Én terveztem hogy elmegyek, de mégsem jött össze. A képeket megnézegettem a neten, és nem fogott meg a dolog, ja meg ezt olvastam róla egy forumban:
"Aki nem ment ki a kiállításra az semmit nem veszített. Jövőre tuti kihagyom!"
És sokaknak igaza van, évről évre egyre gyatrább ez az expo. Igazából nem fesztivál ez, hanem vásár... és ahhoz képest az árak se olyan jók... ráadásul csak a nagyon visszamaradt dolgokat viszik ki a kereskedők. Mondjuk a shox, meg a superzone kitett magáért, elég sok cuccuk volt kint, lehetett még olajat venni, gumikat, meg voltak ajándékok.
Én többet nem hiszem, hogy kimegyek, igaz hogy visszajött a jegy ára, mert kaptam ajándékba egy sisakbelső-tisztítót, de azt hiszem legközelebb inkább benyára költöm azt a 2000 HUF-t.
Motorokat alíg láttunk, R1 kint se volt, kawából csak a régi modellek, Honda szintúgy. Mondjuk a Duci is kihozta legalább a motorokat, tavaly ugye nem voltak, viszont cserébe idén a Bimota nem volt kint. Úgyh képeket se csináltunk.
Viszont voltak kint jó csajok. Volt két félpucér is testfestve.. aranyosak voltak.
Szevasztok! Az lenne a kérdésem, hogyha standar en van a motor, akkor letudom venni az önindító deknijét, anélkül hogy leengedném az olajat? A kuplungét tudom hogy le lehet, szóval elvileg aztis mivel magasabban van.
A Ladáról meg:én is jobban szeretem a régi autókat(volt is egy rakással)ilyen Ladám is volt(77-es egykettes üldöző) jó gép volt szerettem de az tizenéve volt.Akkoriban volt hozzá alkatrész dögivel olcsón,viszont mostanra már szinte csak silány utángyártott kisipari sz@rokat lehet hozzájuk szerezni,amiket kéthavonta lehet kihajigálni.
Ismétlem nagyon jó gépek(voltak a jó állapotú) Ladák(bár nekem a négylámpás ezeröcsi jobban tetszett) szerettem is őket,de ma már nem vetemednék olyasmire hogy ilyeneket próbáljak átrugdosni műszaki vizsgán.Ha igen akkor az meg elég sok pénz lenne azt meg inkább másra költeném.(mondjuk öreg hidrós Citróra)
autó eladás:
ha vannak apróbb repedések ahol kiüt már a rozsda akkor át kell petróleumos szivaccsal kenegetni petró nagyszerűen oldja a rozsdát
majd át kell polírozni facán, utánna meg karcmentes súrolóval lemosni a polírban lévő viaszt, ez még a polír szagát is leviszi
nekem ez 150 ezer plusz volt egy fehér astrán......
de ez titok nem mondani mindenkinek
de gondoltam másnak....... de úgy látom senki sem fejleszt, aztán vehetek újat, ami persze teljesen felesleges, mert avval is furán néz ki a gép, mert nem ártana egy festés rá
Még 1-2 fontos: Jó minőségű fotókat tegyél fel, egy szép uccarészlet, vagy csinos ház előtti bejáró, zöld növény, napsütéses idő. Az autó persze legyen frissen mosva, viaszos samponnal, a fekete műanyag xarok lekenve Black Polish nevű trutyival (ettől újnak hat, de nem fénylik, mint mikor az amatőrök lefújják szilikonnal )
Ha jönnek nézni, legyen tiszta, ne legyenek benne személyes dolgok, meg persze üres üdítős üveg, se mekkdónácos zacsi.
Ezek a dolgok 20%-ban mozgatják az árat fel-le.
Sziasztok! Raktam fel pár képet a gépről,ha valakit érdekel nézze meg. Sajna a tegnapi fotók nem lettek valami jók,de ezeken jobban lejön hogy milyen is lett. http://www.sportmotor.hu/motor...
plexi ügyben tud valaki biztatót?
csak azért kérdem minek vegyek vadi újat, a motor sem kitűnő állapotú
ha valaki épp cserélne újra, nekem megfelel a karcos is csak ne legyen több darabban
http://www.police.hu/nyitoolda...