Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló.Nálunk is elég vacak az út. Én is érzem néha a vesémet. Nekem szerencsém van csak kb. 2 km-t kell menjek ilyen úton. Próbáltam lassan menni , de az nem az igazi, én ezen a szakaszon meghuzatom, és nem döcög annyira, csak vigyázni kell nehogy le dobjon magáról. SZÉLES ÚTAT MINDENKINEK.
Mennyiért? Érdeklődés szintjén kérdezem. Most agyalok szett cserén
na ezt nézétek fzr tuilajoknak kötelezö!link
hello ábrus és mindenki aki esetleg hozzá tud szólni ehez! nos az lenne a kérdésem,hogy milyen a tapasztalatotok az fzr-ek futómüvéröl? mert nincs összehasonlitási alap, és ahol én lakom ide egy ut vezet a várostol kb 10 km, aszfalt de nagyon huplis és akármilyen puhára veszem a hátsó rugó elöfeszitését akkor is majd le rázza a vesém. ez mind ilyen vagy az enyém szar? már cseréltem gátlót egy másik fzr-röl bontottatr kicsit javult de még szerintem mindig nem az igazi . a régi gátló pl meg sem mozdult a motorom alatt,ez miért lehetett? nektek is ilyen göröngyös úton?
hello 45 fogas lanckerekem van ha erdekel 500 km van benne
Ahol vettem nem volt nagyobb hátra,meg az első fele annyiba kerül és 10 perc alatt kicseréltem!Már megvettem a szemet,holnap lesz belőle valami!Csak nem vág hátba a lánc!
lánc hosszát
Nem lett volna egyszerűbb hátra 2-3 foggal nagyobb lánckereket venni?(megoldódott volna a lánchossz probléma is)
Egyébként lehet külön nittelőszemet kapni de nem szerencsés használt lánc(még ha alig használt is) változtatni.
6000 km van a láncba,meg a kerekekben is,még jó!Csak amikor felrakták úgy jött ki a fog hogy már középen volt a kerék!Nyúlt-nyúlt,mostmeg vettem előrre 1-el kisebb lánckereket és teljesen hátúl van a kerék!
Gondoltam,hogy kell venni,mert szétszedés után nem lehet újra szétütni!
Célszerű venni, és pár helyen lehet is kapni.
Miért veszel ki a láncból? Hátsó lánckereked jó? Rövidebb lánccal nehogy foghegyre vegye, ha nagyon megnyúlt a láncod
Ahoz ,hogy kivegyek a láncból kell vennem új nittelőszemet?Lehet olyat külön kapni?
Ezt igazából nem tudtam,csak annyit hogy Magyar termék.(bár sportdob sohasem érdekelt)
csak ha előre meg van beszélve, de most hétvégén pl nem jó
Mielőtt túlmisztifikálnátok a K&RJ kipuffot, elmondom, hogy Kornél Regina Judit nevekből van a rövidítés, és Hunyadi Kornél gyártotta ezeket vekerlén (19 kerület Baross utca)
Mint az ifa. Az se akart indulni, míg nem járt egy félnapot a motor...
Bagoly!
Szombaton is melóztok a műhelybe?
Valamiért nem túl jó a rugózás!Próbáltam érteni hozzá,de nem megy! Elég dúrva dolgok vannak benne!Az Xm még nem olyan vészes(nincs ugy megbonyolítva)!A Xantiába már 7 gázgömb van a 4 helyett!Viszont az már nem ül le csak pár nap múlva!De ha nem jár a kocsi semmi fék,semmi rugózás és első kereket fog a fék!Furcsa egy jószágok!Az Xm az 2.1Td volt,nagyon jó volt mindenbe,ha nem romlik el a váltó sztem még az lenne!
_Tényleg az kimaragt. Összeraktam a gépsárkányt, robi bukóban kerültem egyet, nem kattog. Csak az az átkozott szelephang. Rendelem castrollt 20/50 1666ft/l Hátha halkulna.
A köszörülök kimaradt.
Miért nem vált be?(azt egyszer vezettem,tetszett 2,0i)Xm-be csak beültem és vittek kb:2km-t de nagyon megfogott ahogy a "csillagközi rombolóval felszálltunk".Abból csak 2,1-es TD-t vennék kizárólag automatát(persze elméleti síkon)
Tényleg annyira kell félni tőle,vagy azért nem olyan veszélyes?(lefekszik és még a tréler sem tudja felvenni+időnként hisztis picsa)
A DS meg csak aranyáron van de tényleg lehet háromkerekű.
Vágok, hegesztek varrok, és mehet a buli
csak ha 4m platós, ponyvás, 2002 utáni, hibátlan és 1 milla bruttó
Nekünk Xantia van most,de nem vált be!Elötte volt Xm,az jó volt csak az autómata kinyiffant!
A Ds állítólag tud menni 3 kerékkel is!
A kinyomócsapágy már kicsit húzósabb!A kuplungot ki kell cserélni,mert tuti egyből tönkremegy!