Sziasztok!
Van nálam egy Gpz 500,teleszkóp szimering cserére!
Szét bírtam szedni a telót,kivettem a szimeringet,de nem bírom a "kupakot" levenni!Csinált már valaki ilyet?
a fék vagy fog rendesen vagy nem ezt mindenki el tudja dönteni
ha fog nincs baj ,ha nem ,azt úgyis megérzed már akkor mikor kipróbálod
a fék azon része menet közben nem tud elromlani!
szerintem...
egyébként ha csak azért kell cserélni mert olajos...
arra is tudok 1 tuti megoldást
pár órára beáztatod nitró higítóba majd megtörölgeted
ha még mindig nem tetszik --habár szerintem fog--
sík felületre teszel kb 120-as csiszolópapírt és egyenletes nyomással koptatod
Olvastam (előkeresem) a balos féknyereg távolabb van a főmunkahengertől így azzal az oldallal kell kezdeni. Ezt mondjuk nem értem mert a fékcső hossza ugyan akkora mert középen ágazik el.
De nem is érdekel már mert párba kicserélem.
Annyira túl ragozzátok ezt a védelem dolgot...Nod32 4.0 és ennyi. Ha ügyes vagy szerzel hozzá kulcsot és nem kell havonta újraraknod, ha meg nem akkor sem egy olyan hű de nagy dolog...havonta 5 perc...
tuti h cserélheted mert az enyémen is eggyik oldalon dupla annyi ferodor van mint a másikon és tökéletes
a nyomást a kar meghúzásával éred el tehát mindkét oldalra ugyanannyi nyomás fog jutni attól h az egyik oldalon több a ferodor nem fog történni semmi
max h az egyik hamarabb lesz vason
én már ugy is jártam h 1 tárcsán nem egyformán kopott a két oldali betét---mert felszabályozni ugye csak az utolsó esetben ajánlatos---hogy ne kopjon a tárcsa
Csak azért mert 0,4mm az nem nagy cucc és úgyis légtelenítésnél külön lövöm be a 2őt. De csak szerintem.
De végül is ne 8e ft on múljon ez emberek élete mert zsugori voltam.
http://ziza.ru/2010/03/17/rzha...