Ne gondold hogy itt egy dunaújvárosi szervizben vagy gépműhelyben két marék ziziért dolgoznak. Én egy átlagos,egyszerű motorszerviz és gépműhely átlagáraival számoltam,nagyjából Pesten is ilyesmi összeggel lehetne számolni de ennél kevesebből nemigen lehet kihozni.
Nah, Ábrus!
Segítel akkor nekem? pls. Nem akarok megint kocsival menni a találkozóra.
A hibajelenség: megváltozott kicsit a hangja(jobban csörög, és a tökömön jobban érzem a vibrációt), esett az alapjárat kb. 100 ford/percet, és ha 5 e fordulaton akarok csúsztatott kuplungal indulni is fullad.
Egyébként indul, fordulatot veszi. Kis melegítés után a nagyon ford tartományra is rápróbáltam, és semmi extra. Pillanat alatt 12e-n van, és gyönyörüen visszaesik, csak az alacsony alapjárat (így már csak 900-950 lenne) miatt leáll.
Én elsőnek és legszívesebben kompressziót mérnék, és azzal a gyertyák ellenőrzése is megvan.
Kérlek úgy próbálj magyarázni, hogy nemigazán értek hozzá, és nincs csak egy közepes minőségű dugókulcs készlet a készletben, valamint gagyi imbuszkészletből vagy 2 db, illetve elég jól improvizálok. Nyomatékkulcs nincs, így a blokkot nem bontasd meg velem! Ezt a hibajelenséget mi okozhatja? Karbi, vagy kuplung? (Vagy a rémámlmom az alacsony kompresszió)
Figyu, neked biztos van kompresszió mérőd.... :) Esetleg nem adnád kölcsön. Posta oda-visza, 4 nap alatt megfordul a cucc, és ígérem NAGYON vigyázok rá.
Szép is,meg kedves,bájos lány!Tudom neked volt már néhány manöken szépségű barátnőd Adam,de Kingával egy Oscar díjátadón is elvinnéd a pálmát!Thomas ritka szerencsés!
mondtam cukikának, h lenne szállás ilyen párszáz forintokér, egyből mondta, h jó, menjünk. ennyi.. kinga hogynézki? képet! mindenki hozza a szebbik csaját, azt majd táncoltatjuk őket.
Köszi,hát ettől féltem én is,van ugyan másik hengerfej,(Dunaharaszti márkatárstól,de nem tudom az milyen állapotban van,és még azt is ki kéne cseréltetni,ha meg is felel.Gondolom ezek ottani(Venyim)árak,attól félek itt a délalföldön ez még több lenne.
Segítel akkor nekem? pls. Nem akarok megint kocsival menni a találkozóra.
A hibajelenség: megváltozott kicsit a hangja(jobban csörög, és a tökömön jobban érzem a vibrációt), esett az alapjárat kb. 100 ford/percet, és ha 5 e fordulaton akarok csúsztatott kuplungal indulni is fullad.
Egyébként indul, fordulatot veszi. Kis melegítés után a nagyon ford tartományra is rápróbáltam, és semmi extra. Pillanat alatt 12e-n van, és gyönyörüen visszaesik, csak az alacsony alapjárat (így már csak 900-950 lenne) miatt leáll.
Én elsőnek és legszívesebben kompressziót mérnék, és azzal a gyertyák ellenőrzése is megvan.
Kérlek úgy próbálj magyarázni, hogy nemigazán értek hozzá, és nincs csak egy közepes minőségű dugókulcs készlet a készletben, valamint gagyi imbuszkészletből vagy 2 db, illetve elég jól improvizálok. Nyomatékkulcs nincs, így a blokkot nem bontasd meg velem! Ezt a hibajelenséget mi okozhatja? Karbi, vagy kuplung? (Vagy a rémámlmom az alacsony kompresszió)
Figyu, neked biztos van kompresszió mérőd.... :) Esetleg nem adnád kölcsön. Posta oda-visza, 4 nap alatt megfordul a cucc, és ígérem NAGYON vigyázok rá.
Bejárták európát a haknival anno
A gruppenben oda húzzák a rovátkákat filccel...
Kérünk sértetlen képet, olyat, amin nincs foltozás, meg mindenféle kék rongyba becsomagolva !
Megjegyzem már raktam fel róla párszor képet...