Én azt csináltam, hogy levettem (mert szar volt, ha neked működik ne bántsad) Utána a kettészedtem a féket és egy karos zsírzó segítségével kinyomtam belőle a dugókat, (miközben az áteresznél befogtam a rést). Miután szétjött a zsírt simán kitörölgettem belőle. Kicsit megcsiszolgattam a dugókat, de valami nagyon finom anyaggal, nehogy mélyebb karcokat csinálj rajta.
A dugók utána egy távtartóval satuban toltam vissza. Vigyázz a gumira, mert ha elbaszod kurva drága hozzá a javító klt.
Ja, a légtelenítőket ne erőltesd, mert üreges, és könnyen törik. Akkor aztán szevasz
Csavaroldó, meg hőlégfúvó, és legjobb lenne ütvecsavarós kulcs (az neked nincs)
Ja, holnap du mék fel a Várba, bornapok kezdődnek. Garantált berugás alvás Szentendrén havernál, aztán go haza reggel 6kor, mer asszony 8kor kezd.
Valaki nem boroz innen?
Akkor éntőlem még jobban tanulhatna én nem is döntök én kormánnyal kanyarodok Poti szerint. De a lenti felnis képet megnézed láthatod mekkora a majrécsík
A dugók utána egy távtartóval satuban toltam vissza. Vigyázz a gumira, mert ha elbaszod kurva drága hozzá a javító klt.
Csavaroldó, meg hőlégfúvó, és legjobb lenne ütvecsavarós kulcs (az neked nincs)
Valaki nem boroz innen?
http://shox.hu/content/elkopot...
Az "Áfium"-ról vannak jó emlékeim, megvan az még? (Széchenyi tértől lefelé menve jobb oldalon, pince)
Két szekér
Itt jó a kaja!