Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd csak Sanyi, ezek lennének: link1link2
Sziasztok!
Elírtam,nem vállalkoztam a trafók átalakítására.
Igen,egyszerre kettő gyújt,ezért kellett külön meghajtó egységet készítenem,a gyári gyújtás nem bír el két trafót.Elég lenne egy is,a Lada trafója nagyon erős(kettős szikraközű gyertyát kellett beraknom!),csak nincs kivezetve a szekunder tekercs mindkét vége,arra meg vállalkoztam hogy átalakítsam.Vannak egyes Fiat és Ford modellek,amik szintén kettős-két kivezetéses (tehát összesen négy!)trafóval működnek,de ez évjárat függő,vettem a képen látható Ford trafót de az pont tirisztoros gyújtáshoz van(primer 1.2 ohm!),nekünk nem jó.Aki annyira nem ért az elektronikához,annak nem javaslok komoly átalakítást.
Bocsi nem tudtam.
Ja, az eredetiben úgy van, de Gyula olyan trafót rakott be, mint a 9.4 ábrán van, 4db-ot.
A 9.3 as részben leírtak szenint
http://mogi.bme.hu/TAMOP/motor...
Gyula, hogy oldottad meg a gyújtás elosztást? Vagy kettessével szikrázik mindig?
Nekem összesen tízbe volt a négy eredeti orosz Lada trafó,a többit meg ugye magam csináltam hozzá.Persze ennek az volt az ára,hogy sűrűbben kell légszűrőt tisztítani.
Pedig ez még ennyiért is rohadt nagy óccsóság a gyári(?) trafókhoz képest.
Nem életcélom természetesen az újat megveni . Ma megjön a pipa meg kaptam Feribácsitól (maxi riszpekt) 2 trafót próbára és csak ha minden kötél szakad akkor veszek újakat csak kíváncsi voltam az árakra. Nem emlékeztem hogy 1 volt 10000 vagy a kettő de ezek szerint egy
Indulok kábelt venni,és gumisapkát,meg uverapidot.
Utána házivízmű javításra próbálkozás.
Trafó
Ugyanezt listázza a 400-600-750-1000-hez is. Sanyának meg kellett toldani a gyertyakábeleket de az exupra (mivel a tank alatt vannak a trafói) elég ami rajta van. (azóta látom itt is volt árfolyamilag egy kis árcsökkentés mert tavaly sanyának ~2500Ft-tal többe volt)
Nem igaz hogy sz&r de az igaz hogy a fejlesztése során ugyan élesebb lett de kissé vékonyodott is a pengéje. A Genesis blokk (ez igaz az FZ750-re is) valóban masszívabb szerkezetű mint amik utána jöttek de ez nem jelenti azt hogy az újabbak rosszak.
Bátran kijelentem hogy az FZR blokkok (főleg az első generációs) köré még ma is simán építenék bármilyen motort, én nagyon megszerettem a konstrukciót. (mind a 600 és az 1000-t)
Először ki kell próbálni két másikkal hogy megszűnik-e a jelenség és akkor venni újakat. (persze ha nagyon tele vagy akkor mindent meg lehet venni)
Vártam hogy valaki lecsapja. A tegnapi "vajon jó lesz a tömítés" es hozzászólásra meg hát még tankon a válasz.
Áááá, sztem nem link. Az új trafó megbízható lesz
Én is gondolkozom az új trafókon. Link?