lehet,csak necces...
valoszinu, ha tartozasa van az elozo tulajnak,akkor ra van terhelve.ki kell fizetni a tartozast,es akkor mar at lehet iratni. kerdes,h az mennyi... vagy hagyni,h elvigyek,es az arverezesen megszerezni csak hat ezzel az a gond,h mar nem az adose a motor.
de szep! annyira nem tetszik az enyemnek a segge.nem tudom miert,de a 600-ase randa.meg a kis 250-ese is szebb:( tuti atszabatom,csak jojjon ossze ra a le
Hát nem tom, így fórumon törvénytelent javasolni ugye nem illik, de kérdések merülnek fel.
Kovács II őrm. az út mellett vajon meg tudja-e mondani egy 20 éves motorról, hogy 750 vagy 1000, és hogy FZ vagy FZR ? Szted?
Látja a korát, az kb (lerí róla, hogy nem egy 1 éves R1) állapota is OK, ha a színe is stimmel, meg a számok ( ) is, akkor....
nem tudom error code 404
De szerintem fog kelleni, ha összejön a lé rá.
A blokk marad tartaléknak, a futómű megy az FZ-be, az idomok, váz meg az apróhirdetések közé.
Mit gondoltok arról ha olyan magyar papiros motort veszek amelyet az eladó sem tudott átiratni az előző tulajdonos valamilyen tartozása miatt. De törzskönyv, (előző tulaj nevére) és forgalmi van. A műszaki lejárt. Nem vihetik el azt tőlem? Vagy tragikus hirtelenséggel szét kell kapni atomjaira, és felhasználni alkatrésznek. Igazság szerint arra gondoltam hogy az FZ forgalmijával elmászkálgatok vele. Csak az a bibi hogy egy generálisról van szó (FZR1000)
Szerintem azért egy 0 km-es pl. gixxer-el azért elmegy az ember 10 évet, ha odafigyel rá és nem gyilkolja szét...persze, kell rajta cserélni 1-2 dolgot, dehát min nem...FZR-en is kell cserélgetni...valóban nem 20 évre van tervezve egy olyan, ezekbe meg még lehet életet lehelni de azért Én úgy vagyok vele, h egyenlőre jó ez, ha meg megnyerem a lottót akkor jöhet a következő fokozat.
valoszinu, ha tartozasa van az elozo tulajnak,akkor ra van terhelve.ki kell fizetni a tartozast,es akkor mar at lehet iratni. kerdes,h az mennyi... vagy hagyni,h elvigyek,es az arverezesen megszerezni csak hat ezzel az a gond,h mar nem az adose a motor.