Én nem azért vettem fzr 1000-et mert évezredek óta ilyet akartam hanem erre volt pénzem most, szemezgettem enduroval supermotoval choperrel mind1 csak rendszámos legyen és ne 125ös na ezt volt 200e és elhoztam.
Nálam más is jáccott. Mikor én legnagyobb motoros voltam (85-89) akkor egy FZ750-et csak az ismerős hozta német újságban láthattam, meg nyaranta a Balcsi parton. Számomra teljesen elérhetetlen volt, pedig a motorosok krémjébe tartoztam az új ETZ 250-el. Már akkor megfogadtam, hogy 1x veszek ilyet.
Az úgy volt,hogy 84-től megvan segédmotorra,csak kocsira nem engedtek 86-ban!Nem esett jól,így sokáig nem próbálkoztam újra,csak apám is rágta a fülem,vizsgázzak le és vezessem a kocsiját,(máig nem vezettem a kocsit! az asszonyt meg a segédpapiros Gilerával nem vihettem,ő meg ezért reklamált.Két éve gondoltam próba szerencse,elmentem ide az üzemorvoshoz,elsőre megadta.Így is közel 250000-be került a kettő!
No akkor megnyugodtam, hogy nem egyedül vagyok így.
Én még 92-ben tettem le a jogsit egy kölcsönmotorral az MHSZ-nél a C kategória mellett. Tök jó volt mert a teherautót fizette a katonaság, a motor jogsihoz csak a vizsgadíjat kellet letennem, ráadásul akkoriban még nem volt A1 kategória. És az elmúlt évben jutottam el a motorvásárláshoz.
Ilyen új a jogsid? Te is öreg korodra hülyültél meg, mint én?
Nekem jogsi az anyatejjel együtt jött, de az ezredest 42 évesen vettem, úgy, hogy kb. 20 évig nem ültem még robogón se... sztem nem lehet elfelejteni, de az biztos, nyuszi vagyok a régi önmagamhoz.
Dehogy utálom, nekem is van 2 tök jó fej postás haverom.
A rendszerrel van a baj, nagy ott a bürokrácia, meg a vezetés régi jó kpmmunista elven dolgozik.
Két évig nem vihetsz nőt új jogsival,de nekem se szóltak érte! Jók a képek Zsolti,akkor már éhesek voltunk!Ja és az utolsó képen cserélem a fesszabályzót,de a generátor volt kampec,30000 pézbe került a csere bontott generátor és lendkerék.
Mee nincs fenn. MEghalni sincs időm, nemhogy hirdetni, meg előtte a kivixolt kocsit fényképezni.
Ráadásul előtte a szervót és az adagolót rendbe kell tetetni. Melegen rángat, meg nyavalyog a szervó szivattyú.
ez jó vót 1 nek
am én is azt hidtem h jó darabig nem viszek senkit de pár száz km után felbátorodtam és sztem sokat lehet tanulni úgy hogy ülnek mögötted ha már 1 edül mész sokkal szabadabbnak érzed magad és bátrabb vagy
/mondja ezt az aki má 3 szor felnyalta az utat/
Nálam más is jáccott. Mikor én legnagyobb motoros voltam (85-89) akkor egy FZ750-et csak az ismerős hozta német újságban láthattam, meg nyaranta a Balcsi parton. Számomra teljesen elérhetetlen volt, pedig a motorosok krémjébe tartoztam az új ETZ 250-el. Már akkor megfogadtam, hogy 1x veszek ilyet.
Én még 92-ben tettem le a jogsit egy kölcsönmotorral az MHSZ-nél a C kategória mellett. Tök jó volt mert a teherautót fizette a katonaság, a motor jogsihoz csak a vizsgadíjat kellet letennem, ráadásul akkoriban még nem volt A1 kategória. És az elmúlt évben jutottam el a motorvásárláshoz.
Nekem jogsi az anyatejjel együtt jött, de az ezredest 42 évesen vettem, úgy, hogy kb. 20 évig nem ültem még robogón se... sztem nem lehet elfelejteni, de az biztos, nyuszi vagyok a régi önmagamhoz.
A rendszerrel van a baj, nagy ott a bürokrácia, meg a vezetés régi jó kpmmunista elven dolgozik.
Ráadásul előtte a szervót és az adagolót rendbe kell tetetni. Melegen rángat, meg nyavalyog a szervó szivattyú.
ábrus, tudom ne baszogassalak, de a venti bekötésről mikor lesz esetlegesen kép+leírás?
pénz beszél kutya ugat
erre megtanitott a volt nőm
ez jó vót 1 nek
am én is azt hidtem h jó darabig nem viszek senkit de pár száz km után felbátorodtam és sztem sokat lehet tanulni úgy hogy ülnek mögötted ha már 1 edül mész sokkal szabadabbnak érzed magad és bátrabb vagy
/mondja ezt az aki má 3 szor felnyalta az utat/