a hengerfej vegul ki lett cserelve ,v nem? mert azon mast nem kellett volna csinalni.a sracnak meg volt egy ures hengerfeje.azt vegulis kicserelte?nem roncs az,mert a blokk nagy resze mar uj cucc volt.csak a hengerfej hibazott...
Asszem Ábrus készített magának szintes jeladós témát. Sőt, ha jól csalódom képek is voltak róla. Keress rá. Ha nemtalálod szerintem szívesen feldobja neked megint.
Nekem nem volt bekötve ez a jeladó de a vezetékei megvannak. Nézegettem és fogalmam sincs ,hogy ez hogyan kapcsolhatott bár mit is mikor ide csak befele mennek a cuccok kifele semmi nem jön!Megy be egy gyengített áramkör (70 ohm os ellenálláson) és megy egy test ,de mondom a test is befele megy nem kifele jön. Annyi kapcsolata van az AC vel ,hogy a testpontjuk közös semmi más.Majd megpróbálok valami úszós jeladót eszkábálni ,már csak azért is mert mást úgysem kell rajta csinálni és unatkozom .
szerintem nem kell. szerintem én is ilyet vettem, holnap megnézem a pinyóba. még nem töltöttem bele, higítani veszélyes mert asszem elég heves reakcióba lép a vízzel.
Ha indul a szezon, én is kicserélem a levet benne - belemegy vagy 1 deci, ennyit rászánok, 1ccer élünk
És akkor majd nagyon gondosan "kilevegőztetem"
Egyébként fog, megcsúszott a kerék (stoppie helyett) de most az új szupertapadós elsőgumámmal ilyen nem fordulhat elő.
Utána olvastam közben én is. http://totalbike.hu/technika/radialfek/
A lényeg, hogy fent érdekes, ahogy gondoltam, más az erő-erőkar. Nyomogattam a Bimotáét, tényleg finom
Írtam még tavaly, hogy az enyém "rugalmasabb", nem olyan határozott nyomáspont, dehát tizenéves konstrukció
Neked biztos jó lesz a haccázason
nekem a radiális főfékhenger a korábbihoz képest nagyon furcsa, mert nem keményedik föl úgy, mint a korábbi főfékhengerek, viszont kisebb erőre fog nagyobbat, valószínű az áttétele nagyobb. Továbbá mikor fékezel, akkor a kormány felé nyomod a dugattyút, így az nem hajlik ki. Ha megnézed a hagyományos féket, mikor húzod a fékkart, akkor egy picit elmozdul, hajlik. Nyilván ez nem nálam probléma, hanem a versenyzőknél. Amúgy a Suzuki gyári féke elég gatya, így főnyeremény, hogy már nem kell erre költenem Az R1 de még az FZR féke is hibátlan volt...
A féknyeregnél sem csupán marketing a radiális, mert nem csak a csavar áll másképp, de máshova is van rögzítve. Így máshol ébrednek a fékezéskor fellépő erők.
Mért jobb attól, hogy radiális? Bár főfékhengernél még érthető, más a forgáspont, stb..
De hogy lent mekkora divathóbort lett ez a "radializálás" - pedig csak arról van szó, hogy más irányú csavarral van felcsavarozva ugyanarra a villára - vagy nem ?
Sztem 99%-a marketing.
át lesz fújva, ahol most fekete ott szép kék lesz Amúgy nem pörgök rajta, próbálom megszokni, hogy Suzuki motorom van. Pár éve ez elképzelhetetlen volt... De ami márkafüggetlen, az a gyorsváltó és a Brembo radiális fék. Nekem mindegyik Yamahámon állati jó fék volt, Xuan is be tud róla számolni, az FZR-ről ő vette meg. No a radiális fék ahhoz képest 1000x jobb. Ha csak mondják soha el nem hiszem. De kipróbálva
Van köztük különbség ?
találtam egy jóféle színvilágot:
Neked is 3500-at forog 100km/ó-nál 6-ik fokozatban?
Ezt kell higitani szerinted az új akkumlátorba?
És akkor majd nagyon gondosan "kilevegőztetem"
Egyébként fog, megcsúszott a kerék (stoppie helyett) de most az új szupertapadós elsőgumámmal ilyen nem fordulhat elő.
A lényeg, hogy fent érdekes, ahogy gondoltam, más az erő-erőkar. Nyomogattam a Bimotáét, tényleg finom
Írtam még tavaly, hogy az enyém "rugalmasabb", nem olyan határozott nyomáspont, dehát tizenéves konstrukció
Neked biztos jó lesz a haccázason
A féknyeregnél sem csupán marketing a radiális, mert nem csak a csavar áll másképp, de máshova is van rögzítve. Így máshol ébrednek a fékezéskor fellépő erők.
De hogy lent mekkora divathóbort lett ez a "radializálás" - pedig csak arról van szó, hogy más irányú csavarral van felcsavarozva ugyanarra a villára - vagy nem ?
Sztem 99%-a marketing.