Érezd magad leb*szva... ! Tényleg régen jártál erre!
LEsz biz. Lista készül, kijön és honnan. Majd eldöntjük, hogyha megvan hányan jönnek és merről, hogy hol legyen. Ami biztos, hogy Debrecentől Qva messze lesz.
de ha nagyon jót szeretnél akkor neked már jó bele a 96-2000 év. közti tunderace főtengő is és az már erösitett hajtokaros is mert annál már a dugatyúk is kovácsoltak azért is jobb széria az már meg azoknál már nem verödik be a szelep olyan könnyen mint ezeknél még mert azt is átdolgozták azok a legjobban eltalált blokkok szerintem
hahó 400 -asok keresek nem magamnak de kéne egy 400 as genesis 87-89 es karembátor sor lehetöleg jó nem szétbabrált állapotban ha valkainél lapul ne tartsa magában
ha főtengöt vesztek mindig a bal oldali hajtókarcsapágyakat kell tűzetesen nézzni mert valami érdekes dolg folytán azokat eszi meg ha ha olajhiba van akkor visszont minden csapágyon láttni ugyis
A képen 1 1987-88 as évjáratú FZR 1000 genesis karburátorsor 2db szívónyílása látható amint valami szennyeződés rakódott le és szeretném kideríteni az okát.
Néztem, hívtam is... de nem vette fel. Ma meg nagyon nem is akartam zavarni, majd holnap...
Egyébként ezt írtam előbb (89-91). Az enyémhez '93as (3LE), jó lehet?
Most a vasra költök mindent közeledik az a 200e álomhatár eddig 30e
kell új fékbetét mert a drága tulajnál szétment a teló szimering és ráfolyt amúgy zsír új első betétek voltak. A fényképen a fekete kokszosodás mire vezethető vissza? henger karbi között
LEsz biz. Lista készül, kijön és honnan. Majd eldöntjük, hogyha megvan hányan jönnek és merről, hogy hol legyen. Ami biztos, hogy Debrecentől Qva messze lesz.
Lesz FZR találkozó?
Egyébként ezt írtam előbb (89-91). Az enyémhez '93as (3LE), jó lehet?
kell új fékbetét mert a drága tulajnál szétment a teló szimering és ráfolyt amúgy zsír új első betétek voltak. A fényképen a fekete kokszosodás mire vezethető vissza? henger karbi között