ezt velem eljatszottak,csak villanypasztorral.nem tunt felelmetesnek az 1 mm vastag narancssarga madzag.en meg fiatal,naiv es hulye voltam.most mar megoregedtem,de ezen kivul meg minden maradt a regiben
Állj. A legmagasabb pont a hűtőn a betöltő nyílás a levegő arra megy nem a kis tartályba az ülés alá. Az a tágulási tartály ott szinte nem is mozdul a víz csak melegedéskor és hűléskor változik a szint. Én a betöltő nyíláson légtelenítettem a vasat. víz bele kicsit beindít és közbe rátöltöttem bubik kiugrottak és fasza. De lehet hülyeséget beszélek de nekem így működött. Jönnek mingyá az okosabbak nálam.
Tank alatt, a tank Tőled távolabbi végénél van. Fogod, sapkát letekered...a tartály meg jobb hátul van ha a motoron ülsz, és vezet ki belőle cső, hogyha túlmelegedne, akkor legyen hol kifolyni
A mai alapjárat beállításom se volt egyszerű játék. Jár a gép forró mint atom bekotorászok a tank alá keresem a kis tekerőt megvan nem mozdul kezem szétégett. Majdnem megbaszott az ideg. Na akkor valahogy leesett a gumidugó a váz oldaláról és lám mi volt alatta az állító csavar. Elhihetitek mekkora megkönyebbülés volt számomra.
Szerintem épp ott ahol a többinek: a hűtősapka alatt
Vagyis nincs rajta légtelenítő, mert a böltőnyílás van legfelül, és a túlfolyón megy ki a bennt maradt levegő.
Mármint arra gondolsz, hogy ahol a tűzkarikáknak lennie kéne (ugyebár az sincs ) ott fogdossam meg óvatosan a csöveket és amelyik nem melegszik, az a henger a ludas?
emre
g_nyerj_a_totalbike-kal/
Lehet pályázni, nyerni és örülni.
Vagyis nincs rajta légtelenítő, mert a böltőnyílás van legfelül, és a túlfolyón megy ki a bennt maradt levegő.
250-es frézinek hol lehet légteleníteni a hűtőjét?