csak nehogy ugy járj velük mint én a kuplung tügörgöcsapágyamal megrendeltem tölük lebeszéltünk mindent 3-4 hét és itt van és csak vártam 1 honap eltelt vártam 1.5 honap eltelt vártam majd mikkor közelget a 2 honap irtam nekik egy nem csunya de zaftos mailt mert már arra sem pazaroltam a telot hogy felhivjam őket erre érdekes modon másnap már hivni is tudtak meg 1 hét sem telt el és megérkezet a csapágyam is amugy mást is rendeltünk már tölük de az hála isten 4 héten belül megérkezett tehát nekem van velük jó és rossz tapasztalatom is
Sztem túllihegik a fiúk ezt a tank-kérdést... jó, darabos kula az ne legyen benne, de egy egyszerű rázogatós-facsavaros kipucnál én nem adnék neki többet. Ott lesz úgyis a benzinszűrő, oszt kész.
Az autók tankját se mosogatja senki évente, mégis ritka a dugulás. Ilyen gyanta-festék baromságokat (persze sok pénzért) meg főleg nem kennék bele.
Akkor a Zsolti motorja azért nem ment, mert túlsúlyos volt
Én is így csináltam annak idején amikor az Izst alakítottam át és találtam egy haver padlásán valami ősrégi szétrohadt csepptankot.
Azt rázogattam napokig,meg is lehetett vállasodni benne.
Ott ahol szinte levelesre van rohadva a lemez ott megértem hogy ki kell csiszatolni ÉS utána lefesteni belülről de ha kicsit vakrozsdás akkor nem érdemes szarakodni vele,mert a pici rozsdaszemcséket is megfogja a benzinszűrő,azt meg két-három évente ki kell cserélni.(nem a pici 150 Ft-os játékszűrőre gondolok hanem a normális autókhoz valóra)
A tank meg ha van benne benzin akkor kibír még vagy 20 évet.
A tank levételekor el is csodálkoztam hogy Zsolti teli tankkal hozta hozzám a gépet.(felelőtlenség )
Félre is tettem úgy ahogy volt,nem is foglalkoztam vele.Aztán most amikor el akarta vinni festeni,én javasoltam hogy nem kellene így betenni a Fábiába mert mi van ha kifolyik,engedjük le inkább a naftát belőle.([lesz 20l benzinem háháhá] )
Zsolti mondja hogy nem lehet abban olyan sok,elviszi így(megsejtett valamit ) de a hazai pálya előnyét kihasználva meggyőztem hogy csak le kéne engedni.
Azonnal kerítettem egy kannát és csorgott is le a lényeg.
Vidám beszélgetés közben néha meg-megemeltem a tankot,konstatálva hogy elég lassan folyik le a nafta,talán el lehet dugulva a tank alján a benzincsap.
Jó 10 perc után gyanúsan nem folyik semmi a tankból de a súlya még mindig olyan mintha tele lenne.Ekkor Zsolti közli hogy valamennyi gyanta is lehet az alján,merthogy szokott benne lenni.
Mondom,nem tudom de ez k.nehéz így.(megrázva zörgött benne pár kiló valami)
Zsolti mondja hogy szerinte nem nehéz ez,bár nem tudja hogy milyennek kellene lennie.(erre adtam a kezébe egy üres tankot,az ilyen sajnos elég gyakori itthon)
Szóval ez a gyantás megoldás itt nem vált be.
értem de azt nem értem hogy végül is miért öntettik ennyiért mert szerintem nem éri meg még az ára miat sem vagy valaki nagyon olcsón tudja csinálni na mindegy nekem sem nagyon kell
Többször átmosod benzinnel, végén bigibel.
teszel bele,valami csiszolóanyagot(murva, anyák, facsavar, ) ezzel kijön a nagyja,utána elmész,és veszel oxálsavat, fél kilót(1300 forint) ezt vízben felöldod, és szinültig töltöd a tankot vízzel.
1-2 nap alatt az oxálsav fémtisztára marja a tankot, utána kimosod vizzel,majd azonnal denszesszel, vagy benzinnel, és kész is.
Az oxálsavban az a trükk, hogy csak a fémoxidot marja, a tiszta fémet egyéltalán nem,de ott ahol olajos maradt,nem tud dolgozni.
Leveszed a tankot. Veszel 2 liter gázolajat, beleöntöd. Teszel mellé anyákat, csavarokat, láncdarabot...a többit a fantáziádra bízom. aztán taksapka rá, indulhat a rázás. Addig rázd, míg fémtiszta lesz. Akkor kiöntöd a retket, kimosod alaposan vízzel, aztán pár nap száradás a napon. Vigyázz, nem maradjon benne víz, mert 1 csepp is komolyan megfingathat.
és ezt te vagy még a zoli csináltatta meg? mivel milyen anyagal mert hallotam már olyant is valaki beöntette gyantával és az nem birja találkozok ugy is vele mert itt lakik tehát tudom majd mondani hogy neki milyen lett
annyit tudok mondani egyik ismerösömnek a hnda vfr 400 as tankja volt ilyen ő kiöntette 5 év garit adnak rá vagyis itt legalább is tavaly csinálták még jó amivel itt csinálták olyan volt mint egy lufi begyömöszölték a tankba majd mellegitették a tankot is aztán nagy nyomásal befujták aszem 15 vagy 18 ropi volt állitolag 10-15 évig jó de majd kiderül ( hozzáteszem ha 2 tankot kellett volna olcsobb let volna állitolag de egy kicsit igy drága szerintem mert ennyiért majdnem tankot lehet venni )
Ez az idő...komolyan mondom, hogy ott fenn valaki nagyon utálhatja a motorosokat...vicc..
Kérdés: Lévén, hogy mielőtt Feritől megvettem a motort, állt egy helybe jó pár hónapot és hát koszolódott, rozsdásodott a tank. Dupla szűrő van most benne, de félek tőle, hogy a téli állás miatt ez a retek, lerakódott a tankom aljára és ha majd VÉÉÉGRE oda jutok, hogy akkor motorozzunk nem szeretném ezt bevinni a frézi szervezetébe. Hallottam, olyat, hogy a tankot leszedik, benne lévő anyagot kiöntik-kiszedik ( ha nem cseppfolyós ) és apró szemű kavicsot tesznek a tankba és 2-3 napig rázogatják. Ezáltal a tank belső faláról lejön a rozsda nagy része meg a leülepedett kosz is. A műveletsor után beleöntenek egy speckó anyagot ami védelmet képez a belső felületen egy időre, így nem rozsdásodik.
Helló!
Tudna valaki segíteni, hogy mi a neve a moci hátsó kerekében lévő nyomatékcsillapító gumiknak pontosan és hogy hol lehetne újakat beszerezni!?
Köszi előre is!
Az autók tankját se mosogatja senki évente, mégis ritka a dugulás. Ilyen gyanta-festék baromságokat (persze sok pénzért) meg főleg nem kennék bele.
Akkor a Zsolti motorja azért nem ment, mert túlsúlyos volt
Kérdezd meg a Yakomotónál:72/238-994 Pécs ha mindenképpen új kell.(ott biztos lesz)
Azt rázogattam napokig,meg is lehetett vállasodni benne.
Ott ahol szinte levelesre van rohadva a lemez ott megértem hogy ki kell csiszatolni ÉS utána lefesteni belülről de ha kicsit vakrozsdás akkor nem érdemes szarakodni vele,mert a pici rozsdaszemcséket is megfogja a benzinszűrő,azt meg két-három évente ki kell cserélni.(nem a pici 150 Ft-os játékszűrőre gondolok hanem a normális autókhoz valóra)
A tank meg ha van benne benzin akkor kibír még vagy 20 évet.
Félre is tettem úgy ahogy volt,nem is foglalkoztam vele.Aztán most amikor el akarta vinni festeni,én javasoltam hogy nem kellene így betenni a Fábiába mert mi van ha kifolyik,engedjük le inkább a naftát belőle.([lesz 20l benzinem háháhá] )
Zsolti mondja hogy nem lehet abban olyan sok,elviszi így(megsejtett valamit ) de a hazai pálya előnyét kihasználva meggyőztem hogy csak le kéne engedni.
Azonnal kerítettem egy kannát és csorgott is le a lényeg.
Vidám beszélgetés közben néha meg-megemeltem a tankot,konstatálva hogy elég lassan folyik le a nafta,talán el lehet dugulva a tank alján a benzincsap.
Jó 10 perc után gyanúsan nem folyik semmi a tankból de a súlya még mindig olyan mintha tele lenne.Ekkor Zsolti közli hogy valamennyi gyanta is lehet az alján,merthogy szokott benne lenni.
Mondom,nem tudom de ez k.nehéz így.(megrázva zörgött benne pár kiló valami)
Zsolti mondja hogy szerinte nem nehéz ez,bár nem tudja hogy milyennek kellene lennie.(erre adtam a kezébe egy üres tankot,az ilyen sajnos elég gyakori itthon)
Szóval ez a gyantás megoldás itt nem vált be.
Többször átmosod benzinnel, végén bigibel.
teszel bele,valami csiszolóanyagot(murva, anyák, facsavar, ) ezzel kijön a nagyja,utána elmész,és veszel oxálsavat, fél kilót(1300 forint) ezt vízben felöldod, és szinültig töltöd a tankot vízzel.
1-2 nap alatt az oxálsav fémtisztára marja a tankot, utána kimosod vizzel,majd azonnal denszesszel, vagy benzinnel, és kész is.
Az oxálsavban az a trükk, hogy csak a fémoxidot marja, a tiszta fémet egyéltalán nem,de ott ahol olajos maradt,nem tud dolgozni.
Leveszed a tankot. Veszel 2 liter gázolajat, beleöntöd. Teszel mellé anyákat, csavarokat, láncdarabot...a többit a fantáziádra bízom. aztán taksapka rá, indulhat a rázás. Addig rázd, míg fémtiszta lesz. Akkor kiöntöd a retket, kimosod alaposan vízzel, aztán pár nap száradás a napon. Vigyázz, nem maradjon benne víz, mert 1 csepp is komolyan megfingathat.
Kérdés: Lévén, hogy mielőtt Feritől megvettem a motort, állt egy helybe jó pár hónapot és hát koszolódott, rozsdásodott a tank. Dupla szűrő van most benne, de félek tőle, hogy a téli állás miatt ez a retek, lerakódott a tankom aljára és ha majd VÉÉÉGRE oda jutok, hogy akkor motorozzunk nem szeretném ezt bevinni a frézi szervezetébe. Hallottam, olyat, hogy a tankot leszedik, benne lévő anyagot kiöntik-kiszedik ( ha nem cseppfolyós ) és apró szemű kavicsot tesznek a tankba és 2-3 napig rázogatják. Ezáltal a tank belső faláról lejön a rozsda nagy része meg a leülepedett kosz is. A műveletsor után beleöntenek egy speckó anyagot ami védelmet képez a belső felületen egy időre, így nem rozsdásodik.
Valaki erről valamit? Mit-hogyan-mivel?
Tudna valaki segíteni, hogy mi a neve a moci hátsó kerekében lévő nyomatékcsillapító gumiknak pontosan és hogy hol lehetne újakat beszerezni!?
Köszi előre is!
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...