Azért abba ne legyél olyan biztos ,hogy mindenki lekapkodta a hengerfejet.Mert ahányszor leveszik új tömítés pl és aki le is vette kitudja mit és hogyan csinált vele?
bazmeg, TÉNYLEG kurvára nem ott van az a geci jel ahol kéne ez szarvas hiba bár feriék is hagytak benne mókát ahogy emlékszem, meg itt is írtad De ez annyira baszakodás, faszom: meg kellett volna mérni a hengert, meg a dugókat, hogy mechanikailag menniyre van jó állapotban.. ha az jó, akkor gyakorltailag CSAK beállítás.. mert mitől nem mehet rendesen egy henger? gyújtás, karbi, szelepek. (ha nem annyira kopott hogy azé, de akkor a többi is tré lenne fullra) hengerfejet levette mindneki, ha a szelepek olyan ramatyul ültek volna a fészekben akkor azt lássák, így az kihúzva. gyertya új, az sem lehet gond (gondolom alap hogy megnézték hogy a szikra jó, erős, így ezt fel sem dobom), marad az etetése a hengernek. na itt már alapciki, hogy porlik a szívócsonk, amit láttam a képeken tegnap az borzalom, nem is tudom hogy tudták le-fel dobálni hogy ne málljon szét. Szal ott ki tudja mit szív és hogyan, hát a karbik.. elvileg be lettek állítva, gondolom mechanikailag is jók kell legyenek, mert senki nem mondta h baja lenne. Magyarán az első és legfontosabb dolog életet lehellni a szívócsonkba, vagy szerezni egy jobb állapotút akárhogyan is.. most az hogy az exup csörög.. szard le, perselyeztesd meg, nem hiszem hogy párezer ft-nál több lenne. Szóval ne faszkodj, az egyetlen hibás alkatrész amit tudunk az a szívógeci.
Csizmatéma...
nekem is Lidl-ös van. 10 rongy volt. Az elmúlt szezont abban toltam. Kényelmes, nincs panaszom. És avarázsszó: Nekem nem volt vele bajom, habár ez így furcsa, mert akkor derülne ki, ha pl. a hungaroringen 200-nál elkezdenék csuszikálni benne. Így csak azt tudom, hogy mutatós, és masszívnak tűnik.
Bagoly - aki elvan havazva így is és inkább kocsikkal foglalkoznak mint motorral.
Yakamoto - Pécs ... ugye nem kell mondanom mennyire van innen.
Bambi - ha kész van a tankmosás, elviszem Hozzá.
Lesz ami lesz, kicsit "kiszerettem" ebből az egészből...mindig mindenkivel jófej voltam és normális, egyből fizettem ha megvolt a munka és mégis mindenki csak átbasz...igaziból az az 1 megoldás van, hogy megnyerem a lottót és megveszek valami garanciás motort és elhúzok külföldre a picsába ebből a szar emberekkel teli szar országból...
Ebben segíteni nem tudok BP-t. így nem ismerem mi Győrben vagyunk.Én speciel hobbi szinten csinálom nálam egy blokk felújítás 15-20000ft kompletten.Szűk baráti körnek ingyen.Ezért is szeretnek engem a győri topikban.Fő állásban az Audinál dolgozom és a moci szerelést otthon szoktam mert szeretem.Eddig panasz még nem volt.
Ifjú férj kérdezi a nejét:
-Mivel töltötted meg a csirkét?
-Nem volt üres...
Ne légy pesszimista. Vannak olyanok akik nem húznak le. Itt is ajánlottak már szerintem.
Akkor mi? Én szelep himbát nem látok és a szelepek felett van a vezérmű tengely.Mindegy a lényeg az ,hogy mechanikusan nem lehet szelep hézagot állítani mint pl. egy ladán!
Még valami így hallomásra és a képek alapján nincs halálán ez a gép csak nem hozzá értő kezek nyúltak hozzá vagy beleszartak.Ilyenkor feltudnék robbanni dühömben mert az ilyenek miatt általánosítják az összes szerelőt.Még valami a szinkronizálást nem említetted nem is csinálták vagy csak nem mondtad?
Komolyan mondom nem értem hogy a "szerelők" mit művelnek azzal a kis szerencsétlennel.
"az a henger nem működik rendesen" ez nagyon kemény.
Amit itt leírtál abból kiderül hogy azt a rakás pénzt nagyon rossz helyeken szórtad szét.(nyilván nem Te tehetsz róla,sajnos a szervizek egy részéről ez tényleg igaz)
Nos márkatárs!Nem tudom menyivel vettek le a drága szerelőid ,de be k. mind!Először is halvány fingom nincs hogyan állítottak neked szelepet mikor hidrotőkés a mocid!Ennél nem lehet szelep hézagot állítani (1 es kép).Max úgy ,hogy lehet 1-2 fajtához kapni hézagoló lamellákat amit a hidrotőke és a szelep szár közé raknak (nem tudom ,hogy a tied ilyen-e de ez is gyári méret állítani nem lehet!)A hidrtőke olajnyomás hatására szabályozza a szelep hézagot!Ami még az 1-es képen van az 1 szelep ék ami ha magától jött ki az nagy baj!Amit lehet tenni hengerfej le vezérmű tengelyek ki,hidrotőkék ki.Szelep ,gyertya bennmarad mivel nincsenek benn a vezérmű tengelyek a szelepek zárva maradnak.A hengerfejbe a szelepekhez benzin önt és ha még 5-10 perc után is ottmarad a benzin nem fogy belőle és nem lesz benzines sem a szívó sem pedig a kipufogó torok akkor jók a szelepek nem eresztenek át.A elfogy vagy benyás valamelyik torok akkor tudod ,hogy melyik szelepet kell javítani (szívó vagy kipuff). Javaslat hidrotőke csere és utána járni ,hogy neked kell -e alá hézagoló lamella ha kell ezeket beszerezni.A vezérlést jelre rakni lánc vezetőt alul felül és a feszítőt le ellenőrizni.Ha lenn van a hengerfej akkor már elénk tárul a 4-es ill. az összes henger állapota erről esetleg akkor ha gond van velük.
Leírom akkor egybe amit tudok, de előre szólok, hogy nem értek hozzá
Az egész azzal kezdődött, hogy megvettem Qray-től a motort úgy, hogy forralta a vizet. Elhívtam egy yamaha szervizbe dolgozó srácot amikor felhozták a motort a Feriék, hogy nézzen rá és ha Ő rábólint akkor megveszem, mert nem akartam azt, ami most van. Azt mondta a srác, 2 hét alatt és max. 30.000-ből megvan. Mondom akkor jó, megvettem (250.000-ért). Az ilyenek akkor 350 körül mozogtam, gondoltam rászánok 50-et és akkor 300.000-ból tuti jó motorom van..
Na mármost itt kezdődtek a gondok. A szervizes srác leszarta az egészet, alig csinált valamit. Aztán amikor neki állt, akkor is csak a szart és a gányolást. Nem értek hozzá, de amikor beállította a vezérlést, akkor nem jól tette és 2 fokkal elállította. (alul kép) Majd így próbálta meg indítóztatni és tologattuk órákon át, de nem indult be. A vízforralás megszűnt, vettem bele 1 vadi új hengerfejtömítést, meg 16 db szelepszár szimeringet (azt hiszem, ez a neve). No mármost, a srácot elérni nem tudtam, Ő nem kezdett vele semmit, elvittem egy Alsó Némedi-be szerelő sráchoz, aki szintén szétszedte, összerakta, Ő sem tudott életet lehelni bele igazán, neki is fizettem egy adag pénzt. Aztán jött akkor, hogy a kawaszatisokat megkeresni és lepapírozva csináltatni a melót...No Ők aztán nekiestek, szétszedték, lett rajta telószimering-teloolajcsere, kormánynyakcsapágy csere, 4 vadiúj gyertya, olaj+olajszűrő csere, szelep állítás, vezérműlánc ellenőrzés, karburátor szétszerelése teljesen és tisztítása, új akksi meg 1-2 apróság még. Tehát költöttem rá rendesen....
ezt a leírást adták hozzá:
A kompressziók nagyon rosszak, először szelepet kell állítani! Amennyiben a szelep állítás után a helyzet nem javul: hengerfej le-fel-szét-össze, szelep csiszolás vagy, ha szükséges, csere. A töltés, esetleges vízfolyások csak beindítás után fognak kiderülni! Kompresszió mérés közben a 4-es hengerből a dugattyú vizet lökött ki, valószínűleg beázhatott. Nem tudni a rozsdától sérült-e a henger.
Ekkor jó volt, megyegetett, de csúnya volt a hangja egy pár km után, tehát megint visszavittem, mondták, hogy ez megint csak 3 henger... Akkor megint szelephézagállítás, karbipucolás a rengeteg kosz miatt...be is szereltek egy papíros szűrőt is, látható is a tegnapi képeken.
No ezután nem volt gond. Nem mondom, hogy 100%-os volt, de nem volt olyan gond amért ne használnám. Amikor a levegő lehűlt, akkor kezdődtek a hangok, amire eleinte azt gondoltam, hogy hááát hideg van, biztos attól. De zavarni kezdett, így hát eltettem a motort és amikor elővettem akkor nagy unszolásra elvittem megint a Kawaszatihoz és ekkor kiderült, hogy az egyik henger nem működik rendesen. Nem teljesen kampó, de nem úgy működik ahogy kellene. Na most itt jön az a rész amit nem értek, de valami olyasmit mondott a szerelő srác, hogy azért van ilyen hangja, mert ugye egyenletes mozgásnál nincs ez a hang. Viszont Nálam nem egyenletes a mozgás, lévén, hogy 1 henger nem jól jár és ebből az egyenletlen mozgásból jön létre ez az exup hang, amit hidegen alacsony fordulaton hallok, de melegen és magas fordulaton már nem, mert annyira gyors a mozgás, hogy gyakorlatilag megáll az exup és nem rángatózik...
Szóval ez a baja....erre blokkcsere nem megoldás, mert az is úgyis szar lesz előbb utóbb...meg kell csináltatni. Eladni nem tudom és nem is akarom, azt szeretném, hogy menjen.
Mellékelek 1-2 képet amit a srác csinált szerelés közbe...
1. Ez a szelepék nevű alkatrész, egy másik motorból származik!
Ráadásul nem idevaló, hanem legalább két alkatrész-szinttel
beljebb!
Nem engedte bezárni a szelepet, ezért ez a henger soha nem
ment.
2. Kipuf.tengely
Vezérlés jelen van
(jó)
Szívó tengely
Vezérlés nincs a jelnél
(nem jó, kb.2 foggal odébb van)
A hozzávalók: a régi jeladód egy fél babetta úszó, egy csoki (előtte tedd benzinbe ,hogy bírja e mert valamelyik nem) egy cinező pálka két pici kábel blinder (szintén benya álló) egy led és már kész is. A szerkezet testet kapcsol az áram ami pedig megy a ledhez ha gyújtást adsz az pedig egy 70 ohm os ellen álláson megy keresztül (ezért kell led) így ki van küszöbölve az esetleges véletlen szerű szikra ha az úszó kapcsol a tankban.Bár mondom testet kapcsol tehát elvileg nem lehet szikra ,de biztos ami biztos.
nekem is Lidl-ös van. 10 rongy volt. Az elmúlt szezont abban toltam. Kényelmes, nincs panaszom. És avarázsszó: Nekem nem volt vele bajom, habár ez így furcsa, mert akkor derülne ki, ha pl. a hungaroringen 200-nál elkezdenék csuszikálni benne. Így csak azt tudom, hogy mutatós, és masszívnak tűnik.
Bagoly - aki elvan havazva így is és inkább kocsikkal foglalkoznak mint motorral.
Yakamoto - Pécs ... ugye nem kell mondanom mennyire van innen.
Bambi - ha kész van a tankmosás, elviszem Hozzá.
Lesz ami lesz, kicsit "kiszerettem" ebből az egészből...mindig mindenkivel jófej voltam és normális, egyből fizettem ha megvolt a munka és mégis mindenki csak átbasz...igaziból az az 1 megoldás van, hogy megnyerem a lottót és megveszek valami garanciás motort és elhúzok külföldre a picsába ebből a szar emberekkel teli szar országból...
Megyek a karalábééééééé
-Mivel töltötted meg a csirkét?
-Nem volt üres...
Ne légy pesszimista. Vannak olyanok akik nem húznak le. Itt is ajánlottak már szerintem.
Szinkront is megcsinálták elvben...
"az a henger nem működik rendesen" ez nagyon kemény.
Amit itt leírtál abból kiderül hogy azt a rakás pénzt nagyon rossz helyeken szórtad szét.(nyilván nem Te tehetsz róla,sajnos a szervizek egy részéről ez tényleg igaz)
Az egész azzal kezdődött, hogy megvettem Qray-től a motort úgy, hogy forralta a vizet. Elhívtam egy yamaha szervizbe dolgozó srácot amikor felhozták a motort a Feriék, hogy nézzen rá és ha Ő rábólint akkor megveszem, mert nem akartam azt, ami most van. Azt mondta a srác, 2 hét alatt és max. 30.000-ből megvan. Mondom akkor jó, megvettem (250.000-ért). Az ilyenek akkor 350 körül mozogtam, gondoltam rászánok 50-et és akkor 300.000-ból tuti jó motorom van..
Na mármost itt kezdődtek a gondok. A szervizes srác leszarta az egészet, alig csinált valamit. Aztán amikor neki állt, akkor is csak a szart és a gányolást. Nem értek hozzá, de amikor beállította a vezérlést, akkor nem jól tette és 2 fokkal elállította. (alul kép) Majd így próbálta meg indítóztatni és tologattuk órákon át, de nem indult be. A vízforralás megszűnt, vettem bele 1 vadi új hengerfejtömítést, meg 16 db szelepszár szimeringet (azt hiszem, ez a neve). No mármost, a srácot elérni nem tudtam, Ő nem kezdett vele semmit, elvittem egy Alsó Némedi-be szerelő sráchoz, aki szintén szétszedte, összerakta, Ő sem tudott életet lehelni bele igazán, neki is fizettem egy adag pénzt. Aztán jött akkor, hogy a kawaszatisokat megkeresni és lepapírozva csináltatni a melót...No Ők aztán nekiestek, szétszedték, lett rajta telószimering-teloolajcsere, kormánynyakcsapágy csere, 4 vadiúj gyertya, olaj+olajszűrő csere, szelep állítás, vezérműlánc ellenőrzés, karburátor szétszerelése teljesen és tisztítása, új akksi meg 1-2 apróság még. Tehát költöttem rá rendesen....
ezt a leírást adták hozzá:
A kompressziók nagyon rosszak, először szelepet kell állítani! Amennyiben a szelep állítás után a helyzet nem javul: hengerfej le-fel-szét-össze, szelep csiszolás vagy, ha szükséges, csere. A töltés, esetleges vízfolyások csak beindítás után fognak kiderülni! Kompresszió mérés közben a 4-es hengerből a dugattyú vizet lökött ki, valószínűleg beázhatott. Nem tudni a rozsdától sérült-e a henger.
Ekkor jó volt, megyegetett, de csúnya volt a hangja egy pár km után, tehát megint visszavittem, mondták, hogy ez megint csak 3 henger... Akkor megint szelephézagállítás, karbipucolás a rengeteg kosz miatt...be is szereltek egy papíros szűrőt is, látható is a tegnapi képeken.
No ezután nem volt gond. Nem mondom, hogy 100%-os volt, de nem volt olyan gond amért ne használnám. Amikor a levegő lehűlt, akkor kezdődtek a hangok, amire eleinte azt gondoltam, hogy hááát hideg van, biztos attól. De zavarni kezdett, így hát eltettem a motort és amikor elővettem akkor nagy unszolásra elvittem megint a Kawaszatihoz és ekkor kiderült, hogy az egyik henger nem működik rendesen. Nem teljesen kampó, de nem úgy működik ahogy kellene. Na most itt jön az a rész amit nem értek, de valami olyasmit mondott a szerelő srác, hogy azért van ilyen hangja, mert ugye egyenletes mozgásnál nincs ez a hang. Viszont Nálam nem egyenletes a mozgás, lévén, hogy 1 henger nem jól jár és ebből az egyenletlen mozgásból jön létre ez az exup hang, amit hidegen alacsony fordulaton hallok, de melegen és magas fordulaton már nem, mert annyira gyors a mozgás, hogy gyakorlatilag megáll az exup és nem rángatózik...
Szóval ez a baja....erre blokkcsere nem megoldás, mert az is úgyis szar lesz előbb utóbb...meg kell csináltatni. Eladni nem tudom és nem is akarom, azt szeretném, hogy menjen.
Mellékelek 1-2 képet amit a srác csinált szerelés közbe...
1. Ez a szelepék nevű alkatrész, egy másik motorból származik!
Ráadásul nem idevaló, hanem legalább két alkatrész-szinttel
beljebb!
Nem engedte bezárni a szelepet, ezért ez a henger soha nem
ment.
2. Kipuf.tengely
Vezérlés jelen van
(jó)
Szívó tengely
Vezérlés nincs a jelnél
(nem jó, kb.2 foggal odébb van)
3. Ezt Ferinek küldöm
Innen hiányzik a
vezető sín!
A lánc szabadon áll