Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!Ismerős a probléma ,sajnos.
Megfogtam én is egyet a múltkor és nekem egy féktárcsába és egy
első tengelybe került a mutatvány.Valahogy úgy kapta az ütést a kerék,hogy a féknyereg beleütött a tárcsába és lett benne vagy 2 mm.A csapágy az ütéstől meg elgörbítette a tengelyt.Ja!Meg az első gumim is kapott a pofájába.,ugyanis
kidudorodott ahol az ütést kapta.(Bár amúgy is cserés lett volna lassan)De legalább jól nézett ki kívülről az ugratásom.Mint a nagyok.
1 db vagy egy első hátsó?
mosjut eszembe h van egy kb 3 napot használt gyakorlatilag új heidenau wings gumám, olyn ami eredetileg is voltamocimon. akarsz róla beszélni?
Finom volt akkor a menü ábrus :) egészségedre!

Valamelyik nap nagyon lekoccoltam egy fekvőrendőrt :S odabaszott egyet az első keréknek, remélem semmi gond nem lett :S csak megszoktam, hogy az XT-vel lehet menni ezekre
Én már visszaemeltem,elegem lett a rángatózásból!
Legutóbb lejjebb engedtem a telószáron a motor elejét(28mm)fordulékonyság javult de lett is kormánycsapkodás az úthibákon.(visszaállítása következik)
Rajta van a listán,de még nem ért rá.Köszi,de most fűrészeltem szét én is itt egy hatalmas hűtőt,tedd félre,egyszer még jó lesz.
Úgy volt, hogy megcsinálta a váltót,nem? Vagy csak akarta...
Te Gyula! Nem kellenek neked kicsi hűtőbordák? Szétszedtem egy számítógépet, abból maradt...
A váltó?Azt ne is kérdezd!Bátorkodtam javasolni Zsoltinak,a kettest ne használja.
a sárga szörnyeteg váltójáról mittudunk? az a kipu rajta gyári?
Viszont jelzi a nyomást,ami nélkül én is féltem,szóval megéri a fáradozást.A műszer felőli csatlakozást meg tudom neked oldani,de a hűtőnél nehezebb.Én találtam itt a műhelyben olyan hajlékony(hidraulika) csövet,amin pont olyan gömbölyű csatlakozó volt,mint a motoron,arról leszedtem csak hosszabb csavart kellett csináltatnom.Vagy szerzel olyan csövet,mint ami a motoron van,annak a csatlakozójából meg lehet csinálni.
köszi Gyula. Ezekszerint nem egy nagyon egyszerű dolog.
Látom FZR találkozó volt...
Jó napot az Fzr klánnak,mindjárt éhes lettem ábrus menüjétől! Zsolti,remélem jó idő lesz,hétvégére még nem ígértek jó időt!Thomas,nyomásmérő óra csappal,vékony kapilláris cső,és két speciális csatlakozó kell hozzá,azt esztergályossal csináltattam,és bele forrasztottam a vékony csövet.Az olajhűtő jobb szélső csatlakozója alá tettem a plusz csatlakozót,emiatt hosszabb rögzítőcsavart is kellett csináltatnom,bár azt be lehet szerezni,de így olcsóbb volt.A képen látható cuccot tudok küldeni,de a többit neked kell megcsináltatnod.
nem, más a felfogatása és külön van a rendszámvilágítás
a duplás? hmm. az kompatible a szimplással vajon teljesen? Ha igen kell ! Nekem nagyon teszik a duplacsíkos.
még nem ebédeltem...
rámszóltak az alsó szintről, hogy elázott a nyálamtól a plafon.
huhh , féltem, hogy folytatod a romantikus részekkel is
utóbbi
Most pedig motor előtolása következik.
Kezdésnek Cherry,Pezsgő.Aztán Császár Tál két személyre.Tartalma:Párolt rizs -Sült krumpli -rántott hús Párizsiasan -sült csirkecomb -sajttal töltött borda -rántott gombafejek -rántott sajt -salátalevelek zöldségekkel és főtt tojás.
Desszert:16 szeletes Orosz krémtorta
Ezután egy-egy pohár lejmolt(megmaradt) pezsgő a mellettünk rendezett házassági évfordulós rendezvényről.(ezúton is isten éltesse még együtt vagy 50 évig az ismeretlen házaspárt)
Utána:itthon még egy bazi nagy adag hidegtál arcba tolása(anyukám a drága csinálta nekem előző nap)
Másnapra lett rajtam vagy két kiló plusz de ennyit kibírok.
egybe, vagy külön?
mi a duplacsíkos?
ez a duplacsíkos lámpa, vagy az egybecucc?
kótyavetye! FZR600R képen látható alkatrészei. A fejidomtartón kívül minden darab 1000 Ft vegyétek, vigyétek! A fejidomtartó 5000, me ritka és hibátlan