Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég gyenge az a kompresszió: http://www.fzr400.com/specs.ht...

Én most beszéltem a szerelőmmel, egy 87-es FZ750, és 10 felett van mindegyik hengerben.
most mértük a kompresszió 6 mindegyik hengerben
ez eléggé gyenge ugye?
de ettől még kellene mennie óvatosan?
21065. hsz-ra valaki tud segíteni? Fontos lenne, mert ha jó bele, akkor még ma megrendelném, hogy péntekre ideérjen...
jol beszélsz
lemaradt a hozzászólásomból az, hogy maga a légsűrítő a kulcsa az egésznek. az tudjon elég levegőt termelni
pálinkásabb jó estét!

kérnék némi segítséget:
-előélet: nemrég vettünk egy 46x-es 88as belpiacos 400ast ami kb 2 évet állt egy sufniban
-ténykedés: ma volt egy olajcsere, kitakarítottam a karbit, kapott új benzint és gyertyákat sportszűrő takarítva
-hiba: nem akar menni rendesen, beindulni sem igen akar, ha beindul vontatottan megy, gázadásra leáll, szivatót ráadjuk akkor fel-fel pörög rettenet mód füstöl

mit lehetne tenni?

köszi!
Jónak tűnik..
jövő héten, mit kell csinálni?
Van 1 farokidom tervezetem kíváncsi vagyok a véleményekre. Ez csak 1 kicsi sablon majd méret arányosan is elkészül.
Ctrl + Alt + Del, ott megnézed a futó folyamatokat, és ami sok CPU-t eszik, leállítod... ideiglenesen megteszi, de azért egy vírusírtó nem árt
Bagoly fater. Nemtudom hogy lehet megcsinálni majd a szinkronom mert nincs a szívócsonkon ilyen csöcs amire rá lehet csatizni.
Jajj az a 28 as 24 es volt ez meg beesik na majd holnap lessz szimering csere veszek 26 és 28 ast valamelyik jó lessz .
Nos főtengely témához visszatérve... Számomra nagy rejtély...
A megvásárolni kívánt blokk (1989 exup) típusszáma 3GM-mel kezdődik, az enyém 3LE-vel (1993 exup), viszont a blokkon belül vannak 3GM jelzésű alkatrészek. A kérdés, hogy jó-e bele az a főtengely
esett is
A ló a nővel keresőszavak esetén elég jó esély van egy vírusos honlapot találni.
ilyen nincs vazzeg már megint beszedtem valami virust , , , megint 100% on a proci folyamatosan na lehet mára ennyi volt a forumozásom
bagoly!

Tudsz majd segíteni egy kis szerelésben? ha jól van már a szemed, átugranék gödre valamelyik délután, és ha ráérsz.

egy közösen kialkudott vmiért. bambit nem akarom zavarni, és te legalább ismered a blokkot.
motor idomokhoz kisebb dolgokhoz elég a kisebbek is de autóhoz én véleményem szerint ikerhengeres a jó az birja tartani folyamatosan és lehet akkár 50 literes is
Ok drága tezsvírem van 28 asom is valahol rárakom megpróbálom vele. köszike.
ezt nehéz megmondani..
nem rég próbáltunk egyet, 50 literes tartállyal 1100W os motorral, egyhengeres légsűrítővel.
hagytuk hogy felfújja magát a lekapcsolási értékig (kb 8,5bar)
aztán beállítottuk a nyomást 3 bárra és folyamatosan húztuk a pisztolyt. kb 2 perc után már nem tudta tartani a beállított nyomást (pedig ekkor már rég újra indult, és próbálta termelni a levegőt)
lehetséges hogy neked csak 28-as mivel nekem 43mm-as a cső neked meg csak 41mm ezt elfelejtettem
há persze hogy exup az ennyémnek a mérete
hmm. kár. Mekkora tartály kell minimum hozzá?
ja most nézem 24-es tartály.
az nagyon kicsi... ez kevés fújni
teljes fényezést(ikarusz, kamion) ne vállalj be vele.. de alvázvédő fújásra esetleg egy-két kisebb elem fújására elég lehet...
ami fontos: a kompresszor mennyi liter levegőt tud pecenként termelni.(meddig tudja a pisztoly a beállított nyomást kapni).
nem a max nyomása a fontos...
20-ba hozok Airpower 6 újat. Ez is kibaszott jó