Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lemértem a plexit
ahol 3 méret van ott ívben mértem, az egyedüli méret az vonalban van
szóval ha van ilyen valakinek felesleg az érdekelne, lehet szines, átlátszó mindegy
karcos matricás stb akár egy-két golyónyom is lehet rajta csak ne legyen törött
ha kicsit nagyobb nem gond, befaragjuk
köszi!
É is indítottam,kb 2 hónap után simán! Sztem melegebb van könnyen indulnak. Mondjuk ez nem baj! Rohadtul elfáradtam,reggel 8 óta csinálom.
Nem csak neked, nekem is.
Kész! Igaz csak mobilos képek,de nekem tetszik.
Na emberek, benzinszagú vagyok, és fülig ér a szám.
Kibotorkáltam a gyorsasági mankómmal hónom alatt egy 12 AH-s akkuval, és ... 4 hónap pihenés után a 4. indítózásra mennyei hangot hallottam...
A Yamaha istenség FZR anyalának hangja volt az, de csitt, hallgasd a mennyei hangot, melyen nyeregbepattanásra buzdít, de jajj. mi sötétíté el az égnek fényességét... A többszörös lábszártörés az... A sebész szavai zengnek: javallott folyamatos növeléssel teljes terheléssel járás. Ellenjavallott 220 kg-os motor súlyát a lámpánál megtartani.
Fuck !
Ha nem kattant a nyom. kulcs, akkor szar volt a menet? Micsináltál vele. Kihagytad azt a csavart? Jóvanaa.. minekazasok....
Az 1-henger, 2-szelep csavaros himbával, nem FZ vagy FZR ugye?
Ja, csak ennyi?
Mind a 40-et kitekerni,a leszorító papucsokat (azok az izék amiben a csavarok vannak) levenni,a vezérműtengely lánckerék csavarjait kivenni(ami ha beleesik a blokkba akkor összekarmolod magad)vezérműtengelyeket kivenni a lánckerekekkel együtt,miközben a láncra kötöttél egy drótot vagy keresztbetettél egy hosszú csavarhúzót mert macerás kibányászni a blokk aljából és már hozzá is férsz az emelőtőkékhez.
Ha beállítottad a betétekkel a jónak vélt hézagot akkor összerakod,mérsz,és ha csak egy nem jó akkor újra szétszeded az egészet.(közben általában egy-két menetről kiderül hogy ő tovább már nem szeretne tartani és hiába várod hogy kattanjon a nyomatékkulcs 10Nm-nél mert már nyolcnál sem akar)
A harmadik szétszedés után rájössz hogy eddig hiába cserélgetted a betéteket a számok és a táblázat alapján mert mégsem jó,ugyanis valamelyik sz@rrágó inkább leköszörült a betétekből,minthogy egy szervizben becserélje őket a megfelelő méretűre vagy ne adja isten pénzt adjon az újakért.
Konkrét sorrendje (itt) nincs a lehúzásnak csak az ésszerűség elve:meg kell keresni azt a pontot ahol egyik vezérműtengely bütyök sem nyomja(teljesen)az emelőtőkét és ott egyenletesen kell az összes csavart hajtani.(mondom:egy henger két szelep csavaros himbával és nem szalad fel a vérnyomás )
Nem,nem állítom hogy ez egy fos,csak kimondott célszerszámot nem biztos hogy a zöldségespult vagy a mirelit hűtő mellől választanék.(ha megnézel egy sima jobb minőségű crova hajtókart az többe kerül mint ez)
Kolléga Úr
Na húzok fusiba. Megjött az Astra, és délutánra kell bele egy távos központizár...
Elvetemült motorblokk !....
az sem mindegy hogy tekered ki.....
sosem szabad teljesen kitekerni egy csavart egyszerre
mindegyiken max egy negyedet kell "indítani" a betekerési sorrend alapján csak visszafelé
így jó eséllyel nem lesz vetemedés
Ennek a 40-nek még betekerési sorrendje is van, mi?
Nem mindegy honnan kezded...
Csini cucc. Mind a 40-et ki kell tekerni, hogy hézagoló betéteket cserélj igaz? VAn alatta más tekernivaló is? (feltételezem igen)
Na, ezért kérdeztem. Tehát az amit az újságban lefényképeztem fos. Nem baj. Gyűjtök egy jobbra. Köszi Ábrus!
Töki. Vasárnap kiviszel meg hazahozol Kiállításra? ezzel megköszönve az idomokat
Például itt: (40 csapás)
Egyébként legtöbbet a kicsi van használva.(blokkszerelésnél létszükséglet)
Tudtam hogy valaki már egyszer kérdezte.
Csak tájékoztató jelleggel:egy profi nyomatékkulcs (25-240Nm)kb:30-35ezertől kezdődik.
Kell egy "kicsi":0-24 Nm,és egy "nagy" általában 28-210 Nm-ig.(ne tévesszen meg hogy 0Nm-tól van rajta a skála,28-tól pontos)
Egyszer szólt a haverom hogy akciós a "nagy" nyomatékkulcs a Penny Marketben.(4690Ft)
Enyhén rosszul lettem amikor hozta megmutatni hogy mit vett.(Könyörgöm a Conradban 8-9ezerért lehet venni(nagy) Mannesmannt és az tényleg pontos,nem pedig vagy kattan vagy nem) Nekem is az van.
A kicsi meg Am-Pro és az volt 14e.
én meg gyenge 40 km ert
nekem meg olajos lett a cipőm
azt hiszem ez má többé nem titok...