A Logan 1,5 Diesel motorral nagyon bevált.Volt szerencsém a régi cégnél ahol melóztam hajtani pár 10000 kilómétert.Mivel mindig más járt vele volt hogy 22000 nél vettük észre hogy cserélni kellene olajat(már csak fél liter volt benne)195000 kilóméter volt benne mikor eljöttem és még mindig jol indult télen és 4,5-5 liter a fogyasztása.Tény!,hogy a belseje nagyon igénytelenül van megcsinálva.A 2 es golfban nagyobb volt a luxus mint a dáciában .Afutómü strapás.Mindent összevetve egy olcsón fenntartható kis autó.
Hát az biztos hogy alacsonyabb komfort fokozatú,de a régihez képest sokkal jobb.
Úgy hallottam,a Logan erős francia segítséggel készült,és ez talán a minőségre is jó hatással van.
Háát, a belseje eléggé......hogy is mondjam.......egyszerű.
Kissé emlékeztetett a Ritmo slaggal mosható belterére ami nem feltétlenül hátrány, bár szükségeltetik hozzá némi töretlen optimizmus.
Az más.
Bár anno én is jártam az illegalitás süppedős mocsarában de ma a digitálisan fényképezett és eredetvizsgálás által nyilvántartott korban már nem vállalkoznék rá. (kb. 20 éve, mikor egy rakás pénz beleborítása után kiderült hogy átqrtak és a CB900-asom valójában 750-es amatőr szinten átkalapált motorszámmal, valamint a hatóságok már akkor is ennyire partnerként tekintettek az egyszeri emberre, ott a szétszedett blokkfélen marógéppel korrigáltam az elődöm munkáját)
Ma már nem nagyon van ötletem az ilyesmire.
Akkor még nem terveztük az autó vásárlást,ez is hirtelen jött,de így már átgondolnám én is.Igazából minél több dolgot csinálok meg rajta,annál inkább erősödik bennem a tudat hogy nem volt rendes gazdája
Tartom!
Ez álitólag nemszar Francia. ( régi kiforrott lomokat dobáltak bele )
Megnézünk egy ilyet mindenképp. Mennyire hányinger belül, el lehet-e férni benne. Stb.
Úgy hallottam,a Logan erős francia segítséggel készült,és ez talán a minőségre is jó hatással van.
Mert ha nem, nem baj, hogy puruttya belül
Jókat hallottam róla amúgy, bár a Dácia név nem szimpatikus
Kissé emlékeztetett a Ritmo slaggal mosható belterére ami nem feltétlenül hátrány, bár szükségeltetik hozzá némi töretlen optimizmus.
Bár anno én is jártam az illegalitás süppedős mocsarában de ma a digitálisan fényképezett és eredetvizsgálás által nyilvántartott korban már nem vállalkoznék rá. (kb. 20 éve, mikor egy rakás pénz beleborítása után kiderült hogy átqrtak és a CB900-asom valójában 750-es amatőr szinten átkalapált motorszámmal, valamint a hatóságok már akkor is ennyire partnerként tekintettek az egyszeri emberre, ott a szétszedett blokkfélen marógéppel korrigáltam az elődöm munkáját)
Ma már nem nagyon van ötletem az ilyesmire.
Ez álitólag nemszar Francia. ( régi kiforrott lomokat dobáltak bele )
Megnézünk egy ilyet mindenképp. Mennyire hányinger belül, el lehet-e férni benne. Stb.