Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áruló!
Ismerős.
Én a Romet-Riga-MZ-Jawa-Simson-stb.-n levett tanksapkával előre löktem meg a gépet és meghúztam az első féket,aztán figyeltem hogy mekkora lesz a "hullám" a tankban.(ritka de király érzés volt ha még ki is fröccsent)
Én ma este kerültem egy kört.:-)
pedig egy esti motorozásra csak össze kéne rakni a pénzt/energiát
az én tudásomhoz sok volt a 150 LE. Csak elcsábultam mikor motort kerestem anno. De nem bántam meg, hihetetlen élmény, de ez ésszerűbb mind anyagilag, mind a saját képességeimet tekintve.
Egyenesben biztosan fog hiányozni a teljesítmény, de féktávon és kanyarban sokkal jobban fog jönni a kisebb tömeg.
Ami a fordulatszámot illeti szerintem 10 alatt nem sokat fog tartózkodni a fordulatszámmérő Ott meg már nagyon megy ez is.
Ma elövettem a mocim.
Mikor jut el a magamfajta vidéki bunkó pályára...
Uccán meg nem visíttathatom 11ezerrel, így is mindenki aszongya: "hogyménezazállat"
jaja, de kihűlt mire ideért
még jó h pályán nem 2000-8000ig használod tesó
nice
Jó az a 25 kg mínusz, de vagy 40 lóval gyengébb is... nem hiányzik?
Jó, tudom, egyikünk se akkora máyer, hogy kimotorozzon 160 lovat, de én mentem tavaly FZ750-el, és annak a 100 lova kifejezetten kevésnek tűnt a nagy fréziről átülve.
Kiforgatva biztos elég lett volna az is, de a mindennapokban használt 2000-8000 sávban kimondottan hiányzott.
2003, 1 évvel fiatalabb, mint az R1
Tehh pedofil ! Ez még túl fiatal !
BAlesetmentest ! Igazán tolhatnál rá egy hangvillás logót. Még ha nem is igaz, legalább az illúzió meglenne.
szevasztok pupákok, na kipróbáltam az új gépet. 25-30 kilóval könnyebb, mint az R1 a gyorsváltó hihetetlen jó dolog és a radiális főfékhenger még ez R1-énél is jobb féket vetít előre
nekem a 90-es 600-on jobb oldalon van és 3 állású. ON/OFF/RES
ja azt elfelejtettem hozzá tenni ,hogy az ezreseknél van 89-96 ig EXUPNÁL a többinél hogy van e vagy nincs meg hogy hol azt már nem tudom
ja most nézzem hogy neked nincs fejidom el is felejtettem és a ram csőnél ami van betét idom abban van a helye ami neked nincs
Na az enyém még ilyen. Benzincsap sincs rajta zárható, csak vákumos. Sapka kinyit, belenéz, meglök, ÁÁÁÁÁ ez még legalább 60 km. Ennyi.
a felsö kapcsolo helyét ahol ki bujik a vázon a kábelköteg ott van
nincs is tartalék állás elzárod vagy kinyitod a tartalékot mondom az érzékelö adja ha alá csöken akkor elektromosan elzárja az áramot az ÁC -tol és ha kapcsolod akkor ráadja innen tudod hogy tartalékon van és kb 3.5 liter benzin van a lényeg pedig neked is van vagy legalább is van helye mivel a 89-től96 ig biztosan van az ujabbik okon nem tudom
nem mz -én! az volt az életem szeretem őket de nagyon
Látszik, hogy fiatal motorosok vagytok... nem MZ-n edződtetek, úgy, hogy mindig a kifogyás határán volt a benya, mert nem volt péz tankolni
Én egyszerűen meglengetem a motort a lábam közt, és remekül hallom, mennyi cucc van benne.
Nekem nincs is tartalék állás, nyitva-zárva és kész.
Akkor segítek, mert nehéz a feladvány