Ismerős.
Én a Romet-Riga-MZ-Jawa-Simson-stb.-n levett tanksapkával előre löktem meg a gépet és meghúztam az első féket,aztán figyeltem hogy mekkora lesz a "hullám" a tankban.(ritka de király érzés volt ha még ki is fröccsent)
az én tudásomhoz sok volt a 150 LE. Csak elcsábultam mikor motort kerestem anno. De nem bántam meg, hihetetlen élmény, de ez ésszerűbb mind anyagilag, mind a saját képességeimet tekintve.
Egyenesben biztosan fog hiányozni a teljesítmény, de féktávon és kanyarban sokkal jobban fog jönni a kisebb tömeg.
Ami a fordulatszámot illeti szerintem 10 alatt nem sokat fog tartózkodni a fordulatszámmérő Ott meg már nagyon megy ez is.
Jó az a 25 kg mínusz, de vagy 40 lóval gyengébb is... nem hiányzik?
Jó, tudom, egyikünk se akkora máyer, hogy kimotorozzon 160 lovat, de én mentem tavaly FZ750-el, és annak a 100 lova kifejezetten kevésnek tűnt a nagy fréziről átülve.
Kiforgatva biztos elég lett volna az is, de a mindennapokban használt 2000-8000 sávban kimondottan hiányzott.
szevasztok pupákok, na kipróbáltam az új gépet. 25-30 kilóval könnyebb, mint az R1 a gyorsváltó hihetetlen jó dolog és a radiális főfékhenger még ez R1-énél is jobb féket vetít előre
nincs is tartalék állás elzárod vagy kinyitod a tartalékot mondom az érzékelö adja ha alá csöken akkor elektromosan elzárja az áramot az ÁC -tol és ha kapcsolod akkor ráadja innen tudod hogy tartalékon van és kb 3.5 liter benzin van a lényeg pedig neked is van vagy legalább is van helye mivel a 89-től96 ig biztosan van az ujabbik okon nem tudom
Látszik, hogy fiatal motorosok vagytok... nem MZ-n edződtetek, úgy, hogy mindig a kifogyás határán volt a benya, mert nem volt péz tankolni
Én egyszerűen meglengetem a motort a lábam közt, és remekül hallom, mennyi cucc van benne.
Nekem nincs is tartalék állás, nyitva-zárva és kész.
Én a Romet-Riga-MZ-Jawa-Simson-stb.-n levett tanksapkával előre löktem meg a gépet és meghúztam az első féket,aztán figyeltem hogy mekkora lesz a "hullám" a tankban.(ritka de király érzés volt ha még ki is fröccsent)
Egyenesben biztosan fog hiányozni a teljesítmény, de féktávon és kanyarban sokkal jobban fog jönni a kisebb tömeg.
Ami a fordulatszámot illeti szerintem 10 alatt nem sokat fog tartózkodni a fordulatszámmérő Ott meg már nagyon megy ez is.
Uccán meg nem visíttathatom 11ezerrel, így is mindenki aszongya: "hogyménezazállat"
Jó, tudom, egyikünk se akkora máyer, hogy kimotorozzon 160 lovat, de én mentem tavaly FZ750-el, és annak a 100 lova kifejezetten kevésnek tűnt a nagy fréziről átülve.
Kiforgatva biztos elég lett volna az is, de a mindennapokban használt 2000-8000 sávban kimondottan hiányzott.
BAlesetmentest ! Igazán tolhatnál rá egy hangvillás logót. Még ha nem is igaz, legalább az illúzió meglenne.
Én egyszerűen meglengetem a motort a lábam közt, és remekül hallom, mennyi cucc van benne.
Nekem nincs is tartalék állás, nyitva-zárva és kész.