kérnék némi segítséget:
-előélet: nemrég vettünk egy 46x-es 88as belpiacos 400ast ami kb 2 évet állt egy sufniban
-ténykedés: ma volt egy olajcsere, kitakarítottam a karbit, kapott új benzint és gyertyákat sportszűrő takarítva
-hiba: nem akar menni rendesen, beindulni sem igen akar, ha beindul vontatottan megy, gázadásra leáll, szivatót ráadjuk akkor fel-fel pörög rettenet mód füstöl
Nos főtengely témához visszatérve... Számomra nagy rejtély...
A megvásárolni kívánt blokk (1989 exup) típusszáma 3GM-mel kezdődik, az enyém 3LE-vel (1993 exup), viszont a blokkon belül vannak 3GM jelzésű alkatrészek. A kérdés, hogy jó-e bele az a főtengely
motor idomokhoz kisebb dolgokhoz elég a kisebbek is de autóhoz én véleményem szerint ikerhengeres a jó az birja tartani folyamatosan és lehet akkár 50 literes is
ezt nehéz megmondani..
nem rég próbáltunk egyet, 50 literes tartállyal 1100W os motorral, egyhengeres légsűrítővel.
hagytuk hogy felfújja magát a lekapcsolási értékig (kb 8,5bar)
aztán beállítottuk a nyomást 3 bárra és folyamatosan húztuk a pisztolyt. kb 2 perc után már nem tudta tartani a beállított nyomást (pedig ekkor már rég újra indult, és próbálta termelni a levegőt)
teljes fényezést(ikarusz, kamion) ne vállalj be vele.. de alvázvédő fújásra esetleg egy-két kisebb elem fújására elég lehet...
ami fontos: a kompresszor mennyi liter levegőt tud pecenként termelni.(meddig tudja a pisztoly a beállított nyomást kapni).
nem a max nyomása a fontos...
Én most beszéltem a szerelőmmel, egy 87-es FZ750, és 10 felett van mindegyik hengerben.