nekem 250-es van,de alakra,kikepzesre pont olyan,mint a tied.amit el akarsz adni,nekem nem jok,szinten a felfogatas miatt. amugy tag-e is 250-es FZR,nem 750-es,de sztem jo lenne a tiedhez is.ha ne mtudok vele megegyezni,atadom:)
nem verek árat
de ha neked esetleg nem kell akkor engem érdekel.vagy ha szeretnél két szép újat olyat ami nekem van eladó sporttársi, beszerzési áron....
mellesleg a szokasos ganyolas,meg nem kell erre kolteni,es tessek,mindig megszivja vki.ha nem o,akkor a kovetkezo. ugyanigy jartam en is. semmit nem koltottek szegeny sarkanyra,es mi lett?meghalt.en mar a gatyamat is rakoltottem,es mi lett? profi motor,aki ujra szaguldozhat...
en azert szetszednem,az ordog nem alszik,hatha.max hobbibol,h tanuljam a motor mukodeset.szepen otthon nekiulni,eljatszani:) amugy ha meg mindent osszegyurt,akkor mazlid van,h nem szorult meg,es buktal hasra.
hát az a poén tudjátok hogy semmi hangja nem volt épp ez az semmi értitek semmi , egyik pillanatról a másikra bumm, beszéltünk már a motor szerelővel ő azt mondta hogy szte az elző tulajnál szólt már nagyon ő nem akart rákölteni és jobban megfeszítették meg hegesztetteék vagy mit csináltaknem tudom már hogy magyarázta ,szóval az eladásig kibírta vagyis idáig, azt mondta teljesen felesleges szétszednünk mert ha 100-zal mentem tuti hogy begyürt mindent az ziher azt mondta , most új blokk útán érdeklödik Japánból.hát kb ennyi ez az én szerencsém:(
nahat erre nem gondoltam
ha szerencsed van,akkor max a feszitot. de magambol kiindulva,ugysincs szerencsed
ha elszabadultak a tengelyek,es kedvukre nyitogathattak a szelepeket,azok akar a dugoban is kikothettek. de sztem ezt megusztad. szet kell szedni, es megnezni. minimum a egy hengerfejtomites, max egy masik blokk.nehez megmondani
Most egy kicsit beszorúltam, hőfok érzékelők biztos hogy vannak, bár nekem a ventilátort külön kapcsoló vezérli, mert bizonytalan volt a hűtésem. A termosztátot meg kell néznem, de hogy jut el hozzád?
Ha a fém kell neked akkor nekem van yzf 750-röl.mind a kettö .az a gumi nélküli fajta.
Meg esetleg valakinek 6 dugos vadállat féknyereg?lbetétestöl
30 ezer ft-ért
ne szarj be nagyon a szerelő el fogja mondani mi kell hozzá hogy összerakja.Ha saját kezűleg csinálod akkor sok türelmet és kitartást.
Ha van türelmed viszonylag "olcsón" megúszod az alkatrészeket de ha ügyes is vagy komplett blokkot is találhatsz hozzá.
Esetleg a szelepeket....de ha szerencséd van, akkor semmit...
valaki nem tudna nekem szerezni jobb első lábtartót? mint a képen....ha lenne, akkor eladnám a pár új lábtartót amit vettem, csak ez nem olyan mint nekem....
Köszi Q!
Már szétkaptam a blokkomat (újra). A hengerfejet nem vettem még le, mert rámsötétedett, de már a vezérműtengelyek az asztalon vannak. Ha minden jól megy Pénteken megjön a henger, a dugók és a gyűrűk és hétvégén össze is pakolom.
Csontkovács... Ez nem jó hír... Vezérműláncszakadás esetén szinte mindig hajlik a szelep. Sőt! Ha teker az önindítód az azt jelenti, hogy minimum 4 szeleped elhajlott (vagy tört), mivel a dugónak nekik kellene ütközni és így nem forogna a főtengelyed... Ha ennyivel megúszod, mákod van!
Tudjátok azon próblémával fordultam hozzátok hogy egyiik pillanatról a másikra megállt a motor egy nagy durranás és hogy msot már csak az őnindító villanymotorja teker, nahát semmi gyertya semmi trafó semmi feszszabályzó hiba , csupán CSAK A VEZÉRMŰLÁNC SZAKADT EL:(Mi mindetn baszhatott az szét?
lejjebb megvan a szama: 30/354-85-36. neki 250-es 2kr FZR-je van,de sztem a huton semmit nem valtoztattak. en a hutosapkat tole vettem,abszolut korrekt arc:)
de ha neked esetleg nem kell akkor engem érdekel.vagy ha szeretnél két szép újat olyat ami nekem van eladó sporttársi, beszerzési áron....
ha szerencsed van,akkor max a feszitot. de magambol kiindulva,ugysincs szerencsed
ha elszabadultak a tengelyek,es kedvukre nyitogathattak a szelepeket,azok akar a dugoban is kikothettek. de sztem ezt megusztad. szet kell szedni, es megnezni. minimum a egy hengerfejtomites, max egy masik blokk.nehez megmondani
vagy nem?
Meg esetleg valakinek 6 dugos vadállat féknyereg?lbetétestöl
30 ezer ft-ért
Ha van türelmed viszonylag "olcsón" megúszod az alkatrészeket de ha ügyes is vagy komplett blokkot is találhatsz hozzá.
valaki nem tudna nekem szerezni jobb első lábtartót? mint a képen....ha lenne, akkor eladnám a pár új lábtartót amit vettem, csak ez nem olyan mint nekem....
Már szétkaptam a blokkomat (újra). A hengerfejet nem vettem még le, mert rámsötétedett, de már a vezérműtengelyek az asztalon vannak. Ha minden jól megy Pénteken megjön a henger, a dugók és a gyűrűk és hétvégén össze is pakolom.
Csontkovács... Ez nem jó hír... Vezérműláncszakadás esetén szinte mindig hajlik a szelep. Sőt! Ha teker az önindítód az azt jelenti, hogy minimum 4 szeleped elhajlott (vagy tört), mivel a dugónak nekik kellene ütközni és így nem forogna a főtengelyed... Ha ennyivel megúszod, mákod van!
Tudjátok azon próblémával fordultam hozzátok hogy egyiik pillanatról a másikra megállt a motor egy nagy durranás és hogy msot már csak az őnindító villanymotorja teker, nahát semmi gyertya semmi trafó semmi feszszabályzó hiba , csupán CSAK A VEZÉRMŰLÁNC SZAKADT EL:(Mi mindetn baszhatott az szét?
hilo-t hogy érem el?