Kisebb oktán szám (ált) Csörgés (vagy rossz gyújtás) nagyobb oknánszám a süritési arány és méret változása nélkül kopogás + mivel az E85 kicsit előbb durranhat (hat!) ezét kopoghat a motor (nem minden esetben!)
Igen 50-50% már nem minden esetben kell állítani ,de így kicsit elveszik az ethanol előnye ,így is jobb a teljesítmény de nem annyira + ha nem ethanol álló szimeringjeid vannak idővel akkor is kiszárítja őket felkeményednek persze ez rendszeres használatnál is évek ,de akkor is.Zöldkártyánál kifejezetten előnyös ha megy a kocsi zöldkártyára előző napokban én is meg tankolóm E85 el.
Én a hátsó épületcsoportban,2 emeleten,3. századnál! Ez 1 szállítózászlóalj volt abban az időben (88-ban szereltem) . Nahát!
Most valami Iveco szervíz van vagy mi a helyén.
Nem rossz dolog az ethanol az E85 ben már van benzin (15%) ehez még keverned kell 10% benzint (ergó 10 literhez 1 liter benya).Bár az ethanol szárítja a szimeringeket mivel részben alkohol + ha elektromos AC pumpád van(ez főleg autóknál) vigyázni kell mert az alkohol vezeti az áramot és öngyulladáshoz vezet.A motor jobban pörög tőle ,de egy kis kopogás előjöhet (az új autóknál a kopogás érzékelő utána állít) a régebbieknél kicsit karburálni kell.Motorkerékpáron én még nem próbáltam.Amiket leírtam autó utáni tapasztalatok és utána olvasás.
Vissza kell vinni, ja... ! Ők meghallgatják, és mondanak rá valamit. Azt minimum megteszik, hogy megnézik, hisz otthagytál még 1 motor árát. Tényleg 250-et hagytál ott a felújításra? A motort magát mennyiért vetted egyébként? (biztosan írtad már korábban, de a fórum keresője egy rakás sz., és nincs kedvem kattingatni)
Ne viccelj már!
Ha visszamész és megmondod hogy basszátokmeg füleljétek már meg hogy mi lehet ez ami zörög,hiszen most raktátok össze,az nehogymár pénzbe kerüljön!
Most hagytál ott egy talicska lóvét és már nem a 90-es évek elején vagyunk!(engem akkoriban szivattak a kezdő pesti szervizek)
Ez simán garanciális kérdezősködés.Ha meg olyan valami amihez nem volt közük akkor természetesen az fizetendő LESZ ha majd javítják.
De az átvizsgálás duma itt nem állja meg a helyét.
Így van. Ezt mindenképpen meg kell próbálni.
Hátha csak benn felejtettek valamit amit azóta is keresnek.
Bár tudom hogy én hasonló helyzetben ezt nem szívesen tenném meg. Tartanék tőle hogy még a végén rosszabb lesz mégha jogosan is reklamálok a munka miatt. Nekem ezt a hozzáállást a plexi helyett legyártott müa. szutyok miatt 5000Huf bánta. 1-2 haver nem is fizetett volna érte. Én hülye meg faarcal lenyeltem, mert untam már hogy nincs szélvédelmem. Viszont oda nem megyek többet. Más kérdés hogy a festő utána fefújta a "plexit" és a legjobban fikázta a munkájukat az is elég gyenga teljesítményt nyújtott. Asszem idén át is nyomom az egészet matt feketére.
Szevasztok! Lassan lehet motorozni, legalábbis remélem. Ti mit gondoltok erről az E85ös témáról? Mennyibe kéne keverni a bezinhez, hogy elmenjen vele a motor?
Reggelt. Sajnos ilyen hát szerintem ez meg az-ra a szerelő nem nagyon fog tudni építeni, átvizsgálás 13.800 pénz, ha az összköltséges javítás több akkor ezt elengedik...Tehát alaphangon egy 20-as...úgyh remélem nem okoz túl nagy kárt ez a hang, mert mennem muszáj lesz vele..
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mitsubi
shi/lancer/mitsubishi_lancer_1.3i-3180259