Ja. télleg lelessultál estére
a levélcímemben az "mlaszlo" előtag helyett "otto", a többi ugyanaz.
A fő levélcímememt megszüntettem pár hónapra, hogy kikerüljön a különböző listákból, mert kb. napi 50 levelet kapok rá, túlságosan ismert
17 éve ugyanez a címem már a létező összes spammer ismeri
Szerintem mehet mert csak fém a fémen kapcsolatnál fejti ki a hatását.
Csövi metabondot szokott önteni az övébe és azt mondja hogy nem qrta el a kuplungot.
Az ezredesbe mehet a váltóba,nem fogja bántani a kuplungot?Az FZ750-be raktam a motorolajhoz anno ilyet,nem volt baj vele addig míg nálam volt,csak hosszabb távon nem tudom mennyire van hatással a kuplungra,mert eladtam a mocit
Szóval.
A Ritmo 1,7D-be használtunk Slicket még a legelső generációból, az MTZ traktor járás sokat csendesedett tőle, olajcsere után ugyanúgy megmaradt a hatás. Galant 1,8TD-be már az újabb Slick került, hatás ugyanaz. Egy váltójavítás után kissé akadósan jártak a fokozatok. Mentem vele ~80-100 km-t de nem akart javulni, beleöntöttem a váltóba való Slicket és kb. ~10 km után helyreállt a rend és könnyedén ment mindegyik fokozat a helyére.
Mikor a Romettet kaptam apáméktól újonnan, kb. 3e km után elkezdtem öntözgetni a benzinbe ezt és amikor tizenakárhány évvel később eladtam 35-40e km-rel, még mindig a gyári alkatrészek voltak a blokkban és hibátlanul üzemelt. (haverjaim gépeire nem kimondottan volt jellemző hogy 8-10e km-t megértek volna felújítás nélkül)
Anno Metabondot a haverom 2,0V6 Taunusa kapott 188e km után, a fogyasztása -1 liter, a hangja pedig sokkal szebb lett és jobban is ment.(sokat vezettem)
A rönót mikor megvettem és kapott egy motorfelújítást, tettem bele Slicket, nem tudom hogy mit jelentett mert az elejétől azzal használtam.
A pözsóba most Xado Maximum van, beleöntés után nem kerreg annyira de más nagyon nem tűnt fel. (a turbó miatt tettem bele hátha használ az élettartamának)
A GTR-be előttetek nyomtam bele a xadót, eredményt nem tudok mondani mert annyit mentem vele eddig amit együtt lenyomtunk.
Hát egyelőre ennyi.
Nem vagyok én hitetlen, csak nehezen meggyőzhető
a slick 50 az bevált, 2 autóban is próbáltuk
gondolom, talán ezek az újabbak is működnek... meg néhány 1000 nem olyan nagy ügy, ha nem ront rajta
a levélcímemben az "mlaszlo" előtag helyett "otto", a többi ugyanaz.
A fő levélcímememt megszüntettem pár hónapra, hogy kikerüljön a különböző listákból, mert kb. napi 50 levelet kapok rá, túlságosan ismert
17 éve ugyanez a címem már a létező összes spammer ismeri
Szerintem mehet mert csak fém a fémen kapcsolatnál fejti ki a hatását.
Csövi metabondot szokott önteni az övébe és azt mondja hogy nem qrta el a kuplungot.
az mlaszlo-t átmenetileg nem tudom megnézni (tech. problem) helyette pár napig "otto"
A Ritmo 1,7D-be használtunk Slicket még a legelső generációból, az MTZ traktor járás sokat csendesedett tőle, olajcsere után ugyanúgy megmaradt a hatás.
Galant 1,8TD-be már az újabb Slick került, hatás ugyanaz. Egy váltójavítás után kissé akadósan jártak a fokozatok. Mentem vele ~80-100 km-t de nem akart javulni, beleöntöttem a váltóba való Slicket és kb. ~10 km után helyreállt a rend és könnyedén ment mindegyik fokozat a helyére.
Mikor a Romettet kaptam apáméktól újonnan, kb. 3e km után elkezdtem öntözgetni a benzinbe ezt és amikor tizenakárhány évvel később eladtam 35-40e km-rel, még mindig a gyári alkatrészek voltak a blokkban és hibátlanul üzemelt. (haverjaim gépeire nem kimondottan volt jellemző hogy 8-10e km-t megértek volna felújítás nélkül)
Anno Metabondot a haverom 2,0V6 Taunusa kapott 188e km után, a fogyasztása -1 liter, a hangja pedig sokkal szebb lett és jobban is ment.(sokat vezettem)
A rönót mikor megvettem és kapott egy motorfelújítást, tettem bele Slicket, nem tudom hogy mit jelentett mert az elejétől azzal használtam.
A pözsóba most Xado Maximum van, beleöntés után nem kerreg annyira de más nagyon nem tűnt fel. (a turbó miatt tettem bele hátha használ az élettartamának)
A GTR-be előttetek nyomtam bele a xadót, eredményt nem tudok mondani mert annyit mentem vele eddig amit együtt lenyomtunk.
Hát egyelőre ennyi.
a slick 50 az bevált, 2 autóban is próbáltuk
gondolom, talán ezek az újabbak is működnek... meg néhány 1000 nem olyan nagy ügy, ha nem ront rajta