Tegnap a vidi láttán elsőre én is szabadonfutóra tippeltem,csak nem tudtam a 250-be van-e?A Wartburgnál könnyen ki tudtam szűrni,mert annak a szabadonfutója egy bowdennel kézzel zárható,ha behúztam és csönd lett,tudtam hogy az kopott el.
budaőrsön a vasut mellet lévő rakéta ezrednél voltam hiradós de általában érden voltunk kint a hegyen a rakéta bázison utánunk még egy csapat volt aztán leszerelék a rakétákat is meg mindent most is őrzik de már csak vagyonőrők mért csak nem te is voltál ott ?
Levelezőprogramok - POP3, SMTP és IMAP beállítások az Outlook-hoz
A levelek letöltésén túl már támogatjuk azok internetszolgáltatótól független küldését is. A belépési azonosítónál (email cím) mindig a teljes email címet kell használni, kiírva a @mailbox.hu utótagot is.
* Beérkező levelek kiszolgálója (POP3 kapcsolat): pop.gmail.com vagy pop.googlemail.com
* Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP kapcsolat): smtp.gmail.com vagy smtp.googlemail.com
* IMAP kiszolgáló: imap.gmail.com vagy imap.googlemail.com
Nem tudjátok véletlenül, hogy csináltam egy mail címet a mailbox.hu-n, de a Windows mailomat nem tudom beállítani, hogy letöltse a leveleket. A bejövő kiszolgálóhoz próbáltam beírni, hogy mail.mailbox.hu, meg pop3.mailbox.hu, de egyikkel sem akar. Az előbbivel mintha, de túl sokáig gondolkodik és leáll. Küldeni asszem azt tudok....lehet, hogy a mailbox.hu-n kell beállítani valamit, de ott is engedélyeztem, hogy letöltse a leveleket...
Ábrusnak igaza van! Vidd vissza a Kawához,és kérdezz rájuk! Hisz alíg mentél vele azóta hogy rendbe hozták! Te kifizetted,ők rendbe vágták! Akkor most mi ez? Mennyit használtad 300km? 250000-ért?
Ez nagyon bosszantó!
Akkor elmondom még 1x, hogy mi a helyzet. NEM a kuplungkosár csörgése zavar és NEM az exup szelep csörgése. Ezeket egy másik videón is megmutatom, hogy NEM ezekkel van a gond. Azzal a szabályos ütés hanggal van gond, ami azelőtt hallható mielőtt eléri a 3-4 ezres fordulatot...úgy látom, hogy nincs más, addig akkor nem használom amíg nem lesz pénz szerelőre. Fasza...kezdem elveszteni a reményt is, hogy valaha normális gépet tudok faragni ebből a motorból...lassanként egy használt K2-es GSX-R 600 áránál vagyok...
A levelek letöltésén túl már támogatjuk azok internetszolgáltatótól független küldését is. A belépési azonosítónál (email cím) mindig a teljes email címet kell használni, kiírva a @mailbox.hu utótagot is.
* Beérkező levelek kiszolgálója (POP3 kapcsolat): pop.gmail.com vagy pop.googlemail.com
* Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP kapcsolat): smtp.gmail.com vagy smtp.googlemail.com
* IMAP kiszolgáló: imap.gmail.com vagy imap.googlemail.com
1.) Hozza be motorját a YAMAHA CITY szervizébe ( ha kell elmegyünk érte ( külön dij))
2.) Motorját átvizsgáljuk egy 130 pontból álló „chek” lista alapján.
3.) Lecseréljük az olajat, és az olaj szűrőt .
4.) Hibalistát készítünk.
5.) Ha cserélni kell alkatrészeket most 15 % kedvezményt biztosítunk.
Árak:
motorkerékpárok:
-125 –ös 9900.-
-250 –es 13 900.-
-250-600-ig 16 900.-
-600-1000-ig 18 900.-
1000.-től 19 900.-
Robogók:
50-100ig 6900.-
-125-ös 11 900.-
-250-ös 12 900.-
-400-as 15 900.-
-500-as 18 900.-
Chopper:
-250-as 13 900.-
500-1000-ig 18 900.-
1000-töl 19 900.-
Ez nagyon bosszantó!