Azért ez nem teljesen így van.(gondolom)
Masterix testvérünktől megtudtam hogy a belpiacos 750-en gáztartályos Kayaba rugóstag van.Valószínűleg Neked is az lehet fent,amin valóban lent lehet állítani a rugóelőfeszítést,de sajnos a csillapítást sehol.
Nekem a sárgán a tartály végén lehet állítani a fekete tekerővel a nyomócsillapítást,az alsó fekete tekerentyűvel a húzófokozati csillapítást,és fent a rugó tetején állítható körmöskulccsal a rugóelőfeszítés.(ami Neked és a többi ezresen alul van gyárilag)
Tehát nekem alul a fekete tekerő "klikkenként"a csillapítást szabályozza,nem a rugóelőfeszítést,ezért lehet nagyon szépen behangolni a hátulját.(a legalján meg a magasságán lehetne még állítani az anyával)
Természetesen a Tiéd ettől még lehet nagyon jó.
Emlékeim szerint a fordsz.mérő háromvezetékes az FZR-nél(1000-es)
Egy +,egy- az óracsoporton belül,és a fordulatjel a főtengelyről a gyújtáselektronika dobozába és innen megy fel a műszerbe is. (az elektronikájához nem értek,arra vannak itt nálam képzettebbek)
Sziasztok
Nemtudja valaki esetleg, hogy a fordulatszámmérő óra honnan
kapja a jelet?Mert a mutató imbojog föleg viszakapcsolásnál . Esetleg valami ötlet,hogy mi lehet a gond?
Nekem 49-es van hátul azthiszem!45-el szegény fel se menne a dombon
De már kész van a láncom!1 szem lett kiszedve,most fasza!5500ft volt nittszemmel együtt!
Ezt egy FZR-ből bontottam ki de kikerestem az Öhlins oldalán kódszám szerint és kiderült hogy ez Thunderacehez való.(hosszabb is mint az FZR-é)
Mániákus motorhátsó emelgetőknek kimondottan javaslom,mert a magasságállítóját minimumra tekerve és két hosszabbított "kutyacsonttal" is jóval magasabb a gép mint gyárilag.(rugóútja is van gazdagon)
Hogy melyik típusé jó még bele azt nem tudom megmondani,talán Bagoly jobban képben van mint én.
(bár a mérőszalag és a telefon jó barát,azok megmondják és hírdetés van gazdagon)
A szintidőn meg még azért lehet kicsit javítani.
és milyen motorbol való a hioper szuper gátló? vagy melyik moderneb tipusét lehet a legkevesebb barkácsolással beépiteni? a himbarebdszer tuti jó,mert idén kb 30 szor szedtem szét miszlikbe az egész hátsó felfüggesztést már eljutottam olyan szintre,hogy kb 10 perc alatt szedem ki a hátsórugót himbástul mindenestül .
Az FZR hátsó rugóstagján csak a rugóelőfeszítést lehet állítani,a csillapítást nem.Minél összébb nyomod a rugót,annál feszesebb lesz a csillapítás(seprűnyél üzemmód)minél jobban kilazítod a rugót annál puhább,csillapítatlanabb(löttyedtebb)lesz a hátulja.
Feszesen legalább lehet jó úton gyorsan menni vele,egyéb úton viszont korlátozottan használható.(elég sz@rul)
Én kicseréltem a hátsó rugóstagot összevissza tekergethető("olcsón" beszerzett de egyébként k.rvadrága) Öhlinsre és láss csodát:lett normális rugózás(clubfoteltől a merevvázig) ami bármilyenre beállítható.
Szóval a gyári rugóstag elég sok kompromisszumot követel,ezért sajnos nagyjából olyan mint amilyennek leírtad.
Azt azért nézd meg hogy a himbarendszer nincs-e véletlenül beállva/összerohadva,mert az is sokat tud rontani a helyzeten.(lehet meg kéne zsírozni az alkatrészeit)
Heló! Nekem pedig lenne egy olyan kérdésem, hogy most este hogy mászáltam, a víz lehült. Még mikor indultam, 70 fokos, aztán lement a nap, lehült a levegő, és a víz már csak 60 fokos volt mutató szerint. Nem hideg ez? Nekem nincs rajta burkolat, és így vsz jobban éri a szél, úgyhogy jobban hül. Normális hogyha csak ilyen kevés, vagy takarjak le egy kicsit a hűtőből?
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet ez?
Masterix testvérünktől megtudtam hogy a belpiacos 750-en gáztartályos Kayaba rugóstag van.Valószínűleg Neked is az lehet fent,amin valóban lent lehet állítani a rugóelőfeszítést,de sajnos a csillapítást sehol.
Nekem a sárgán a tartály végén lehet állítani a fekete tekerővel a nyomócsillapítást,az alsó fekete tekerentyűvel a húzófokozati csillapítást,és fent a rugó tetején állítható körmöskulccsal a rugóelőfeszítés.(ami Neked és a többi ezresen alul van gyárilag)
Tehát nekem alul a fekete tekerő "klikkenként"a csillapítást szabályozza,nem a rugóelőfeszítést,ezért lehet nagyon szépen behangolni a hátulját.(a legalján meg a magasságán lehetne még állítani az anyával)
Természetesen a Tiéd ettől még lehet nagyon jó.
Egy +,egy- az óracsoporton belül,és a fordulatjel a főtengelyről a gyújtáselektronika dobozába és innen megy fel a műszerbe is. (az elektronikájához nem értek,arra vannak itt nálam képzettebbek)
Nemtudja valaki esetleg, hogy a fordulatszámmérő óra honnan
kapja a jelet?Mert a mutató imbojog föleg viszakapcsolásnál . Esetleg valami ötlet,hogy mi lehet a gond?
De már kész van a láncom!1 szem lett kiszedve,most fasza!5500ft volt nittszemmel együtt!
Mániákus motorhátsó emelgetőknek kimondottan javaslom,mert a magasságállítóját minimumra tekerve és két hosszabbított "kutyacsonttal" is jóval magasabb a gép mint gyárilag.(rugóútja is van gazdagon)
Hogy melyik típusé jó még bele azt nem tudom megmondani,talán Bagoly jobban képben van mint én.
(bár a mérőszalag és a telefon jó barát,azok megmondják és hírdetés van gazdagon)
A szintidőn meg még azért lehet kicsit javítani.
Feszesen legalább lehet jó úton gyorsan menni vele,egyéb úton viszont korlátozottan használható.(elég sz@rul)
Én kicseréltem a hátsó rugóstagot összevissza tekergethető("olcsón" beszerzett de egyébként k.rvadrága) Öhlinsre és láss csodát:lett normális rugózás(clubfoteltől a merevvázig) ami bármilyenre beállítható.
Szóval a gyári rugóstag elég sok kompromisszumot követel,ezért sajnos nagyjából olyan mint amilyennek leírtad.
Azt azért nézd meg hogy a himbarendszer nincs-e véletlenül beállva/összerohadva,mert az is sokat tud rontani a helyzeten.(lehet meg kéne zsírozni az alkatrészeit)