Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez szétbasz http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzr_1000_
exup-3293317
Enyém ilyen. Sztem ez is sportos, csak kicsit régebbi forma.
kijelző?
nálam ezszámít portosnak:
Hát az enyém pont így fog kinézni tavaszra. Egyes nyereg, semmi far, minden műanyag lebontva, rövid kipuff, csak fém mindenütt. Műszerfal se lesz, csak két LED kijelző (ford és km/h) nagy kör lámpa elöl, kormánnyal mozogva (az már olyan)
Vissza az ősökhöz
Ilyet nem venni kell, hanem csinyáni mert ez túra sport. sport-sportot vegyél, azon sportos a pozíció
kell venem egy ilyet a faszba.. egyetln fájdalmam, harégi sportmotorokon túrás az üléspozíció
Szeretem a BMW-ket, de inkább a régebbi időkből. Nekem a barátaim megesküdtek volna, hogy valami csoppert fogok venni, de nem. Inkább endurót vettem volna... aztán a csajom beszélt rá a sportmotorra és nagyon nem bántam meg Már meg van jópár éve, de még mindig ahogy elindul, az valami félelmetes. Elindul, azt hiszi az ember, hogy hú de megy, aztán eléri a hatezres fordulatot, onnan meg mintha picsán rúgták volna. beszarás
Ha belegondolsz autók között is a sportkocsi a nyerő. Hiába mindenféle hobbi egyterű, pickup, hibrid, combi, limuzin...szarság...
Ferrari, Lamborghini, Viper... az igen. De attól tartok azokat mi nem tudjuk megfizetni. Marad a sportmotor Aztán hajrá!
csak nem fér eléa térdem bőruhában már. deezaz énhibám.
na! bking az elég jó motor..
Mostanában nem.
A hülye B-King meg a másik.(Meg a sok modern rovarszemű gnóm,én azt szerettem amikor a motorok még annak is néztek ki)
Hát pont ez az egyik majomfogó csicsaparádé amire az istennek sem ülnék fel.De persze nem vagyunk egyformák.
Ez nem volt szép egy BMW tulajdonostól.
Sziasztok!

Gábor77 volt FZR-es motorostársunk szokott még erre járni?
Ha lehetne választani, én a Yami MT-01-re voksolnék... olyan nyomatéka 1ik hárlinak sincs, és ez legalább precíz munka. Azok a hosszú krújzerek nekem nem fekszenek, meg az "öreges" stílus se jön be. Én techno imádó vagyok
Én megmondom a frankót:
Az igazi motor a sportmotor. A többi csak bohóckodás.
"Ha a hárliból kivonjuk az érzést, az imázst, a legendát "-Pont ezek a dolgok amik engem k.rvára nem érdekelnek,csak egyszerűen jó hangja van és lent nyomatékos.Ezek miatt volt jó velük menni.(nem az EVO-k előttiekre gondolok amik "kis hajtás után"(110 felett két perc) megszorultak,és természetes volt az olajtócsa alattuk)
Az is természetes hogy a Japánok feleannyi pénzből kétszer jobbat tudnak csinálni.
Elégedett lennék én egy 1,4,-1,5-ös öregebb Intruderel is,nem muszáj nekem HD.(az újabb Manageres 1,7-1,8-as Csicsachopperektől,meg ezektől a Powerszarságoktól viszont tartózkodnék)
Egyetértek (bocsi..)
Ne izéljetek má télleg ezzel a hárlival... mentem már olyannal, (meg Yamaha Dragstarral is) de engem nem fogott meg.
Nehéz, úttartás rossz, fordulni nem lehet vele, igazából se menni, se megállni - csak krújzolni. De arra se igazán kényelmes nekem ez a kinyúlt kéz-láb. Remeg az egész (Good Vibrations, persze). Az ilyen behemótok (Glide) meg viccesek inkább - akkor már ülnék autóba, ha szélvédő meg aranyérfűtés kéne.
Ha a hárliból kivonjuk az érzést, az imázst, a legendát - nem sok minden marad.
Na jó, nem hergellek benneteket - ha azt szeretnétek, kívánom, legyen
Én is tudom hogy miben különbözik a Venture:dobozok-idom-ülés meg pár csicsa.
De a többi ugyanaz.
és ha royal star venture-t mondok, nem a csoró kisspolgári cruiser változatra gondolok, hanem erre:
nem. (báár ha megondolom, abban a történelmi műsorban,a terminátor fejezetben is mitmegy a csávez vele.. )
Elolvastam: "Talán még a ....." akkor ez nem a HD-ra vonatkozik a Gold Wingen kívül?
Erről viszont muszáj volt leszállni mert Báróék már zártak.