a te géped olyan mint az ennyém (tipusra) 1. elektromosan nem tudod nyitni zárni a b.csapot csak manuálisan elforditod visszont ami van a tankban amit látsz ha belenézzel az gyárilag egy szint jelzö azért jön ki alul a 2 száll vezeték csokival amit összetudsz dugni a másikal ha valaki nem rendezte még ki belöle egy zöld színű csoki na most ha az össze is van dugval akkor van egy másik csoki gyárilag a bal oldalon a ram csőnél a vezeték kötegben amihez van dugval a kapcsoloja na ez arra van hogy amikor a tankban lévő (ha benézel ugy néz ki mintha egy henger alaku kondi lenne ) alá csöken a benzin színt akkor automatikusan szétkapcsolja az ÁC felé menö áramot ekkor jelzi menet közben hogy tartalékra kell kapcsolni átkapcsolod és kb olyan 3.5 liternyi benzin van még a tankodban de a müszerfalon ne keres visszajelzöt mert nincs hozzá csak ennyi hogy alá merül és elkezd dadogni mintha kifogyna benzin mert az ÁC nem kap áramot és te átkapcsolod és megy tovább kész (DE A LÉNYEG VAN RAJTUK HA VALAKI NEM SZERELTE KI ) nekem csak csokikat barmolták szét de helyreálitottam mert engem is idegesitett hogy nem tudtam ,hogy mennyi van benne
Nem igaz, h nem hallgatsz rám! Van a BAMBI (igen, csupa nagy betűvel) a gubacsin, ezek szerint nincs is tőled qurvamessze..
Na én évek óta, mióta megtaláltam, csak oda hordok mindent, amit magam nem tudok megcsinálni. 100%osan megbízom benne, szinte vakon... persze, ő is hibázhat, de csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. És ha hibázik, be is vállalja. Olcsón dolgozik, és általában gyorsan is, viszont így szezonban elég kevés ideje van a sok MZ-s miatt. De ez nem véletlen, mert az én számomra is, mint egy GURU-t tudnám említeni a motoros életemben.
Szánd rá magad.. jó gép lehet még ebből, csak ha más nincs, vidd el hozzá, és ő megmondja a frankót. Lehet... sőt biztos költened kell még rá, de nekem még nem volt olyan, hogy Bambi megcsinálta, és tél után elbaszódott benne vmi.
Úgyse tudsz már jól kiszállni belőle, hát akkor inkább csináltasd meg azt az 1 hengert, és menjél vele, míg bírja alattad. Érzésem szerint, mint ahogy nekem eddig szinte mindig... olyan árakat mondott szerelés után, hogy meglepődtem. de jó értelemben. Az én fzr-emet is ő csinálta egész télen...
én elmondom: 100 ezret kért tőlem + 4 hónapnyi motortárolást adtam neki. Lehet soknak hangzik, de ha elkezdesz számolni, hogy szétbontotta az utolsó csavarig a motort, amit kellet kicserélt, építőjellegű munkát végzett az egész motoron, gyertyák, olaj csere, gumizás... stb. Akkor nem is olyan sok, mert máshol csak a blokk kivétele 30 rongy alaphangon, szétbontás plusz 15... és minden új dolog súlyos 10ezrek.
És nem is említve, hogy ha nála szereltetsz, akkor közvetlenül támogatod a magyar motorsportot. Én nem vagyok magyar, de azért ez még nekem is elég szimpatikus.
Na mind1.. nem tudom mennyire örül, h hozzá akarom terelni a sok motorost, a sok szerelni valóval, mert van elég dolga így is. De azért megemlítem.
Kapkodni semmiképpen sem fogok. Pénzem nincs rá, eladni most nem fogom mert TALÁN 150.000-et, 200.000 kapnék érte, akkor is legjobb esetben 3-4 száz ezer forintot bukok rajta...a videó elküldését köszönöm és annak ellenére, hogy tényleg nagyon normális ez a Laci a Kawaszatinál, reménykedem, h talál valamit a Yakamoto-s szerelő haverod.
Engedelmeddel elküldtem a videóid linkjeit a Jakomoto-s szerelő srácnak(elég jóban vagyunk),tudom hogy konkrét dolgot nem lehet leszűrni belőle de több szem....Azt mondta este ha hazaér ránéz Ö is.Nagyon sok ilyen kismotort csinált már,hátha tud valami okosságot! Nagyon sajnálom hogy ilyen nem jó híreket kaptál.
Valami megoldás lesz rá csak ahogy Ábrus is mondta ne kezdj el kapkodni,mert akkor biztos hogy beletenyerelsz megint valamibe.
itt nem kicsithibás fényezendőkkel van a baj, hanem mint tamás motorja h pöpecül kinéző, két hétig megyegetős is, aztán pénzügyi öngyilkosság, vs ugyanúgy kinéző korrekt állapotú
Másik szervizzel is jártam így,szóval nem egyedi eset volt.
Azóta azt sem hiszem el amit kérdeznek.(tisztelet a kivételnek de olyannal még nem nagyon találkoztam)Habár de!Az injektoros ember Érden!Az a hely ötös!
Ja,és a legdühítőbb az volt hogy ugyanoda vitte szervizbe ahonnan én előtte elhoztam (jolly motorszerviz Bpest)Neki egyből megtalálták hogy mi a hiba.Érdekes.
Enyhe kárörömre adott okot hogy két hétre rá beállt a blokkja mert bejáratósan széthajtották.(mondtam neki hogy generál volt,erre mondja hogy:tudom emlékszem de hát minden eladó ezt mondja)
Nyugodtság van.Ülj le és gondolkozz egy kicsit és ne kezdj el kapkodni mert ilyenkor szokott az ember baromságot csinálni.
Én is belebuktam akkoriban a Hondába és kiszálltam belőle minden mindegy alapon mert nem lett jó.(én is motorhibásan vettem,sok pénz és munka beleölése után úgy is ment el )
Aki elvitte(és hozta a Caprit)az nem volt motoros,neki eladásra kellett de négy nap múlva hívott hogy tökéletesen működik a gép,egy gyújtáselektronika doboz kellett rá egy tizesért.(és én meg felújítottam az egész blokkot feleslegesen mert a "szerviz"azt mondta,aztán odaadtam egy szétrohadt "szarért")
Szóval nyugodtság van.
sztem itt páran így utólag nagyon szívesen kifizetnék azt a plusz pénzt arra az egy hónap garanciára amit akármilyne öreg motorra is adnak volt amúgy egy éve még egy 8000(!) km-es fzr250esük. legutolsó szériás
És nem vagyok buzi, ne aggódj.
Nem igaz, h nem hallgatsz rám! Van a BAMBI (igen, csupa nagy betűvel) a gubacsin, ezek szerint nincs is tőled qurvamessze..
Na én évek óta, mióta megtaláltam, csak oda hordok mindent, amit magam nem tudok megcsinálni. 100%osan megbízom benne, szinte vakon... persze, ő is hibázhat, de csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. És ha hibázik, be is vállalja. Olcsón dolgozik, és általában gyorsan is, viszont így szezonban elég kevés ideje van a sok MZ-s miatt. De ez nem véletlen, mert az én számomra is, mint egy GURU-t tudnám említeni a motoros életemben.
Szánd rá magad.. jó gép lehet még ebből, csak ha más nincs, vidd el hozzá, és ő megmondja a frankót. Lehet... sőt biztos költened kell még rá, de nekem még nem volt olyan, hogy Bambi megcsinálta, és tél után elbaszódott benne vmi.
Úgyse tudsz már jól kiszállni belőle, hát akkor inkább csináltasd meg azt az 1 hengert, és menjél vele, míg bírja alattad. Érzésem szerint, mint ahogy nekem eddig szinte mindig... olyan árakat mondott szerelés után, hogy meglepődtem. de jó értelemben. Az én fzr-emet is ő csinálta egész télen...
én elmondom: 100 ezret kért tőlem + 4 hónapnyi motortárolást adtam neki. Lehet soknak hangzik, de ha elkezdesz számolni, hogy szétbontotta az utolsó csavarig a motort, amit kellet kicserélt, építőjellegű munkát végzett az egész motoron, gyertyák, olaj csere, gumizás... stb. Akkor nem is olyan sok, mert máshol csak a blokk kivétele 30 rongy alaphangon, szétbontás plusz 15... és minden új dolog súlyos 10ezrek.
És nem is említve, hogy ha nála szereltetsz, akkor közvetlenül támogatod a magyar motorsportot. Én nem vagyok magyar, de azért ez még nekem is elég szimpatikus.
Na mind1.. nem tudom mennyire örül, h hozzá akarom terelni a sok motorost, a sok szerelni valóval, mert van elég dolga így is. De azért megemlítem.
Sikerült dobot vennem, csak még összekötő csövet kell hozzá csinálni.
Valami megoldás lesz rá csak ahogy Ábrus is mondta ne kezdj el kapkodni,mert akkor biztos hogy beletenyerelsz megint valamibe.
Azóta azt sem hiszem el amit kérdeznek.(tisztelet a kivételnek de olyannal még nem nagyon találkoztam)Habár de!Az injektoros ember Érden!Az a hely ötös!
Enyhe kárörömre adott okot hogy két hétre rá beállt a blokkja mert bejáratósan széthajtották.(mondtam neki hogy generál volt,erre mondja hogy:tudom emlékszem de hát minden eladó ezt mondja)
Én is belebuktam akkoriban a Hondába és kiszálltam belőle minden mindegy alapon mert nem lett jó.(én is motorhibásan vettem,sok pénz és munka beleölése után úgy is ment el )
Aki elvitte(és hozta a Caprit)az nem volt motoros,neki eladásra kellett de négy nap múlva hívott hogy tökéletesen működik a gép,egy gyújtáselektronika doboz kellett rá egy tizesért.(és én meg felújítottam az egész blokkot feleslegesen mert a "szerviz"azt mondta,aztán odaadtam egy szétrohadt "szarért")
Szóval nyugodtság van.