ma egtem,mint a rongy. bemegyek a csavar nagykerhez,gondoltam lecserelem ezen a motoron is az osszes csavart egyforma imbuszosra. maradt meg multkor,elvittem mintaba,h ilyen kell,csak hosszabb.adta is szo nelkul.kezdem elovenni az ezreseket,gondolvan most kiadok egy fel fizut.aszondja 150Ft a 10 csavar meg az 5 alatet. gyorsan otthagytam 200Ft-ot,es kirohantam.na mondom ha tudtam volna,akkor vettem volna vagy 100db-ot,h maradjon tartalek is:D
jobb.valaki egyszer azt irta,h addig melegitsd allo helyzetben,amig pontosan reagal a gazadasra.eztan el lehet vele indulni,es fokozatosan emelni a fordulatszamot,melegedestol fuggoen. en pl beinditom szivatoval.amikor felporog 3000-re,akkor visszatolom.ekkor raulok,es 3-4-5 ezres fordulaotn jaratom,mig el ne meri az uzemi hofokot.eztan mar lehet jobban is engedni neki.
ne is mondd,vasarnap 70-80-nal tudtam menni,mert mindenaron le akart tolni a szel az utrol.imadtam akkor a kamionokat.ugy kapaszkodtam a kormanyba,mint gyerekkoromban anyam szoknyajaba a fogorvosnal
a csapot ket csavar fogja.kicsvarod,ea csap utan kiveszed a csovet,es mar le is jon a tank a csappal egyutt.ha leveszed a csapot a tankrol a benzin kifolyik.de ha elzarod es az ACrol veszed le,akkor max fel deci tavozik
Én is úgy szoktam,kicsit járatom,amíg elfogy az asszony türelme,aztán elindulunk félgázzal,mire kiérünk a városból már lehet húzni a fülét!
Nekem is tökéletes a Castrol Actevo 20W50,a műszakira menet is volt nyomás,pedig akkor még mínusz volt!Arra kell ügyelni,csak motorsport márkától vegyetek,mert teszem azt 20W50-est lehet kapni az Agroker-nél is,de azt turbódízel traktorhoz ajánlják!Teljesítményben jó lenne,csak van benne kokszgátló adalék,és valamilyen bázikus kémhatású adalék,a gázolaj maró hatásának semlegesítésére.Nem kicsit csúszna tőle a kuplung!
Az hogy félszintetikus az jó.
A 10W40 besorolás hogy "hígabb" mint a 20W50-es olaj.(ugye elolvastad azt az oldalt amit belinkeltem és ezt már magadtól is tudod )
Az a különbség(többek között) az autók és a motorkerékpárok olaja között hogy a motoroknál olajban fürdik a kuplungtárcsa az autóknál viszont szárazkuplung van.
Ezt figyelembe veszik az olajmérnökök a fejlesztés során.
A gyakorlatban én használtam autóba való olajat az öregebb kisebb teljesítményű motorjaimba,ott nem volt semmi gond.
De a Frézi nagy teljesítményű gép és el tudom képzelni hogyha 1-2-3-ban keményen gyorsulok akkor megcsúszhatna a kuplungja.
Demost mééérrrr... Nemismered azt a köszkeletű beszólást, hogy Google a barátod, Wiki a barátnőd ? Legelső találat olajshop az olajodra: személygépjármű olaj ! dízeles, benzines 4 kerekű olaj.
Ha még nem utáltok eléggé, most majd fogtok
Nekem is tökéletes a Castrol Actevo 20W50,a műszakira menet is volt nyomás,pedig akkor még mínusz volt!Arra kell ügyelni,csak motorsport márkától vegyetek,mert teszem azt 20W50-est lehet kapni az Agroker-nél is,de azt turbódízel traktorhoz ajánlják!Teljesítményben jó lenne,csak van benne kokszgátló adalék,és valamilyen bázikus kémhatású adalék,a gázolaj maró hatásának semlegesítésére.Nem kicsit csúszna tőle a kuplung!
A 10W40 besorolás hogy "hígabb" mint a 20W50-es olaj.(ugye elolvastad azt az oldalt amit belinkeltem és ezt már magadtól is tudod )
Az a különbség(többek között) az autók és a motorkerékpárok olaja között hogy a motoroknál olajban fürdik a kuplungtárcsa az autóknál viszont szárazkuplung van.
Ezt figyelembe veszik az olajmérnökök a fejlesztés során.
A gyakorlatban én használtam autóba való olajat az öregebb kisebb teljesítményű motorjaimba,ott nem volt semmi gond.
De a Frézi nagy teljesítményű gép és el tudom képzelni hogyha 1-2-3-ban keményen gyorsulok akkor megcsúszhatna a kuplungja.