Csatlakozva ábrushoz: szerintem is tökmind1 az ára. Azért a méretet táncsak eltudják találni, mind1 hol gyártják. Az anyagának megválasztásánál meg valószín van annyi eszük, hogy keményebb anyagból készítik el, mint a vezérműtengelyt...
Nem tudom mert nem vettem még de miért ne lenne jó?
Nekem van egy plusz blokkom szétszedve és abból szoktam a betéteket cserélgetni,ha meg nincs olyan ami kéne,akkor elballagok Goldwinges Gyulához(motorszervize van) és cserélgetünk ha van neki.
A vásárlás a legvégső eset de akkor sem köszörülök.
Tudomásom szerint(még nem láttam de tudom hogy van ilyen)az utolsó szériás FZR 1000 rendelkezett egy kontrollámpával a műszerfalon(ne kérdezd hogy hol)és egy mágneskapcsolóval ami kapcsolta a tartalékot ha akkora mértékű apály jelentkezett a tankban.(de volt neki rendes benzincsapja is)
Ha jól rémlik akkor 94-től volt ilyen.(a Tiéden viszont biztos nem gyári megoldás)
Várjál mindjárt töltök le én is valahonnan.
Amúgy amikor Kecskeméten voltunk (94-ben) egy hétig Nyevával "éleslövészeten" akkor az utolsó nap odamehettünk(felügyelet mellett) a Migekhez (21-29)és lehetett venni egy üléspróbát hogy érezzük át mit érezhet a pilóta amikor a seggéről verődik vissza a radarjel.(én nem éreztem semmit)
Tavaly előtt voltunk ÉK Mo-i részen. Aggtelek és környéke. Megcsináltuk a vöröstói túrát. Láttam már a cseppkőbarlangot, de... Eszméletlen. Na engem a Krasna Horkán húztak le faszányosul. Pénzváltóhoz képest jó 25 %-al drágábban váltották nekem a koronát. De, viszont kibasztam velük. Fotójegy nélkül fényképeztem.
Egyébként a 3. képen ki van írva, hogy hol járunk. Ott a tér neve, bár én a 2.dikról ismertem fel. . Én is voltam Velencén tavaly. Gárdonyban egy strandon volt a villamos nap megrendezve szeptemberbe. qva hideg volt. De, eszméletlen jó volt a Fenyő Miki koncert Ritka a mai világban, hogy valami élő, és az 1 órás koncerthez a zenekar 1,5 óráig hangol és hangosít. Szar lehet egy akkora hodály sátrat behangosítani. Ja, és: INGYEN VOLT A DODGEM (bár visszagondolva minden ingyen volt , ami mondjuk a sörön érezhető is volt rendesen)
Kontroll lámpa nincs,csak üzemanyag szintmérö óra van.
én újítottam fel, 2002 óta van rendszám rajta.. kb 12000 km t mentem vele azóta
Nekem van egy plusz blokkom szétszedve és abból szoktam a betéteket cserélgetni,ha meg nincs olyan ami kéne,akkor elballagok Goldwinges Gyulához(motorszervize van) és cserélgetünk ha van neki.
A vásárlás a legvégső eset de akkor sem köszörülök.
Ha jól rémlik akkor 94-től volt ilyen.(a Tiéden viszont biztos nem gyári megoldás)
Amúgy amikor Kecskeméten voltunk (94-ben) egy hétig Nyevával "éleslövészeten" akkor az utolsó nap odamehettünk(felügyelet mellett) a Migekhez (21-29)és lehetett venni egy üléspróbát hogy érezzük át mit érezhet a pilóta amikor a seggéről verődik vissza a radarjel.(én nem éreztem semmit)