Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia gyula. nekem nem dobálja a kettest, ezek nem szokták inkább az 1000-k.amikor én megvettem az enyimet a generátor lánc zörgött, ehhez meg szét kell szedni a blokkot.ha már szétszedték akkor kicseréltek mindent amit kell ugye... 300ezer...viszont pöpec lett.
Eladom a blokkotkat
Megveszed?
A válto meg tényleg beadhatja könnyen a kulcsot a kettes fokozatban.Nekem a 600-as dobálta ki egy idö után mikor tanulgattam a kerekezést.Az ezres váltojával viszont még semmi gond.De hallottam olyasmit hogy passzol talán a 6-os válto az yzf -böl az 1000-es fzr-be.Mi ebböl az igaz?Mert ha valakinek gondja lenne ilyennel akkor az egyik blokkot ugy is bontom és elviheti a váltot.Na meg van szép kipuffom is elado! Kerker carbon ,nagyon könnyü és szép állapotu
Szeva Holló.Meg kaptad a videokat?
Ez a vizsgáztatás engem is érdekelne...
Hol van ez pontosan? Ha odaviszem akkor egyből megcsinálják, vagy bekell jelentkezni?
ja meg mizu a kuplungkarral es labtartoval? nem mondtal ra arat.
Hello Adam! remelem jarsz meg errre:) mennyiert valnal meg a karbisorodtol?
ha a penz "nem" szamit,akkor a napos uti czekust ajanlom. rossz akksival is siman atmentem.annyi volt az akksiban,h epp meg tudtam mutatni a vilagitasokat,meg iranyjelzoket. odavittem a motort,h a rendszam a hatizsakomban volt,es nem volt felfogato a motoron.kozoltek,h varnak fel orat,mig megoldom a problemat baumaxba be,vegyel ket kulcsot,csavart,meg a mellette levo autosboltba rendszamtablatartot,es fel ora alatt fent is volt a rendszam. nem sokkal dragabbak,viszont nem szoroznek,es korrektek. sportdobbal nem tom mi a helyzet,azon nem volt sportdob. de sztem meg lehet azt is oldani...
szivesen veszem a konzultaciot,mindig jol jon egy ket motoros tars:)
így igaz, nekem 110-ben állt meg a váltójavítás. de nem kell nagy tudomány előhozni a bajt belőle, elég csak váltani egy 2-est és finoman gáz, már jön is vissza
Köszi,nekem 750-es lesz,ha összejön.Feri,a kereskedő közt tudom,de ott a legszigorúbbak,nekem meg a sportdob miatt gázos lenne odamenni.A prizmát ismerem,volt húsz évig egy T5-s Pannóniám,azt csak őriztem ritkán jártam vele,lévén nagymotorra nem volt jogsim.Azért adta el a tulaj,mert nem volt rajta prizma és sárvédő gumi és műszakin meghúzták,erre eladta nekem.Ha meglesz a gép,majd összejövünk egy kis konzultációra.
en egy autodealeres ismerosom altal 9000-ert. amugy a legolcsobb,ha elmesz a kereskedo kozbe,bejelented muszakira,atnezed a vilagitast,fekeket,meg leveszed a sportdobot,es ott vizsgaztatod.a tobbi helyen par ezret rapakolnak. ja es a legfontosabb: legyen hatul prizma! ez nem vicc,volt akiet ezert dobtak vissza!
Hali!
Ezres Genesisnek tényleg gáz a váltója! Tiltasd le rendesen aztán kettesben dobd rá a kuplungot meg burnout meg mindent csinálj vele! Ha bírja vedd meg, ha nem akkor alkudd le és úgy. De Csövienek meg Masterixnek van 750-ese és nekik oké mindene, és ez 6 gangos, az ezres meg csak 5. Amúgy sokat lehet költeni rájuk, 100-300 ezer mire jó lesz úgyhogy nagyon méresd fel szerelővel az állapotát.
750-es, legalábbis ennek hirdette a srác.Akkor próba alatt majd jól kihúzatom kettesbe,kiugrik-e vagy nem.Műszakit hogy oldod meg,hogy a legolcsóbb?
behalt a generátormeghajtólánc feszítő, elég durva hangja volt
nem sokaig huzta.nem jott be neki,v miert?
vett de lepattintotta, és let ta cagiva
te figyu man, az ocsid nem vett egy ezredest?v azt mar lecserelte?v tobb ocsed is van,vagy hogy van most mar?

a blokkot en nem hallottam zajosnak,bar ahhoz,h meg lehessen allapitani,jobb minosegu felvetel kellene:)
a blokk nem zajos nagyon, ugye?
nemtom.. most öcsi vett egy cagiva canyont, és kicsit megremegtem a túraendurók irányába, de közben meg a kisfzr meg tök faszán megy, csodálkoztam hogy ennyi idő után csak fel kellett kapnia a benzint és be is indult... soxor újabb, kevesebbett futott motorok sem ilyen faszák.. egyrészről úgy érzem hogy ha ennyire jó nem kéen elkótyavetyélni, másrészt félek hogy behal valamiért.. meg mondjuk méretben egy dr650rs pl jobb lenne nekem, de a kisfzr-t már úgy megszoktam.
nem rossz,nem rossz:)na de most mar az enyemnel senkinek se szebb:) tudod,itt nem a szomszed fuje a zoldebb
zoli1234 szenvedett ezzel a problemaval,meg ha jol tudom markoati is.ha nem o,akkor mas,de valos a legenda.
eztete veszed meg? mekkora? a francia utcat csak ajanlani tudom,nagyo nkorrekt,es rendes a pasi.jot el is beszelgettunk meg pluszba,es az ingyen volt
motorom hangja? hm?
miota vartam mar egy ilyen videora,erre akkor kapom meg,mikor mar az enyme is mukodik:) mar van benne tobb,mint 700km,lassan vege a jaratasnak!
es a ket 750-est miert adod el?miert nem azt epited be?talan tul kicsi?v nem ugyanaz a blokk mar,es nem megy be?
Úgy hallottam,a nagyobb (1000-1100ccm) modelleknél a kettes fokozatot alátervezték a japánok,és egy idő után gyorsításkor kiugrik kettesből a váltó.Ennél a tipusnál is fennál ez a probléma?