tapasztaltam. csak a szezon felkészítés volt egy vagyon. Én egyetlen alkatrészt cseréltem eddig... egy kapcsolót az első fékkarnál. na az se volt gyenge.. pff
Már nagyon régóta különleges vonzódást érzek egy hidropneumatikus Citroen után(DS 23) de szerencsére pénz az nincs rá.(az XM még versenyben van de a többi nem érdekel)
A 19-es (1,4i OHV)meg csak lett,most meg van.(semmi több)
Mocsok franciák.
igen. Nyomócsapágyat akartam írni. Benyomom a kuplugot, és nyavajog. Akkor ha már lebontottuk a fél autót, jó lenne egy kumplung "szettet" is venni. Ez is vagy 55 pénz legalább. Méghogy a motor drága...
Most mindenhova az FZR visz. Észre is veszem. Hamarabb odaérek , csakhogy a 7 liter 280 Ft-os benzin, és 6 liter 200 Ft-os gázolaj között szép nagy különbség van hónap végére. Nameg a Berlingo 5 mázsát is elvisz, az FZR-re meg egy 5 kg-os dinnyét se tudnék feltenni.
Kinyomó csapágy lesz az szerintem(kuplung).
Sz@r meló de azért 30e felénk kicsit húzós lenne munkadíjnak.
Nekem itt a R19-en 12e lett volna a munkadíj.(sokalltam és kicseréltem)
Találsz még egy-két hibát pluszban, oszt jó lesz.. (tudom, nem olyan vagy !)
Mint a viccben.
egyik mukesz a másiknak
- képzeld vittem a kocsit szerelőhöz. Először féltem, hogy átvernek, mert nem értek hozzá, de nem volt semmi komoly gond. Csak az index folyadékot cserélték..
Hűűű. Citroen Berlingo nyomcsapágy 10 e Ft + 30 eFt a szerelés. Tényleg ilyen nagy meló? Valaki ért a 4 kerekűekhez?
nem jó, fórumosokon nem tudok meggazdagodni, meg a karbi állítás az sok idő, ha jó eredmény kell. Persze ha csak meg kell mutatni a szinkrontesztert a motornak akkor úgy jó haszonnal lehetne csinálni, ötletgazdaként jutalékot is kapsz
mondjuk egy új serpenyőt, amibe ismét odaéghet a hagyma
Egyszer csinálunk mi fórumozók egy szervezett túrát hozzád és akkor mindenkinek csinálhatsz egy akciós karburátor beállítást.(úgy is mindenkinek azzal van baja)
ez most nem sok, de azért nem is kevés. Viszont továbbadni nem nagyon lehet, mert spéci formátuma van, meg kell a lé, talán kell venni még egy teherkocsit
Képzeljétek el a következőt:Temetés van.Gyászolók már rég kint vannak a temetőben.Pap még sehol pedig már itt kellene lennie,segítői nyugtatják a népet:mindjárt itt lesz a Tisztelendő Úr.
A bentfentesek(én,mert ott voltam bár nem az esemény miatt) már Hallják-Érzik-TUDJÁK:JÖN!
(V2 dübörgés a távolból és:KÖZELEDIK!)
Két perccel később befordul a Temető kapuján egy fekete 1,4-es Intruder fekete bőrszerkós lovassal,végigporzik a Temető murváján és dübörögve megáll a sírok között.
A Pokol Angyala kirúgja az oldalsztendert,fekete bőrcsizmája alatt megreccsen a murva.(az összegyűltek megrettenve állnak)
Leveszi a sisakját és megszólal:DÍCSÉRTESSÉK,elnézést a késésért.
Felcsapja az oldaltáskát és előveszi a Reverendát,felveszi(a bőrcsizma kilóg alóla)felcsapja a Bibliát és megszólal:Tisztelt egybegyűltek!(és elkezdi)
Többnyire idősebbek voltak kint,ledöbbenve álltak,azt sem tudták hogy hol vannak.(nemsokkal előtte helyezték oda a Tisztelendő Atyát ezért még nem nagyon ismerték)
Többet ilyet nem csinált.
Igen,a motor k.drága.
Magamba roskadtam... és mellém estem!
(tedd a kuplungszett mellé,versenyképes?)
A 19-es (1,4i OHV)meg csak lett,most meg van.(semmi több)
Mocsok franciák.
Most mindenhova az FZR visz. Észre is veszem. Hamarabb odaérek , csakhogy a 7 liter 280 Ft-os benzin, és 6 liter 200 Ft-os gázolaj között szép nagy különbség van hónap végére. Nameg a Berlingo 5 mázsát is elvisz, az FZR-re meg egy 5 kg-os dinnyét se tudnék feltenni.
Sz@r meló de azért 30e felénk kicsit húzós lenne munkadíjnak.
Nekem itt a R19-en 12e lett volna a munkadíj.(sokalltam és kicseréltem)
Kerékcsapágy lehet? Én azért nem adnák 30-at,főleg ha hátsót kell!
Mint a viccben.
egyik mukesz a másiknak
- képzeld vittem a kocsit szerelőhöz. Először féltem, hogy átvernek, mert nem értek hozzá, de nem volt semmi komoly gond. Csak az index folyadékot cserélték..
Hűűű. Citroen Berlingo nyomcsapágy 10 e Ft + 30 eFt a szerelés. Tényleg ilyen nagy meló? Valaki ért a 4 kerekűekhez?
mondjuk egy új serpenyőt, amibe ismét odaéghet a hagyma
A bentfentesek(én,mert ott voltam bár nem az esemény miatt) már Hallják-Érzik-TUDJÁK:JÖN!
(V2 dübörgés a távolból és:KÖZELEDIK!)
Két perccel később befordul a Temető kapuján egy fekete 1,4-es Intruder fekete bőrszerkós lovassal,végigporzik a Temető murváján és dübörögve megáll a sírok között.
A Pokol Angyala kirúgja az oldalsztendert,fekete bőrcsizmája alatt megreccsen a murva.(az összegyűltek megrettenve állnak)
Leveszi a sisakját és megszólal:DÍCSÉRTESSÉK,elnézést a késésért.
Felcsapja az oldaltáskát és előveszi a Reverendát,felveszi(a bőrcsizma kilóg alóla)felcsapja a Bibliát és megszólal:Tisztelt egybegyűltek!(és elkezdi)
Többnyire idősebbek voltak kint,ledöbbenve álltak,azt sem tudták hogy hol vannak.(nemsokkal előtte helyezték oda a Tisztelendő Atyát ezért még nem nagyon ismerték)
Többet ilyet nem csinált.
Állat figura,kár hogy áthelyeztette innen a sok vén köcsög.