één? kézközépcsonttöréssel ujjhegyig gipszben nyomtam le pest-miskolc-lilafüred odavissza, meg forgattam a sony rkelámban kaszkadőrszerepet, szal nekem ne meséjjé kisfiam!
megy.tulsagosan is megy:) lemertem megint a fogyasztasat,6,5-be volt eros hasznalat mellett.buszke vagy okra:) a ks 250-esem 8-8.5-ot evett:DDDD
ma du letakaritom rola a vert.most mar undorito:)
vmi szinteres betetet emlegettek,ami nagyon jo,csak szereti enni a tarcsat.
en a te helyedben inkabb lecserelnem az olajat.egy jobb fekolaj nagyban segiheti a fekhatast.ha a fekpofak el vannak kopva azt is erdemes lecserelni.a tarcsak iszonyatosan dragak:)
a 9.5 nagyo nkeves.nekem a rossz fesszab toltotte annyval,par km utan el is merult az akksi.
vannak szamok rajta.ha az nem egyezik,akkor nem jo a tiedhez.kicsi elteres lehet,pl az utolso szam,mert az asszem a fejlesztest jelenti.nekem az utolso szam elter,de tokeletesen mukodik a motoron
Szervusztok!
Nem vagyok megelégedve az első fék hatással ('90 FZR1000) nem tudom milyen fékpofák vannak benne, de azt tudom, hogy óriási különbségek vannak köztük, ami a fékhatást illeti. Ezen tehát nem spórolnék, egye meg a tárcsát inkább, de meg akarok állni...
Tud valaki javasolni valami jófajtát, esetleg, hogy hol lehet beszerezni?
Köszi!
már nincsen kifogás. ugyanis voltam hétfön kontrolon és ott már azt mondták hogy csak egy repedésem van és ezen annyira felhuztam magam hogy ilyen balfaszok hogy haza jöttem és le is vágtam a gipszet.
Beszereztem egy Yamaha Xt 500-as feszszabit. Ra is szereltem a FZR600-asomra, tettem ra egy Pentium II slot1-es hutot de baromira melegszik. Tulzas nelkul anyira beforosodik hogy nem lehet kezben tatrtani. Tudom elobb kelett volna megkereznem hogy stimel-e ra ez a feszszab es utana megveni. Az ebay-en volt es csak par ora marat a licit vegeig, igy postaval egyut 15 euroba jott ki. Na most, ugyszinten van az ebayen uj feszabi stimel is a XT600-ra es a FZR600-ra is de az xt500-ast nem emlitik. Lehet hogy nem is jo ra?Mertem, 9.5 voltal tolti az aksit, nem foralta fel. Itt a link: http://cgi.ebay.at/Neu-Regler-...
Az enyem az kinezetre deto ugyanaz mint az eredeti
Meszi,az első villaszárak párhuzamosan futnak?Ellenőrizted?Ha buktak,vagy csúsztak a motorral,akkor könnyen elhúzodnak a szárak,és az első kerék fog oldalra húzni.Az enyém is ilyen,főleg fékezéskor érződik.
Egyszer jártam így,kora tavasszal motoroztam,úgy reszkettem a hidegtől,hogy a motor is kacskaringózott az úton.Meszi nézd át a hátsó kereket és a felfüggesztését is,mert teszem azt el van csavarodva a hátsó villa,és nem függőbe áll a hátsó kerék,egy sebesség felett(vizes úton már lssan is)a hátsó kerék oldalra húz,állandóan ki akar kerülni.Ha a hátsó villa csapágyzása kotyog,szintén bevibrálhat.
Most majd ezeket fogom megnézni, remélem, hogy meg fogom találni a hiba okát. Egyébbként érdekes, hogy a múlt héten is odadtam az ismerősömnek, aki elmondása szerint 215-tel gurított, de Ő semmit sem érzett. Na mindegy át fogom nézni az elejétől a végéig. Addig is balesetmentes széles utat. Mészizs
Az nem baj, az olyan...
Szerintem máshol van a bibi nem az elejénél. A blokkod nem lötyög? összes csavar stabilan fogja a vázban?
hátsó kerék? csapágy? láncfeszítő?
Köszi a javaslatot. De valószínüleg én vagyok a hibás a probléma leírásában. Nem szitál a motorom, hanem 80-90nél van egy kis vibráció a kormányban, ha lazán,gyengén fogom, de ha megszorítom a kormányvégeket, vagy erősebben fogom akkor ez a vibráció megszünik. A szerelő azt mondta, hogy ez természetes, mert a motor ennél a sebességnél ill. ezen a fordulaton vibrálhat, de ezt ha elhagyja, akkor nincs gond. Én a stabilitásbeli problémát arra értettem, hogy 180 körül néha és nem rendszeresen, talán útninőségtől függetlenül is olyat érzek, tapasztalok, hogy mintha a motor súlypontja megváltozna, mintha valami "erő" megingatná alattam a motort, ekkor még erőteljesebben kapaszkodok, szorítok és megszűnik aztán majd újra előjön, de lehet, hogy 10km múlva. Tehát nem mindig érezhető és az úthoz sem köthetem, mert autópályán és más utakon is szokta csinálni. Az egész eleje szét lett szedve, csapágyak, szimeringek cserélve, új olaj, peselyeken látványos kopás nincs, semmi nem lóg. Viszont a jobb oldali első féktárcsa, na ezt megpróbálom körülírni ti talán tudjátok. A kerékre fel van csavarozva a tárcsa talán ez a féktárcsa agya, erre rá van szegecselve, vagy szegecs szerüséggel rögzítve az igazi fékező tárcsa. Na ez a tárcsa egy kicsit lötyög illetve a szegecsek lazák. Nem lehet, hogy nagy sebességnél ez a lötyögő tárcsa enyhe vibrációt okoz a féknyeregbe, ami pedig átadódik az egész motorra?
ma du letakaritom rola a vert.most mar undorito:)
en a te helyedben inkabb lecserelnem az olajat.egy jobb fekolaj nagyban segiheti a fekhatast.ha a fekpofak el vannak kopva azt is erdemes lecserelni.a tarcsak iszonyatosan dragak:)
vannak szamok rajta.ha az nem egyezik,akkor nem jo a tiedhez.kicsi elteres lehet,pl az utolso szam,mert az asszem a fejlesztest jelenti.nekem az utolso szam elter,de tokeletesen mukodik a motoron
Nem vagyok megelégedve az első fék hatással ('90 FZR1000) nem tudom milyen fékpofák vannak benne, de azt tudom, hogy óriási különbségek vannak köztük, ami a fékhatást illeti. Ezen tehát nem spórolnék, egye meg a tárcsát inkább, de meg akarok állni...
Tud valaki javasolni valami jófajtát, esetleg, hogy hol lehet beszerezni?
Köszi!
koszi!
Beszereztem egy Yamaha Xt 500-as feszszabit. Ra is szereltem a FZR600-asomra, tettem ra egy Pentium II slot1-es hutot de baromira melegszik. Tulzas nelkul anyira beforosodik hogy nem lehet kezben tatrtani. Tudom elobb kelett volna megkereznem hogy stimel-e ra ez a feszszab es utana megveni. Az ebay-en volt es csak par ora marat a licit vegeig, igy postaval egyut 15 euroba jott ki. Na most, ugyszinten van az ebayen uj feszabi stimel is a XT600-ra es a FZR600-ra is de az xt500-ast nem emlitik. Lehet hogy nem is jo ra?Mertem, 9.5 voltal tolti az aksit, nem foralta fel. Itt a link: http://cgi.ebay.at/Neu-Regler-...
Az enyem az kinezetre deto ugyanaz mint az eredeti
Szerintem máshol van a bibi nem az elejénél. A blokkod nem lötyög? összes csavar stabilan fogja a vázban?
hátsó kerék? csapágy? láncfeszítő?