Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre senki semmit?
Kormány csapágy egyszerü kiveszed 90 fokot elfordit vissza és még
kibaszott sokat elmegy.
hát segítened kéne kitisztítani a benzin csöveket, meg a karbikat, és ha szükséges, akkor állítani rajta valamicskét. Nem nagy munka, csak sokáig tart, és nekem meg se szerszámom, karbikon meg csak az alapjáratot tudom állítani.
Nem is kapkodom el a vásárlást ,hétvégén sok akciós lehetőség a kiállításon.
Na még 1 meglepetés a kormánycsapágyak is kukák középen ugrik 1et és olyan akadozva megy. :D
az a furcsa hogy nincs rossz hangja.... eddigi 1 hengeres gépeim igen kolompoltak fúrás előtt
arra gondoltam csak gyűrűzni kellene (zsigulinál bejött )
komplett blokk a bontóban 110-130 pénz nem kínlódnék fúratással, mert az hozza a többi dolgot 200alatt meg sem állna, és esztétikailag is lehetne tolni rá ismét
szóval hol lehetne gyűrűket szerezni hozzá? ez egy belpiacos 400as gondolom nem könnyű
vagy csak méret kell és meg is van?
köszi!
Most van időm mert nincs forgatás foglalkozni a kicsikével. Levettem a kipurendszert. Ott ahol van a 989cc beütés van felette 1 kód Y-1 2GH00 ez a blokkom kódja ugyi?
Szóval tegnap beszélgettem a szerelőmmel. Úgy néz ki végre egyenesben van a gép. A tagnak sikerült visszarakni a légszűrőházat. Nagy valószínűséggel lesz eladó 4db sport szűrőm.
Még annyi gondja van a gépemmel, hogy magasabb fordulaton az egyik henger nem megy rendesen. Remélem egy gyertya, vagy gyertyapipa csere megoldja a gondot. Ha nem ez a gond akkor nem tudom, mert a gyertyákban nincsen sok.
De gáz itt jobb oldalt ez a reklám...sofőrjei visszaélnek bizamával...nem lehetett átfutni a szöveget mielőtt kiteszik reklámoldalra...
Kurva jó reggel.1-kor még fenn voltam, agyaltam a tegnapi napon, elég fontos és elég bőven 7 szám jegyű árakról kellett meggyőznöm egy megrendelőt, erre meg 6:30-kor arra kelek, hogy anyám és a nővérem a mellettem lévő szobába, ordibálnak meg zörögnek, meg csörögnek, meg mászkálnak ... átmegyek, ott egy egér beleszorulva az egérragasztóba és mindkettő ott áll felette. megfogom, felveszem, leviszem, kiviszem (mindezt pizsamába, van kinn 4 fok talán...) lapáttal szétvágom, kidobom, bejövök, feljövök és már nem tudok vissza aludni...

kurva jó reggelt Nektek is
Reggelt...
Jó reggelt vashusztárok.
"ehhez tartozik 13,6-14,8 BÁROS VÉGnyomásérték"
A 6 báros végnyomás a karcsúnál is sokkal kevesebb. Tömören:nagyon sz@r.
A dokumentációban látott érték nem azonos a nyomásmérővel mért értékkel.
Tájékoztatásul:az ezres KOMPRESSZIÓVISZONYA 12:1 ehhez tartozik 13,6-14,8 BÁROS nyomásérték gyári állapotban.
Ha az érték (a 6 bár) mindegyik hengerben egyforma akkor jó eséllyel hengerfúrás és dugattyúcsere következik.
Ha nem lennének egyformák akkor megeshetne hogy a szelepek nem tömítenek rendesen vagy elfogyott a szelephézag.(az is megeshet hogy kicsit el van rakva a vezérlés ha valaki esetleg barkácsolt rajta)
A felújítás viszont nagyon kemény menet lesz anyagilag ha esetleg belevágnál.
Na jocakát mindenkinek holnap folyt köv csak kibírom szedni azt a szar szieringeket.
Jajj el is felejtettem köszi hogy eszembe juttattad a meccset.
Érdekel valakit a Barcelon Vfb Stuttgard focimeccs?
Ha már a kiváló TV2 nem közvetíti
http://iraqgoals.net/6973-fc-b...
szóval a 6os kompresszió igen karcsú
de azért meg lehet oldani hogy menjen?
vagy felújítás?
esetleg csak gyűrűcsere? az kb mennyi lenne?
mert erre a nyárra kellene utánna bontódás lenne a sorsa (kicsi eséllyel generál)
mert eddig csak enduroim voltak, ki kellene próbálni a sebességet is
Ez nekem nem teszik ez verseny nem utcai
Egy nyavalyát, ez szép
De szépen néz ki.
Van olcsóbban is, ez csak 180k
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
300k a vas, ezt meg felpakolod és kész a makett
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ez 1 fzr 600 1991-es 585e ft és nagyon dúrva.
http://www.hasznaltmotor.haszn...