Először is kitekertem a két menetes szárat. Leemeltem a tankot fejjel lefele. majd az oldalára döntöttem és leszedtem a 2 csövet ami a csaphoz megy. Leszedtem a tetejéről a záras részt, majd amikor nem jött ki úgy se a benya, akkor az aljáról lecsavaroztam a csöves-csatlakozós részt és ott próbáltam, de ott se jött ki a szennyeződés...a szűrő jó úgy? Mintha valami hiányozna onnan talán :S
latom a benzincsapot hagytad,nem folyt ki a benya?v leeresztetted elotte?
a szuro a mi munkank,ill a legelso szerelom munkaja.ezt epitettuk at szivacsossa.
250-be vettem azóta még 300 benne van. Ha eladnám, 100-nál többért sem vinné el senki, megmondanám, hogy egy roncs (ha télleg az...) és nem is kérnék érte többet. Nem akarok senkit sem átbaszni. Én is úgy vettem, hogy 250 + max 50 papírokkal együtt..
No akkor valamelyiket fogom választani a trisó és a benya közül. Köszönöm szépen a segítséget. Bárkinek - bármi észrevétele van a képekkel kapcsolatba, bátran közölje. Ha csak annyi, hogy ez meg az szar, akkor is. Minden infó jól jön... főleg ha tényleg el kell adnom (amit azért nem igazán szeretnék, fél milliót buknék rajta, HA egyáltalán bárki is megvenné...) úgyh szerintem az eladás része kimarad...
melyikben? :-) Szervizünk van a Dunamenti mellett, a kocsinkat meg láthatod párszor Mogyoródon a Luxornál. Szal nem bolt, hanem szerviz, és mostanra már inkább autó, mint motor
A trisó tökéletesen feloldódik, nam lesz maradvány, a forró víz miatt meg a meleg fém felület könnyen szárad, és tökéletsen zsírtalanít.
Benzintankot mindig ezzel mosok.
Volt hogy egyszer diesel ARO tankját kellett tisztítani. No az nem volt egyszerű.
tank takarításhoz vegyél e85ös üzemanyagot
elég jól oldja a gyantás lerakódásokat is
inkább menjen el 100ft rá mint mindig tömődjön el a tankszűrő....
más:
aki nem akar becopni az ne használjon motorblokkba mosót
az opelba emiatt olvadtak ki a hajtókarcsapágyak
feloldotta a retket és elömített ideiglenesen pár olajjáratot
nekem kb 15 liter üzemanyag volt amire tisztára sikáltam a blokkot
Köszi emre. ezzel kimosom és utána mehet a szárítózás? Csak mert félek tőle, hogy a só kiül belülre a tankba és amint beletöltöm a szép tiszta benyát, feloldódik.
Leírnád ezeket azért a kedvemért? Alapvetően azért nem tudom, hogy mért ilyen szar a motor, amikor pöcröf megy. Sosem volt vele semmi olyan gond, ami arra utal, hogy egy roncs. Ami gond volt vele, azt sanyi barátunk csinálta. A tegnapi dolog, meg annak a következménye, hogy annyit állt a motor annó...
Barátom... komolyan mondom neked, add el. Nem elég, hogy motorikus baja van, de más gányolás is van rajta szépszámmal....
SZerintem ha áron alul is eladod, olcsóbban jössz ki, ha elkezdesz egy rendbenlévőre gyűjteni...
A tankból leeresztettem a benzint, de a szennyeződés nem jött ki rendesen. Ráztam egy jó ideig, de mindenhol ahol kifolyhatna a benzin ott perem van, nem tudom igazán kiszedni a koszt, pedig nagyon sok van benne. Mivel tudnám kimosni? Benzinnel nem akarom, mert 330 ft 1 liter és nem akarok pazarolni. Vízzel nem túl jó, mert esetleg berozsdálhat, bár gondoltam arra, hogy kiszárítózom. Akkor nem hiszem, hogy gáz lesz. Benn lesz a szobába, radiátor közelébe. Igaziból az a gond, hogy a kosz leül az aljára és a kis redők, stb. miatt nem tudom egyszerűen kiszedni. Nem férek hozzá. Van valami anyag ami esetleg erre való? A slag talán elég erős nyomású, hogy ne rongálja a felületet, de kiszedje a retket. Olyan a benzin amit kiszedtem belőle, mintha bele mostam volna a sáros túrabakancsom..
Még összerakom a vasat.
Most kap új szűrőt, olaj, telószimering, teló olaj, kuplung főmunkahenger felújítás, első indexek, fejidom müanyagosnál, Első hátsó gumi jó 90% fékbetét első hátsó csere. Sima Béla dob, láncba-lánkerék 9000km még nem kellett állítani utobbi 1.5 évben állt a vas gyári baltükör zsír új.
Mindegyik képet át kéne lesni, de van 1-2 fő dolog. A 3. képen a szűrőnek tényleg csak ennyiből kell állnia? Másik oldalán fém rács. 4-5-ös képen a 4. henger szívótorok - szívócsonk (talááán) gumi (vagy műanyag) része szanaszét van repedezve. 7-8-as képen a kipufnak azon része amit ábrus annyira szeret a sárgán. Nálam hasonlóan jó állapotba van. 9.-en elrettentésként a gumim Mi a bátorság, ha nem ezzel motorozni? 10-es képen pedig a már kicsit letakarított (!) tankban lévő szűrő cső látható.
én majd seggre estem amikor egy karbi tömítés 1000ft volt az xt-hez és ráadásul négyes pakkban adták
héten, jövőhéten széttúrom a gépet, aztán valami rendes helyet kell nézni ahol hoznak ehhez alkatrészeket
a szuro a mi munkank,ill a legelso szerelom munkaja.ezt epitettuk at szivacsossa.
beleöntöd rázogatod kiöntöd
utánna egy rongyon átszűröd és visszaöntöd
ha precíz akarsz lenni(és sok időd van) akkor teaszűrőn (is) átszűröd.....
Benzintankot mindig ezzel mosok.
Volt hogy egyszer diesel ARO tankját kellett tisztítani. No az nem volt egyszerű.
elég jól oldja a gyantás lerakódásokat is
inkább menjen el 100ft rá mint mindig tömődjön el a tankszűrő....
más:
aki nem akar becopni az ne használjon motorblokkba mosót
az opelba emiatt olvadtak ki a hajtókarcsapágyak
feloldotta a retket és elömített ideiglenesen pár olajjáratot
nekem kb 15 liter üzemanyag volt amire tisztára sikáltam a blokkot
SZerintem ha áron alul is eladod, olcsóbban jössz ki, ha elkezdesz egy rendbenlévőre gyűjteni...
Most kap új szűrőt, olaj, telószimering, teló olaj, kuplung főmunkahenger felújítás, első indexek, fejidom müanyagosnál, Első hátsó gumi jó 90% fékbetét első hátsó csere. Sima Béla dob, láncba-lánkerék 9000km még nem kellett állítani utobbi 1.5 évben állt a vas gyári baltükör zsír új.