megláttom elvben 7 nap kb mirre kikeményedik a lakk teljesen kémiailag ha jó tudom az kb holnap lesz de majd kitalálom valami lesz csak most másal is kell foglalkoznom
1 tuti tipp : ha fújás után nem sokkal csiszolod és pasztázod sok munkát spórolhatsz vele
na meg persze minőségbe n is jobb lesz
mámint a végeredmény
felejtsd el az 1500 as papirt!
2000 res majd ha már jónak látod átszaladsz rajta 2500 assal
sokkal könyebb visszapasztázni
és a fénye is sokkal magassab és tartósabb lesz
ha ügyes vagy vetekszik a gyárival
a lényeg h még akkor meg kell csinálni mielőtt a lakk teljesen megköt,átkeményedik,
A sisak érdekel, ha megy a barátom Debrecenbe, akkor elszaladok vele. Ma is ott volt, remélem hamarosan kap újra arra fuvart. Vagy legkésőbb Fzr talikor nyélbe ütjük. Van sisakom, utas sityó kellene, de ráér
nem a vizbázisu rendesnél maradtam! a tankon azért vanak bajok mondom mert ott volt bajom a régi lakkal de jó lesz ez nekem ig yis majd lehet 1500as vizpapiral átcsiszolom és utána puha rongy korongal csiszolorudal átpolirozom vagy a tükrösitövel de ez ráér most alényeg kész a fekete irásjel van csak rálakkozval meg a tankon a yamaha
gumik kopott szarok komolyan azt is cserénem kell meg még a nagy yamaha felirat híányzik rola alulrol meg atank fehér részére lesz még mind kétt oldalra mérges dugyttyúk matrica aztán meg ami elöjön még mert ma még találtam akarambolombol kifolyolag lévő vezeték szakadást meg ilyan aproság de ezeket leszámitval jobb lett mint vártam menetstabilitásra gondolok tehát minden hibát leszámitval összevetve elégedett vagyok vele
egy kétt kép bár még nincs kész híányzik a fejidomnál lévö kicsi takaroidomok meg a vázat valoszinű ujjra kell polirozni mert aszerelés közben finoman összekarcolgatam és llátszik
Nem is újságoltam sikerült megcsinálnom a légszűrő csonkokat. már rajta is van. 52mm ikarus vízcső nemrég dobtam össze. Majd az első indításkor kiderül jó lett e simán rácuppant a karbikra. a régi csonkokra körbe hőálló fbs kaptam feketét és rácuppantottam a csöveket száradás és rá a karbikra.
na meg persze minőségbe n is jobb lesz
mámint a végeredmény
felejtsd el az 1500 as papirt!
2000 res majd ha már jónak látod átszaladsz rajta 2500 assal
sokkal könyebb visszapasztázni
és a fénye is sokkal magassab és tartósabb lesz
ha ügyes vagy vetekszik a gyárival
a lényeg h még akkor meg kell csinálni mielőtt a lakk teljesen megköt,átkeményedik,
ugye könyebb vele dolgozni?
csak maradjon is így.
http://www.vatera.hu/calvatti_...