Helló.Nálunk is elég vacak az út. Én is érzem néha a vesémet. Nekem szerencsém van csak kb. 2 km-t kell menjek ilyen úton. Próbáltam lassan menni , de az nem az igazi, én ezen a szakaszon meghuzatom, és nem döcög annyira, csak vigyázni kell nehogy le dobjon magáról. SZÉLES ÚTAT MINDENKINEK.
hello ábrus és mindenki aki esetleg hozzá tud szólni ehez! nos az lenne a kérdésem,hogy milyen a tapasztalatotok az fzr-ek futómüvéröl? mert nincs összehasonlitási alap, és ahol én lakom ide egy ut vezet a várostol kb 10 km, aszfalt de nagyon huplis és akármilyen puhára veszem a hátsó rugó elöfeszitését akkor is majd le rázza a vesém. ez mind ilyen vagy az enyém szar? már cseréltem gátlót egy másik fzr-röl bontottatr kicsit javult de még szerintem mindig nem az igazi . a régi gátló pl meg sem mozdult a motorom alatt,ez miért lehetett? nektek is ilyen göröngyös úton?
Ahol vettem nem volt nagyobb hátra,meg az első fele annyiba kerül és 10 perc alatt kicseréltem!Már megvettem a szemet,holnap lesz belőle valami!Csak nem vág hátba a lánc!
Nem lett volna egyszerűbb hátra 2-3 foggal nagyobb lánckereket venni?(megoldódott volna a lánchossz probléma is)
Egyébként lehet külön nittelőszemet kapni de nem szerencsés használt lánc(még ha alig használt is) változtatni.
6000 km van a láncba,meg a kerekekben is,még jó!Csak amikor felrakták úgy jött ki a fog hogy már középen volt a kerék!Nyúlt-nyúlt,mostmeg vettem előrre 1-el kisebb lánckereket és teljesen hátúl van a kerék!
Gondoltam,hogy kell venni,mert szétszedés után nem lehet újra szétütni!
Célszerű venni, és pár helyen lehet is kapni.
Miért veszel ki a láncból? Hátsó lánckereked jó? Rövidebb lánccal nehogy foghegyre vegye, ha nagyon megnyúlt a láncod
Mielőtt túlmisztifikálnátok a K&RJ kipuffot, elmondom, hogy Kornél Regina Judit nevekből van a rövidítés, és Hunyadi Kornél gyártotta ezeket vekerlén (19 kerület Baross utca)
Valamiért nem túl jó a rugózás!Próbáltam érteni hozzá,de nem megy! Elég dúrva dolgok vannak benne!Az Xm még nem olyan vészes(nincs ugy megbonyolítva)!A Xantiába már 7 gázgömb van a 4 helyett!Viszont az már nem ül le csak pár nap múlva!De ha nem jár a kocsi semmi fék,semmi rugózás és első kereket fog a fék!Furcsa egy jószágok!Az Xm az 2.1Td volt,nagyon jó volt mindenbe,ha nem romlik el a váltó sztem még az lenne!
_Tényleg az kimaragt. Összeraktam a gépsárkányt, robi bukóban kerültem egyet, nem kattog. Csak az az átkozott szelephang. Rendelem castrollt 20/50 1666ft/l Hátha halkulna.
Miért nem vált be?(azt egyszer vezettem,tetszett 2,0i)Xm-be csak beültem és vittek kb:2km-t de nagyon megfogott ahogy a "csillagközi rombolóval felszálltunk".Abból csak 2,1-es TD-t vennék kizárólag automatát(persze elméleti síkon)
Tényleg annyira kell félni tőle,vagy azért nem olyan veszélyes?(lefekszik és még a tréler sem tudja felvenni+időnként hisztis picsa)
A DS meg csak aranyáron van de tényleg lehet háromkerekű.
Egyébként lehet külön nittelőszemet kapni de nem szerencsés használt lánc(még ha alig használt is) változtatni.
Gondoltam,hogy kell venni,mert szétszedés után nem lehet újra szétütni!
Miért veszel ki a láncból? Hátsó lánckereked jó? Rövidebb lánccal nehogy foghegyre vegye, ha nagyon megnyúlt a láncod
Szombaton is melóztok a műhelybe?
Tényleg annyira kell félni tőle,vagy azért nem olyan veszélyes?(lefekszik és még a tréler sem tudja felvenni+időnként hisztis picsa)
A DS meg csak aranyáron van de tényleg lehet háromkerekű.
A Ds állítólag tud menni 3 kerékkel is!