Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még egy adag kép!
odaadom érte az FZ750-esem
No íme a képek, leírás a következő kommentbe
Felvetődött bennem a kérdés elcserélném-e a vasam 1 kissebre mondjuk egy 600-ra ígyis fosok tőle még 1 métert se mentem vele.
Hajrá ugyis unatkozok csavar nincs a gép javítás áll a forgatás le van szarva
No, tessék felkészülni. Leszedtem a tankot, hogy alálássak. Kérdések és képek hada jön.

Ha még nem utáltok eléggé, most majd fogtok
énis arra készültem de jármű hijján csak csütörtökön kezdem összeszerelni.
ma egtem,mint a rongy. bemegyek a csavar nagykerhez,gondoltam lecserelem ezen a motoron is az osszes csavart egyforma imbuszosra. maradt meg multkor,elvittem mintaba,h ilyen kell,csak hosszabb.adta is szo nelkul.kezdem elovenni az ezreseket,gondolvan most kiadok egy fel fizut.aszondja 150Ft a 10 csavar meg az 5 alatet. gyorsan otthagytam 200Ft-ot,es kirohantam.na mondom ha tudtam volna,akkor vettem volna vagy 100db-ot,h maradjon tartalek is:D
Nem baj akkor is
jobb.valaki egyszer azt irta,h addig melegitsd allo helyzetben,amig pontosan reagal a gazadasra.eztan el lehet vele indulni,es fokozatosan emelni a fordulatszamot,melegedestol fuggoen. en pl beinditom szivatoval.amikor felporog 3000-re,akkor visszatolom.ekkor raulok,es 3-4-5 ezres fordulaotn jaratom,mig el ne meri az uzemi hofokot.eztan mar lehet jobban is engedni neki.
aa.nem ma,teli kolok vagyok,januari:) bak,a legrosszabb fajtabol.konok,dacos,buszke harcos
ne is mondd,vasarnap 70-80-nal tudtam menni,mert mindenaron le akart tolni a szel az utrol.imadtam akkor a kamionokat.ugy kapaszkodtam a kormanyba,mint gyerekkoromban anyam szoknyajaba a fogorvosnal
a csapot ket csavar fogja.kicsvarod,ea csap utan kiveszed a csovet,es mar le is jon a tank a csappal egyutt.ha leveszed a csapot a tankrol a benzin kifolyik.de ha elzarod es az ACrol veszed le,akkor max fel deci tavozik
oszt nem lett karcos a henger fala?gyuruk nem tortek el?
Rendben meggyőztetek akkor marad a CASTROL ACT EVO 20W50 4T motorkerékpár olaj.
Mert autóba valót ne rakj bele ez a lényeg!
Sajnos kicsit nehéz fejű vagyok.A szerviz manual SAE10w30ast ír,Ez pedig SAE 10W40 vagy is kicsit sűrűbb nem.
Előnye megvan. Ha mégis beletöltöd, legalább nme ölöd meg vele, mert nem is tudsz vele elindulni.
Én is úgy szoktam,kicsit járatom,amíg elfogy az asszony türelme,aztán elindulunk félgázzal,mire kiérünk a városból már lehet húzni a fülét!
Nekem is tökéletes a Castrol Actevo 20W50,a műszakira menet is volt nyomás,pedig akkor még mínusz volt!Arra kell ügyelni,csak motorsport márkától vegyetek,mert teszem azt 20W50-est lehet kapni az Agroker-nél is,de azt turbódízel traktorhoz ajánlják!Teljesítményben jó lenne,csak van benne kokszgátló adalék,és valamilyen bázikus kémhatású adalék,a gázolaj maró hatásának semlegesítésére.Nem kicsit csúszna tőle a kuplung!
Még annyit hogy ha valaki szeret spórolni akkor az tényleg én vagyok,de azért nem mindenáron.
Az hogy félszintetikus az jó.
A 10W40 besorolás hogy "hígabb" mint a 20W50-es olaj.(ugye elolvastad azt az oldalt amit belinkeltem és ezt már magadtól is tudod )
Az a különbség(többek között) az autók és a motorkerékpárok olaja között hogy a motoroknál olajban fürdik a kuplungtárcsa az autóknál viszont szárazkuplung van.
Ezt figyelembe veszik az olajmérnökök a fejlesztés során.
A gyakorlatban én használtam autóba való olajat az öregebb kisebb teljesítményű motorjaimba,ott nem volt semmi gond.
De a Frézi nagy teljesítményű gép és el tudom képzelni hogyha 1-2-3-ban keményen gyorsulok akkor megcsúszhatna a kuplungja.
Demost mééérrrr... Nemismered azt a köszkeletű beszólást, hogy Google a barátod, Wiki a barátnőd ? Legelső találat olajshop az olajodra: személygépjármű olaj ! dízeles, benzines 4 kerekű olaj.
Ez lehet hogy nem lesz jó választás a kuplung miatt nem biztos hogy jó bele. Ennek nézz utána!
Ez az mert én ehez jutok olcsón és a kocsimba is ezt használom.Eddig panasz nem volt.
Ja és ez részszintetikus.