És üdv a fórumon. Sok sikert a sok szerelgetéshez, jó elfoglaltság, és meghozza gyümölcsét, nekem is nemrég lett kész.
És csak óvatosan, remélem lesz alkalmunk találkozni az utakon.
Köszönöm igen most jönnek a javítgatások kb 1 hónapig nem is áll szándékomba menni vele félek tőle nagyon 140 le nem volt még ilyen erős vasam. De nem is áll szándékomba kihasználni a végét haverkodok vele és ha tegezőviszonyba kerülök akkor majd meglátjuk.
Azért 1,5 év állás után friss olaj nélkül ne nagyon járasd a gépet.
Egyébként meg gartulálok hozzá, nem volt rossz vétel, így első nézésre. Persze majd a javítások után derül ki mennyi is az igazi ára.
zsír. Szerencséd volt akkor vele. Hátast nemtok most dobni, mert fekszem és ölemben a lapos. Nameg még nemtok járni, így az is hátráltat kissé. DE ! még 1 hónap kb, és ülök motorra Én is. ! YEEEeeesss !
Nem gond. Kapaszkodj meg remélem hátast dobsz. :D 200e Ft volt nincs müszi rajta és az alsó kuplung munkahengert kell megnéznem nem emel ki. A gázbowdent meg meg kell olajozni mert kicsit szorul. 1.5 és állás után simán minden gond nélkül 20 perc alatt életre kelt 1 kis bikázás volt de hidegindítót nem használtunk.
Urak feltöltöttem a fotóimhoz az új szerzeményem, a kipufogó hangjáról rakok majd fel jó minőségű videót,de aki ismeri Sima Béla munkáit annak nem kell bemutatni. Sajnos a bal oldal kicsit zúzott kell 1 fejidom 1 oldaljavítás és váltót ki kell hajlítani.
olajszinet nézegesd, mert csipegetheti az olajat. váltó kettese el szokott kopni, és kidobhatja. Egyébként jó és megbízható motorok.
Grat hozzá ! Kérnénk majd képeket is a vasról. Az itteni kollégák tényleg értik a dolgukat. Pl. Royal Zsolti motorja most készül Ábrus jóvoltából. Az is ezredes. Sokan maguk szerelik, sokan pedig szeretnek legalább elméletben érteni hozzá (mint Én )
Széles utat hozzá !
Sziasztok. 4 órája lettem remélhetőleg boldog tulaja 1 88-as FZR 1000 GENESiS motornak. Remélem nem veszitek rossz néven ha néha zaklatlak titeket e tipus szakértőit kérdéseimmel, nem volt még ilyen tipusu motorom. A motorrol első pozitiv benyomásom 1.5 évig állt nem volt beindítva, 20 perc indítózás kis bikázás után gyönyörűen beindult. 1 sajnálatos hiba miatt nem tudtam lábon kipróbálni kuplung alsó munkahenger nem emel ki gondolom a sok állás miatt beállhatott,sajnos csak olyan helyet ismerek ahol a javítokészletet rendelni kell (Ha tudtok Bp-en helyet ahol nem kell rendelni hanem van készleten dobjatok 1 címet). Sima Béle kipufogó van rajta a hangja brutális alapon is. Kérdésem mire kell a legjobban figyelni ennél a tipusnál motorikusan? Segítségeteket előre is köszönöm.
Széles utat mindenkinek. Mindjárt itt a tavasz no para.
Motoros üdvözlettel Antal Tamás.
Igen, ez volt a baj nekem is. Én úgy csináltam, hogy egy majdnem csapágybelső méretű csövet beletoltam, és a távtartóhoz betámasztottam, és úgy ütöttem ki. Nagyon nehezen indult meg, de ha már van egy kis hézag, akkor könnyen kijön.
Köszi
A manualban mond vmi olyat, hogy ki lehet húzni egy csapágy belső lehúzóval, de ott van a két csapágy között a távtartó úgyhogy nem értem akkor azt hogy akasztja be a csapágyba...
Valaki ötlet ?
Te csacsi.
Hát az injekciós fecskendőt szokták megkocogtatni, hogy az ampullában levő buborékok nem a tartály falához tapadjanak.
Biztos láttál már ilyent.
És üdv a fórumon. Sok sikert a sok szerelgetéshez, jó elfoglaltság, és meghozza gyümölcsét, nekem is nemrég lett kész.
És csak óvatosan, remélem lesz alkalmunk találkozni az utakon.