Köszönöm a leírást. Nagyjából 1 óra böngészés után úgy gondolom kapizsgálom a leírtakat. Iszonyatosan bonyolult egy szerkezet ez...már bánom, hogy nem figyeltem oda jobban Géptan órán a suliba.
maszek kérdés ugye vetted a plazmát és tényleg 180 watott eszik csak ? mert én azért nem gondoltam plazmában mert 2 szer annyit eszik mint az lcd én tavaly amikor nézegetem plazmát akkor a legkevesebb 260watott evet és ne tartozott az olcsobb tipusokhoz persze
"A főtengely bal oldalán a fogaskerék a primre hajtás,az hajtja a kuplungkosarat és azon keresztül a váltó tengelyeit " ( és az olajpumpát ) pontositval ábrus
1:blokk felső rész
A nagy fogaskerekes vas a szabadonfutó,a széles fogaskerék a főtengellyel van összekötve a fogaslánccal.(ld 5kép)
A bal oldali fogaskereket hajtja meg az önindító.(az alsó nagyot)
2:blokk alsó rész
Ez a három léptetővilla tologatja össze ill.választja szét a váltó fogaskerekeit(kb:így is állnak összerakva)
3:az öt félkör a főtengely helye,azok a kivehető félgyűrűk a fötengely fekvőcsapágyak,ezekben siklik a főtengely az olajfilmen(ld 4kép)
5:ez itt a váltó és a főtengely beletéve a blokk felső részébe.Alul balról a második fogaskerék melletti nútba (is)fekszik bele a léptetővilla.
A vastag lánc a "primerlánc",a vékony a vezérműlánc.
A főtengely bal oldalán a fogaskerék a primre hajtás,az hajtja a kuplungkosarat és azon keresztül a váltó tengelyeit.
szerintem ez korekt ár k -5 ért én a k-4 et 15 ért vettem http://www.vatera.hu/suzuki_gs... villámba is megéri a 20 at csak sokan 40 meg 50 et akkarnak az ilyenért kérni
megmondom összintén mivel beszereztünk magunknak minden lápátamire szükségünk volt az ennyémhez meg az u.öcséméhez igy most nem volt érdekemben keresni meg nem is érdekelt a lámpa mig össze nem töröm megint igy nem is tudok mostan de utánanézzek és melyik k-ás kéne neki mind nekem volt ?az k3-.k4 1000 -é volt egy750-es k-7-es tudtam kb 1.5 honapja ha jólemlékszem 20 ért
kérdezni akartam, hogy tudsz -e lámpát olcsón. rf-et vett a cimbi át akarja szabni. Tetszik neki az fzr is, de a k-s suzuki is tetszene neki. Vagy esetleg valamit ha tudsz.
Köszönjük a képeket ábrus - mellékellnél egy kis leírást a képekhez, hogy mi látható rajtuk.. legközelebb? Hálás volnék de megpróbálom kielemezni azért.
ennyiből már 6 os váltot is csinálhatál volna tényleg furcsa volt láttni ezeket a fogaskerekeket már meg ezt a nagy sonkás főtengöt nekem már egyik sem ilyen mire itt a tavasz kész lesz zsoltinak is jó időzités
Elszakadni nem szokott,akkor tudna(mint a kollégám Corsájában)ha kenés nélkül megszorul a vezérműtengely.
Ha a feszítő rugója már teljesen "kiment" és laza a lánc,akkor zörög de nem szakad el.Olyankor csere és kész.
A nagy fogaskerekes vas a szabadonfutó,a széles fogaskerék a főtengellyel van összekötve a fogaslánccal.(ld 5kép)
A bal oldali fogaskereket hajtja meg az önindító.(az alsó nagyot)
2:blokk alsó rész
Ez a három léptetővilla tologatja össze ill.választja szét a váltó fogaskerekeit(kb:így is állnak összerakva)
3:az öt félkör a főtengely helye,azok a kivehető félgyűrűk a fötengely fekvőcsapágyak,ezekben siklik a főtengely az olajfilmen(ld 4kép)
5:ez itt a váltó és a főtengely beletéve a blokk felső részébe.Alul balról a második fogaskerék melletti nútba (is)fekszik bele a léptetővilla.
A vastag lánc a "primerlánc",a vékony a vezérműlánc.
A főtengely bal oldalán a fogaskerék a primre hajtás,az hajtja a kuplungkosarat és azon keresztül a váltó tengelyeit.
Ekkora képeket nagyon sokáig tart feltölteni pedig raktam folyamatosan.(a fényképező anyáméké)
Ha a feszítő rugója már teljesen "kiment" és laza a lánc,akkor zörög de nem szakad el.Olyankor csere és kész.
Megvannak mind az öten.
Holnap megyünk tovább.