A középső gyűrűt én sem találtam rajta,de hova lett?Szerintem rajta se volt,mert ha eltörik,kifordul összekaristolja a hengert, sőt könnyen be is áll a motor.Rejtélyes mint az ufók.A mociról még én sem tudok sokat, Kecskemétről hozza majd az eladó srác.Az a francia utcai szerelő majd engem is érdekel,mert én is akarok csináltatni egy karbiszinkront.Természetesen csak egy alapos próba után veszem meg,ha bármi gondja van,nézek másikat.
szegeden van a francia utcaban.van ott egy bolt,es annak az udvaraban van,kozvetlenul a bolt mellett.ez egy hivatalos szerviz,szoval nincs atveres:) csak ajanlani tudom! link
Szevasz Zoli!Tényleg szép a yosi kipufogó és jó hangja is van, csak az elődöm elcsuszott vele és egy kicsit megkarcolta. Nem én tettem rá, már igy vettem.Ami a lényeg,hogy a karbi is hozzá lett állitva.Át lett fuvókázva és a subertüket is kicserélték.Hál istennek a fogyasztása nem lett sok, 7.5- 8 liter.
Részemről oké a buli.Majd délelőtt egyeztetek fateroddal.Megpróbálok beszélni még a Benkével,Váradi Zolival és a Cimpáékkal.Hivlak,hogy mire jutottam.Csákány!
Futómű dolog: Ti nem érzitek nehéznek az ezrest? Ha a telószárak kilógnak a villahíd síkjából akkor nekem tök könnyű, majdnem mint egy bicikli, meg akkor is ha a telókban nincs "pumpálva" túlnyomás, de nyomás nélkül satuféknél lassan csapkod a kormány. Gyári adat mi lehet, mennyire lógjanak ki a telók a villahíd síkjából? Nekem a fejidomot tartó idom ami a kormány felett van új lesz hegesztve mert a gyári max. 15-20mm-et enged. Mostani légnyomásommal 30-40mm lesz a jó valahol, meg a légynomás úgy van beállítva hogy 1 bar fölött kezdtem, full kemény volt, kanyarban mászott ki az eleje, majdnem esés lett belőle de aztán meglett a frankó nyomás és úgy lehet ellenkormányból kanyarodni vele ahogy ezelőtt sose jött össze, mindig erőltetni kellett és rossz is volt.
Hellosztok!
Ezres van nekem is, 4 ezer km alatt 3 liter olajat evett meg de nagyon ingadozó az olajfogyasztás mert ha megjárod vele a déli határ-Budapest útvonalat nyélgázon meg kínlódni kell a városban akkor fölmegy rendesen. Meg városban végig piros alatt van kicsivel a vízhőfok még úgy is hogy a ventilátort kézzel lehet ki-be kapcsolni és bekapcsolva van végig, de 80-100 km/h-t elérve tök gyorsan lemegy a mutató. Hollo jó a motorod a yoshi kipufogóval! nem baj, hogy eszi az olajat mert az 1100-es gixereknek is kell az 1 liter állítólag az SRAD-nak meg kb. fél. Gyertyát nekem se köpi be, füstölés semmi, csak sok állás után a gőz, vagy ha szabályoz megjelenik egy kis fekete füst.
az egy dolog:) amikor az enyemet gyartottak,parhuzamosan ket tipus ment egymas mellett.a sima, es a sport. en igy ranezesre azt mondom,nem egyeznek,mert az enyem konnyitett dugo,konnyitett szelepekkel.de majd megnezem ujra,mert mar "reg" volt szetszedve
A dugóbak ugyanolyannak kell lennie, mivel új blokk van benne... (3LN)
A blokkot most festettem át. Edig fényes volt, pár helyen lekopva....
Most a gép hátsó részét alakírgatom, nem tetszik...
Azon filózok, hogy nem darázy színre kellene-e matricázni... Nekem az elejéről egy darázs jut eszembe...
köszi lehet én is azt fogom csinálni. vagy pedig lefújom az egészet majd fehérre és más dekorációt rakok rá. most döntött kockás zászlós mintázaton gondolkodok. de majd ez még a jövő kérdése.
hianyzik a ket vekony gyuru kozotti gyuru.az olyan fura alaku.nem tudom elmagyarazni, a szogletes sinushoz hasonlit a mintazata,mint a bastyak teteje nagyon nehez berakni,mert kicsi a res,es 3-at kell oda bepaszirozni.mi elszenvedtunk vele egy darabig
link
Érdekelne a szerelő címe vagy telszáma, aki 6000 ft-ért szinkront állított! 1000-es gépem van és nagyon ráférne! Előre is köszi!
Ezres van nekem is, 4 ezer km alatt 3 liter olajat evett meg de nagyon ingadozó az olajfogyasztás mert ha megjárod vele a déli határ-Budapest útvonalat nyélgázon meg kínlódni kell a városban akkor fölmegy rendesen. Meg városban végig piros alatt van kicsivel a vízhőfok még úgy is hogy a ventilátort kézzel lehet ki-be kapcsolni és bekapcsolva van végig, de 80-100 km/h-t elérve tök gyorsan lemegy a mutató. Hollo jó a motorod a yoshi kipufogóval! nem baj, hogy eszi az olajat mert az 1100-es gixereknek is kell az 1 liter állítólag az SRAD-nak meg kb. fél. Gyertyát nekem se köpi be, füstölés semmi, csak sok állás után a gőz, vagy ha szabályoz megjelenik egy kis fekete füst.
A blokkot most festettem át. Edig fényes volt, pár helyen lekopva....
Most a gép hátsó részét alakírgatom, nem tetszik...
Azon filózok, hogy nem darázy színre kellene-e matricázni... Nekem az elejéről egy darázs jut eszembe...