.
Új trafótkat sanya vett épp nemrég (ebay), a bontóban meg ugyanúgy a huszonéveseket kapod meg így az felesleges pénzkidobás mert jó esetben is ideig-óráig lesznek jók.
Igen a gyújtás az most áll javítás alatt, zárlatos a kábel a 4-es hengernél, ezért tudtunk picit alkudni is. Komresszióra nem lehet rosszat mondani, 14-et mértünk, az príma. Igazából én is azt mondtam cimbinek hogy a kopókat át kell nézni és hajts... Azt gondoltam hogy a blokk az elnyűhetetlen, mivel Yamaha esetleg tudsz olyan helyet mondani ahonnan pl gyújtótrafókat lehet venni? Vagy bontóból gondoltad? Mert ügye ezekbe fixek a kábelek is...
Nem tudok rá rosszat mondani, nincs igazán típushibája.
Ha 18-as hátsó felnivel van akkor arra kissé körülményesebb (olcsón) gumit venni, a fesszabályzó (mint sok minden máson) néha rakoncátlankodhat, az AC pumpa annyira hibalehetőség mint bármelyik másik ennyi idősön.
A blokk nem szokott tönkremenni hacsak nem hajtják hidegen és nem használják az idióta sportlégszűrővel.
Idővel mivel ezek is huszonévesek, cserélendő a gyertyapipától a trafókig a gyújtásrendszer.
Sziasztok!
1992-es FZR 600 Genesis-ről milyen információitok vannak? Mik a típushibák, esetleg olajjal tapasztalatok, ilyesmi...
Jó barátomat sikerült megtérítenem, és Hondáról átpártolt Yamahára, de ilyen típussal még engem sem sodort össze a sors....
Mi csináltunk már ilyet. 1000 papírral szépen felcsiszoltuk amíg a sárgult réteg eltünt róla,majd polír paszta,polír korong. Egy idő elteltével szép lesz mint az új.
Mivel sorozat és az idén kezdték így még csak 4 rész ment le de várom a következőket is. (remélem hogy folyamatosan töltögetik fel és nem húzzák az időt)
Nekem nagyon tetszik mivel nem a kipusztulós-gyilkolós-szörnyes/zombis túlélő témát viszi, hanem a viccesebbik oldalát próbálja bemutatni.
Bocsáss meg de ennyiért már pusztán urizálásból is érdemes megrendelni, még abban az esetben is ha konkrétan tudod hogy nem jó a méret. (szerintem még a szobában a polcon is állatul néz ki és akárki látná meg nálad, leesett állal egyből 102%-os bikernek tartana)
meg fogom próbálni nagyon óvatosan, hamár egyszer minden megvan hozzá itthon...
meglássuk.
még jön egy kis lökhárító gittelés, és festés. Szigorúan home made.
asztán megy piacra a jármű. ma kinn voltunk vele az autópiacon. 489 e Ft-ra volt kirakva (2002-es benzin-gázos skoda fabia 175 e km-el, és rusnya állapotban), és még csak meg se kérdezték. körbejárták, otthagyták.
Új trafótkat sanya vett épp nemrég (ebay), a bontóban meg ugyanúgy a huszonéveseket kapod meg így az felesleges pénzkidobás mert jó esetben is ideig-óráig lesznek jók.
Ha 18-as hátsó felnivel van akkor arra kissé körülményesebb (olcsón) gumit venni, a fesszabályzó (mint sok minden máson) néha rakoncátlankodhat, az AC pumpa annyira hibalehetőség mint bármelyik másik ennyi idősön.
A blokk nem szokott tönkremenni hacsak nem hajtják hidegen és nem használják az idióta sportlégszűrővel.
Idővel mivel ezek is huszonévesek, cserélendő a gyertyapipától a trafókig a gyújtásrendszer.
1992-es FZR 600 Genesis-ről milyen információitok vannak? Mik a típushibák, esetleg olajjal tapasztalatok, ilyesmi...
Jó barátomat sikerült megtérítenem, és Hondáról átpártolt Yamahára, de ilyen típussal még engem sem sodort össze a sors....
Mi volt Csongrádon, amért eljöttél ilyen messze az odúdtól?
Nekem nagyon tetszik mivel nem a kipusztulós-gyilkolós-szörnyes/zombis túlélő témát viszi, hanem a viccesebbik oldalát próbálja bemutatni.
Ezt is meg fogom nézni, szeretem az ilyeneket
meglássuk.
még jön egy kis lökhárító gittelés, és festés. Szigorúan home made.
asztán megy piacra a jármű. ma kinn voltunk vele az autópiacon. 489 e Ft-ra volt kirakva (2002-es benzin-gázos skoda fabia 175 e km-el, és rusnya állapotban), és még csak meg se kérdezték. körbejárták, otthagyták.
http://m.ebay.com/itm/33085382...
Viszont a flex nem igazán jó hozzá mert túl nagy fordulatú és megég rajta a paszta. (polírozógéppel vagy fúrógéppel szoktam)