Mit nyavajogtok, hogy ilyen kéne, meg olyan kéne...
Ha ugyanaz a trend, mint az autógyártásban, akkor a maiak már műanyag szemetek, és csak annyival jobbak a régieknél, hogy újak.
Elmenni biztos nem fognak annyi km-t. Javíthatatlan, szerelhetetlen, drága. Ugyanakkor a paraméterekben se akkora nagy ugrás, mert egy mai autó és egy 20 éves ég és föld, egy 20 éves 600as frézi meg olyan adatokkal rendelkezik majdnem, mint egy mai. Pár kilóval nehezebb, meg pár lóval kevesebb, de ez alig valakinek számít.
Viszont nem 2M, csak 200e.
Hát, aki betelepül ide hozzánk azért, hogy itt bűnözésből éljen meg, azt könnyű szívvel végeztetném ki. Az rosszabb, mint a saját bűnöző - és abból is van elég.
de most komolyan. objektíven nézve is, egyszerűen jobban tetszik a yamaha minden másnál. Legalábbis az eddigiek alapján. nagyon kiváncsi vagyok az új motorokra, 2005 környékén szignifikáns változás állt be a többi gyár termelési filozófiájában, szóval annyira mennék egy 2006as gixerrel.. vagy a 2007-es cbr-rel. és persze az 1000-eskkel is.
De az bizonyons, h amíg az új motorok meg nem győznek, addig csakis YAMAHA! :D 2005 előtt mindenképpen csak YAMAHA. Najó, azért a kawa 636-os is beficcenhetne.
Felhívtam Bambi-t, mondta, hogy emlékszik Rád guruljak be bármikor, meghallgatja és meglátja mit tudunk tenni...valahogy nem hallottam a hatalmas ujjongást a hangján amikor megtudta, hogy FZR-t kell szerelni
Hát most h említed... még jó h nem mentem bele akkoriban, most én is dutyiban csücsülnék...
viccet félretéve.. volt néhány ismerősöm, aki benne volt ezekbe a nagy zűrökbe.. és nem is tudjátok, el se hinnétek (de nem is fogom elmondani), hogy mekkora szervezetről van szó, és milyen dolgok állnak a színfalak mögött. Elég annyi, h elég durva. És nem vagyok büszke, h pont vietnamiak csinálták ezt.
Én személy szerint, maradtam a sokkal kevesebb keresetnél, de annyival stresszmentesebb munkánál... Najó, a stressz azért megvan, de azért csak nem csuknak le egy banki dolgozót.
a max hőmérséklet kb 90 fok amit el lehet vele érni. Viszont azt kurvagyorsan. Az 1800 w-os fűtőbetét egy 120 literes bojlert kb. 5 óra 90 fokra melegít fel. Namost mindez egy néhány literes vízhűtő cumó esetében ennek az időnek a töredéke.
Egy hajdú villanybojler cuccaiból secperc alatt össze lehet dobni. 3000 pénzért vettem a hőfokszabályzót, és a hőkorlátozót a vezetékellek. 2400 ft egy 1800 W-os fűtőbetét. Kell egy kicsi szivattyú, meg egy tartály szerű valami. + gumicső. Ill. valahogy meg kell oldani, hogy rátudd kötni a víz rendszerre a gumicsöveket + kell egy -egy csap rá. Az már kreatívság kérdése csak. "filléres" dolog.
Csak nyugodtan.. Én tudtam, hogy ott a vezeték, vettem már le a tankot, ki kellett kötni. Csak azt nem tudtam, hova jelent, mit csinál.
De ha az AC-t basztassa, ki is kötöm - nekem ne kapcsolgassa, szar lenne megtorpanni emiatt egy oszlop-előzésben
Ha ugyanaz a trend, mint az autógyártásban, akkor a maiak már műanyag szemetek, és csak annyival jobbak a régieknél, hogy újak.
Elmenni biztos nem fognak annyi km-t. Javíthatatlan, szerelhetetlen, drága. Ugyanakkor a paraméterekben se akkora nagy ugrás, mert egy mai autó és egy 20 éves ég és föld, egy 20 éves 600as frézi meg olyan adatokkal rendelkezik majdnem, mint egy mai. Pár kilóval nehezebb, meg pár lóval kevesebb, de ez alig valakinek számít.
Viszont nem 2M, csak 200e.
de most komolyan. objektíven nézve is, egyszerűen jobban tetszik a yamaha minden másnál. Legalábbis az eddigiek alapján. nagyon kiváncsi vagyok az új motorokra, 2005 környékén szignifikáns változás állt be a többi gyár termelési filozófiájában, szóval annyira mennék egy 2006as gixerrel.. vagy a 2007-es cbr-rel. és persze az 1000-eskkel is.
De az bizonyons, h amíg az új motorok meg nem győznek, addig csakis YAMAHA! :D 2005 előtt mindenképpen csak YAMAHA. Najó, azért a kawa 636-os is beficcenhetne.
gixxer vagy valami nagyon állat, de alacsony ülésmagasságú szupermotyó...arra még fenem a fogam!
viccet félretéve.. volt néhány ismerősöm, aki benne volt ezekbe a nagy zűrökbe.. és nem is tudjátok, el se hinnétek (de nem is fogom elmondani), hogy mekkora szervezetről van szó, és milyen dolgok állnak a színfalak mögött. Elég annyi, h elég durva. És nem vagyok büszke, h pont vietnamiak csinálták ezt.
Én személy szerint, maradtam a sokkal kevesebb keresetnél, de annyival stresszmentesebb munkánál... Najó, a stressz azért megvan, de azért csak nem csuknak le egy banki dolgozót.
yamaha aerox 100 ccm
11000 km
elöl tárcsafék hátul dob
új görgő, ékszíj
80%-os gumedlik
épphogy repedés az idomon, alig észrevehető
húzod neki akkor rezonál az idom miatt (60-70 körül)
berugókar csapágyhiány miatt nem működik
220.000 + ajándék bukó-motul olaj - halogén lámpa szett
http://www.motor.hu/motor_vpag...
Itt megtalálod
De ha az AC-t basztassa, ki is kötöm - nekem ne kapcsolgassa, szar lenne megtorpanni emiatt egy oszlop-előzésben