Ezért írtam múltkor,ne a KPM-hez vigyétek,hanem olyan vizsgáztató Kft.-hez,olyan szervízbe ahol vizsgáztatnak is,mert ott át fogják engedni akármilyen alkatrész van a gépen,mert nekik meg ez az érdekük.
a magyar vizsgahatóság,akár a régi KPM,akár az új felügyelet,alapvetően vizsgamániás.(érthető:minél több vizsga,annál több bevétel.)Az alap időszakos műszaki vizsgánál ragaszkodnak a gyári felépítéshez.Lehet vizsgáztatni módosított,vagy egyedi építésű járművet is,(pl:Pannónia motoros háztáji kocsi)de az már egyedi tipusvizsgát jelent,más tarifával.Mivel japán messze van,ezért kitalálta több európai cég,hogy japán járművekhez gyárt (utángyártott)alkatrészt.Elvileg gyárival egyező,biztonságos,megbízható alkatrész,vagyis európai normáknak megfelel,van aki szerint jobb a gyári.Tegnap feltettem az új tükröket,azokban is ott a karikás E-jelzés.
A stanley felirat benne van az ezres hátsólámpájában és indexében is.(svájci)
A CBR indexem és a hátsólámpámban is ott van.A 78-as XS-en is rajta volt(német piacos volt)
Szóval ez csak a gyártó neve,semmi több.
sok helyen mások az elvárások, ezért van ez kitalálva. (Lásd: amerikai kocsik piros indexe) Persze jobb lenne, ha lenne mérlegelési joga a vizsgaközpontnak...
Eu, Eu, de mégse mindenhol minden ugyanaz. Angliában az otthon összerakott sufniverda is kaphat forgalmit. Itt a szakszerűen elkészített (pl. zártszelvény) jármű semmiképpen nem kaphat forgalmit, mert zártszelvény a váza. Az Ikarusok miből vannak? Furcsa dolgok ezek.
Ja, és míg nálunk mindenhol 30-al lehet menni, ott a Man szigeten még sebesség korlátozás sincsen. Mivel jobb egy otthon "javított" autó, vagy motor, mint egy otthon készített. Van egy mukesz aki ért hozzá, összeállít egy járművet. Vagy van egy műkedvelő mint én, és valamit rosszul rak össze, és meghal, és megöl másokat, mert pl. nincs fék. tudom sarkos volt) Én ezért nem merem magam lecserélni láncszettet. Ha valamit elkúrok, oszt 200-nál a hátsó lánckerék eszembejut..... NA azzz ciki !
Na nind1. Azért akkor is szemét dolognak tartom azt hogy nem elég ha jó a gép,még mindenféle jelzést is keresgélnek 1 20 éves gépen.
Az én véleményem az hogy szemétláda brigád az aki ezt kitalálta
a tieden ne keress E betut.
az E betu azt jelenti,h megfelel az europai eloirasoknak, szabalyoknak, stbstbstb. mivel a te motorod belpiacos,az a japan eloirasoknak felel meg. elvileg ezt jelzi a stanley felirat. nezdd meg a hatso lampad,benne kell,h legyen.ha minden igaz az elsoben is benne van. ha nincs minositese az alkatresznek,akkor nem mehet at a vizsgan.ilyenek a sufnituning cuccok,es a sportdobok.
Igy már nem KPM,csak KM.
Közlekedési Minisztérium.
Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium
Mit jelent a KPM?
http://www.stanley.co.jp/e/pro...
A CBR indexem és a hátsólámpámban is ott van.A 78-as XS-en is rajta volt(német piacos volt)
Szóval ez csak a gyártó neve,semmi több.
Eu, Eu, de mégse mindenhol minden ugyanaz. Angliában az otthon összerakott sufniverda is kaphat forgalmit. Itt a szakszerűen elkészített (pl. zártszelvény) jármű semmiképpen nem kaphat forgalmit, mert zártszelvény a váza. Az Ikarusok miből vannak? Furcsa dolgok ezek.
Ja, és míg nálunk mindenhol 30-al lehet menni, ott a Man szigeten még sebesség korlátozás sincsen. Mivel jobb egy otthon "javított" autó, vagy motor, mint egy otthon készített. Van egy mukesz aki ért hozzá, összeállít egy járművet. Vagy van egy műkedvelő mint én, és valamit rosszul rak össze, és meghal, és megöl másokat, mert pl. nincs fék. tudom sarkos volt) Én ezért nem merem magam lecserélni láncszettet. Ha valamit elkúrok, oszt 200-nál a hátsó lánckerék eszembejut..... NA azzz ciki !
Az én véleményem az hogy szemétláda brigád az aki ezt kitalálta
az E betu azt jelenti,h megfelel az europai eloirasoknak, szabalyoknak, stbstbstb. mivel a te motorod belpiacos,az a japan eloirasoknak felel meg. elvileg ezt jelzi a stanley felirat. nezdd meg a hatso lampad,benne kell,h legyen.ha minden igaz az elsoben is benne van. ha nincs minositese az alkatresznek,akkor nem mehet at a vizsgan.ilyenek a sufnituning cuccok,es a sportdobok.