okéé.
szerintem holnap délután lekapom a motor kupakját, és meglesem, hogy mit találok benne. Bagoly, Ábrus ! Hozzáértéseteket és segítőkészségeteket köszönöm. Nem tűnik olyan ördöngős feladatnak a karbi állítás. Megkísérlem.
nem. Ha csak gázzal indul, akkor kap sokat és ha kicsit nyitsz hozzá levegőt akkor lesz jó a keverék az induláshoz.
Ha gáz nélkül éppen indul és gázzal nem indul, akkor nem kap eleget, kifelé kéne tekerni a mennyiség-csavart, hogy kapjon többet.
Csak indítási probléma. Egyébként megy mint egy állat. Tegnap reggel hazafelé unokatestvéreméktől a faluból kiérve kicsit megcibáltam. 200 kilóvál már gyorsan jött a kanyar és lassítottam cseppet. Beszarásjelző bevillant,de... K*RVA JÓ VOLT. (bocs a paraszt megfogalmazásért)
pedig egyszerű, ha indítási bajod van, akkor az alapjárati rendszerrel lesz gubanc. Ha csak gázzal indul, akkor túl dús, befelé kell tekerni az alapjárati mennyiség csavart.
Tankborítás, léxűrő és tank ki a 3HE-nél és utána kényelmesen lehet tekergetni. Egy üvegből adod a nyálat a karbiba, tank nem is kell, csak útban van.
Ejh, hogy miért van messze ilyen Göd.
Ha magam akarom a karbit állítani, akkor ahoz csak a tank idomot, és a légszűrő házat kell levenni igaz?
Karbi állításához valakinek tipp? Mi lehet vajon a gond. Sokat, vagy keveset kap? (szerintem sokat) Valakinek a karbihoz nincs egy fényképes leírása? Én még csak képen láttam ennek a masinának a karbi sorát. (és karbit is utoljára Trabanton állítottam. )
Ha állítok a karbin... (ugyanannyit mindegyiken) akkor a karburátorok szinkronja elmászik? Akkor megint karbi szinkron kell? (na az már nem megy egyedül. ill. menne, de nincs szinkronteszterem)
nem csak az öreg gépekkel, hanem azzal, amivel meló van. Én is jobban szeretem a sima olajcserét, az egyszerű és gyors pénz... Kár, hogy eddig abból volt a legkevesebb
De volt egy R6 (abból az első sem öreg) és csak úgy indult, ha kis gázt is kapott, szivatóval meg fél perc tekerés után szintén gázzal. A tulajnak az előző szerelő azt mondta, hogy ez ilyen.
Nos én vagy 4-6x szedtem le a karbikat és most az indítógomb érintésére indul hidegen is és melegen is... de ez sok idő és annyi pénzt nem lehet elkérni , amennyi meló van vele, és a legtöbb helyen ez számít... Sebaj, végül egy kipura cseréltem el a munkadíjat+ egy pár fékbetét
nahh.. Nem azért írtam, hogy felhúzd magad. Nyugi... (hátmégha leírnám, hogy a szak(hozzánem)értés mennyibe fájt... hűűűűű.... Sokba kerül a motorozás, de azért, mindennek van határa. )
Igen. A használt gyertyákat ingyen adta. (illő volt, hogy elvileg egy kukába kerülő cuccért nem kért pénzt) Ok, akkor megy a moci valami hozzértőhöz. Sajnos én nem vagyok az, de ha még a ti segítségetekkel meg is tudnám csinálni. Amit úgy menne, akkor is probléma, hogy nincs rendes szerszám. Korábban írta valaki, hogy nyomatékkulcs nélkül neki sem érdemes kezdeni. Nekem meg még normális minőségű villáskulcsom sincsen, nemhogy nyomatékkulcs.
nameg, időm sincs sajnos a kabisor fölött ülni 2 napot, míg beállítom.
Ez tipikus esete annak,amikor az öreg gépekkel b.sznak rendesen foglalkozni mert azokkal már akármi is lehet.
Az egyszerű dolgokat megcsináljuk(meg kiszámlázzuk)a többire meg azt mondjuk hogy "ezek ilyenek".
-Vegyél valami normális motort mert ez már "lefutotta magát".
-Te meg azt mondod hogy "szerinted miért ilyennel járok?"
-Akkor szokd meg mert ezeket már nem lehet jól megcsinálni.
Erre Te vagy elhiszed ezt,vagy elküldöd az anyjába és keresel egy normális szerelőt,(elárulom hogy az NEM márkaszervíz lesz)vagy ha érzel magadban annyit,akkor magad javítgatod a géped.
(Tisztelet a kivételnek de az nem nagyon van)
Elnézést,felhúztam magam.
Az lehet még hogy nem zár le teljesen az úszóház(ak)ban a tűszelep és túlfolyik a benzin.Így megszívja magát és ezért indul nehezen.Ha erre még ráhúzod a szivatót akkor belefullad a benzinbe.(de a szerelő akkor is menjen az a........)
Azt mesélje már el nekem valaki aki ért a motorokhoz,hogy hogyan lehet szivató használatával "kinyírni" három gyertyát a négyből?
Aztán:a szerelő(?) talán kiderítette hogy még a gyárban felcserélték a karburátoraidat az összeszerelő soron egy motoros szánkóéval,ezért kell csak kemény télen szivató?
Én visszamennék és felrúgnám.
Volt egy olyan, mikor megvolt a tavszi felkészítés, meg a karbi pucolás+ szinkron, hogy egy reggel nemigazán indult. Húztam neki szivatót, erre beköpte a gyertsát. Kínoztam, kínoztam, ne mment. Visszavittem a szerelőhöz, hogy mizu. Na a szivatózással megoltem 3 gyertyát a 4-ből. akkor került bele a 2 hetesen meggyilkolt gyertyák helyett 3 használt, de "újszerű". Akkor azt mondta aszerelő a Yamaha Máthénál itt Debrecenben, hogy a szivatót NE használjak, csak nagy télbe, mert így járhatok. Ki akart bújni a további állitgatás nyűgje alól, vagy igaza van? Egyébként ma reggel egy picike szivatót próbáltam reggel, mégúgyse röffent. Anélkül sikerült bekínozni.
A jelenség arra utal hogy nem működik a szivató rendszere.(vagyis veled szemben üzemel)
Eddig működött rendesen?(lett piszkálva közben?)
A gyertya ha belevaló,akkor nem hiszem hogy beleszólna.
Van egy jelenség. Reggel ba*ott nehezen indul a paripa. 10-20 indítózás után ad valami jelet arra nézve, hogy jár, erre picike gázokkal életbe tartom, kikinlódom 2000-es fordulatig, na utána lesz neki alapjárata, és kezd el szépen magának melegedni.
Tudom, hogy az almúlt napokban hüvösebb van reggel (csipi a mejjem a szél reggel ), de ez túlzás, hogy így reagáljon igaz? Ez karbi állitgatás, vagy annak tudható be, hogy elég vacakok a gyertyák? (jobb híján egy első szervizes új Yamaha kivett gyertyáit kapta meg 1,5 hónapja (sajna még arra se volt akkor píz, mosán lassan benzinre se. KIB*SZOTT HÁZ! ) Az én hozzá nem értő véleményem, hogy inkább karbi mint gyertya.
Vélemény, tanács?
szerintem holnap délután lekapom a motor kupakját, és meglesem, hogy mit találok benne. Bagoly, Ábrus ! Hozzáértéseteket és segítőkészségeteket köszönöm. Nem tűnik olyan ördöngős feladatnak a karbi állítás. Megkísérlem.
Ha gáz nélkül éppen indul és gázzal nem indul, akkor nem kap eleget, kifelé kéne tekerni a mennyiség-csavart, hogy kapjon többet.
Tankborítás, léxűrő és tank ki a 3HE-nél és utána kényelmesen lehet tekergetni. Egy üvegből adod a nyálat a karbiba, tank nem is kell, csak útban van.
Ha magam akarom a karbit állítani, akkor ahoz csak a tank idomot, és a légszűrő házat kell levenni igaz?
Karbi állításához valakinek tipp? Mi lehet vajon a gond. Sokat, vagy keveset kap? (szerintem sokat) Valakinek a karbihoz nincs egy fényképes leírása? Én még csak képen láttam ennek a masinának a karbi sorát. (és karbit is utoljára Trabanton állítottam. )
Ha állítok a karbin... (ugyanannyit mindegyiken) akkor a karburátorok szinkronja elmászik? Akkor megint karbi szinkron kell? (na az már nem megy egyedül. ill. menne, de nincs szinkronteszterem)
De volt egy R6 (abból az első sem öreg) és csak úgy indult, ha kis gázt is kapott, szivatóval meg fél perc tekerés után szintén gázzal. A tulajnak az előző szerelő azt mondta, hogy ez ilyen.
Nos én vagy 4-6x szedtem le a karbikat és most az indítógomb érintésére indul hidegen is és melegen is... de ez sok idő és annyi pénzt nem lehet elkérni , amennyi meló van vele, és a legtöbb helyen ez számít... Sebaj, végül egy kipura cseréltem el a munkadíjat+ egy pár fékbetét
ja motorokhoz nem értek
nameg, időm sincs sajnos a kabisor fölött ülni 2 napot, míg beállítom.
Az egyszerű dolgokat megcsináljuk(meg kiszámlázzuk)a többire meg azt mondjuk hogy "ezek ilyenek".
-Vegyél valami normális motort mert ez már "lefutotta magát".
-Te meg azt mondod hogy "szerinted miért ilyennel járok?"
-Akkor szokd meg mert ezeket már nem lehet jól megcsinálni.
Erre Te vagy elhiszed ezt,vagy elküldöd az anyjába és keresel egy normális szerelőt,(elárulom hogy az NEM márkaszervíz lesz)vagy ha érzel magadban annyit,akkor magad javítgatod a géped.
(Tisztelet a kivételnek de az nem nagyon van)
Az lehet még hogy nem zár le teljesen az úszóház(ak)ban a tűszelep és túlfolyik a benzin.Így megszívja magát és ezért indul nehezen.Ha erre még ráhúzod a szivatót akkor belefullad a benzinbe.(de a szerelő akkor is menjen az a........)
Aztán:a szerelő(?) talán kiderítette hogy még a gyárban felcserélték a karburátoraidat az összeszerelő soron egy motoros szánkóéval,ezért kell csak kemény télen szivató?
Én visszamennék és felrúgnám.
Eddig működött rendesen?(lett piszkálva közben?)
A gyertya ha belevaló,akkor nem hiszem hogy beleszólna.
Van egy jelenség. Reggel ba*ott nehezen indul a paripa. 10-20 indítózás után ad valami jelet arra nézve, hogy jár, erre picike gázokkal életbe tartom, kikinlódom 2000-es fordulatig, na utána lesz neki alapjárata, és kezd el szépen magának melegedni.
Tudom, hogy az almúlt napokban hüvösebb van reggel (csipi a mejjem a szél reggel ), de ez túlzás, hogy így reagáljon igaz? Ez karbi állitgatás, vagy annak tudható be, hogy elég vacakok a gyertyák? (jobb híján egy első szervizes új Yamaha kivett gyertyáit kapta meg 1,5 hónapja (sajna még arra se volt akkor píz, mosán lassan benzinre se. KIB*SZOTT HÁZ! ) Az én hozzá nem értő véleményem, hogy inkább karbi mint gyertya.
Vélemény, tanács?