Nem hiszem hogy lennének a tiedbe is legalább is az enyémben nincsenek ,de ha még is azok lemezből készült kis gátak az égadta világon semmi bajuk sem lesz és az anya ugyan úgy jó.
PO71 Konkrétan mi a baja a gépednek?Bár a koromnál fogva sem vagyok még egy profi szerelő van még mit tanulnom ,de nagyon hozzáértő emberek vesznek körül és talán tudok segíteni.
Akkor most egy kérdés. A tank belsejébe nincsenek lamellák, azt elősegítendő, hogy a benzin ne lötykölődjön? Mert én úgy tudom, hogy vannak és akkor nem túl jó, ha rakok bele kavicsot és rázom :S
Szerintem akkor szerzek egy kompresszort és kifújatom. Most kinn szárad...akkor megy bele kavics (anyák lesznek valszeg, az van kéznél ) aztán a trisó meg a forróvíz, aztán kimosom slaggal, kifújatom belőle a retket (van benne bőven) és meghajszárítózom. Ha ettől nem lesz csillogó villogó tiszta akkor semmitől.
Én csináltam egy színt jelzőt.Nem órát hanem jelzőt.Mivel nekem nem működött a tartalékos cuccom így az AC kapcsolóból úszó segítségével gyártottam egy kis jeladót ha a benya kb 3.5-3 liter környékére csökken felvillan egy led a műszerfalon. Frankón működik
Szerintem a trisót válaszd meg egy kis forró vizet én ezzel mosok tankot kicsit hagyom meg össze rázom aztán sterimóval átmosom (slag is megfelel) aztán leveszem a tanksapkát az összes járatot szabadon hagyom kompresszorral jól kifújatom majd a tanksapkához rakok a hajszárítót és hagyom száradni.Ha nem tankolóm utána tele akkor bele porlasztok egy kis csavarlazítót.Ui. :ha a rozsda lerakódást is kiszeretnéd szedni belőle akkor a mosás előtt rakjál bele apró érdes kavicsot és jól rázzad addig mig jónak nem találod (ha kitartó vagy fém tiszta lesz).Ja és szerintem ne add el a vasat mindent meglehet oldani.
Lehet igazad van, mert ez túl olcsó, meg mondták hogy nem is lesz nekik többet, úgyhogy kénytelen voltam elhozni eggyel nagyobb méretet. De csak azért írtam, mert ez egy erősen kínai jellegű cipőboltban volt. Szerintem érdemes körülnézni, mert ennyit megér a dolog.
ja ugyanaz a blokk mint enyémben, más a váz, fék elől fele ugye, formára nagyonnagyon tetszik nekem is. Ha jó, akkor nagyon jó és igazi igényes kis ékszer az a motor.
Üdv Fzr tulajok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki bármit is mondani, mesélni, regélni a Yamaha FZX 250 ZEAL-ről. Nagyon tetszik a gép, de tartok a japán belpiacos motor vásárlástól! Hallottam hogy talán a 250-es fzr-ben ugyanaz a blokk van. Ha bárki bármit tud róla, kérem írjon! Fő betegségei, alkatrészellátása, ha egyáltalán van olyan stb...
Eladót sem sokat találni, leírást róla meg pláne!
Köszi előre is!
Akkor most egy kérdés. A tank belsejébe nincsenek lamellák, azt elősegítendő, hogy a benzin ne lötykölődjön? Mert én úgy tudom, hogy vannak és akkor nem túl jó, ha rakok bele kavicsot és rázom :S
Szerintem akkor szerzek egy kompresszort és kifújatom. Most kinn szárad...akkor megy bele kavics (anyák lesznek valszeg, az van kéznél ) aztán a trisó meg a forróvíz, aztán kimosom slaggal, kifújatom belőle a retket (van benne bőven) és meghajszárítózom. Ha ettől nem lesz csillogó villogó tiszta akkor semmitől.
Ha valakit érdekelne van egy eladó 250 es fzr, egyben,v. alkatrésznek.
tel.: 30 2454523
felugrott a kitámasztóka és eldőlt
jó kezdés volt
köszi!
a bázison van eredetinek tűnő dolog
amúgy fura mór a bikerworldon nincs semmiféle fzr400as kategória
honnan szoktatok olajszűrőt beszerezni?
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki bármit is mondani, mesélni, regélni a Yamaha FZX 250 ZEAL-ről. Nagyon tetszik a gép, de tartok a japán belpiacos motor vásárlástól! Hallottam hogy talán a 250-es fzr-ben ugyanaz a blokk van. Ha bárki bármit tud róla, kérem írjon! Fő betegségei, alkatrészellátása, ha egyáltalán van olyan stb...
Eladót sem sokat találni, leírást róla meg pláne!
Köszi előre is!
http://biker-world.hu/kategori...
ht
tp://www.bazismotor.eu/170/1...
az endurokról mindig lerugdaltam
esetleg nézek ledeseket ha nem találok gyárit
szóval azért lehet szerezni nem túl nagy pénzekért