Hallottál már arról hogy a télre leállított vagy régebb óta nem használt gép szimeringjei folyni szoktak? Aztán kis használat után megjavulnak? Érdekes dolgok ezek.
Igen ezt ismerem mert mikor megjavítottam a főmunkahengert akkor csodálkoztam miért nem lehet olajat pumpálni bele. Teljesen átdöntöttem jobbra és megindultak a bubik mint az állat.
Minden rendes fiútestvérnek kutya kötelessége utálni a nálánál idősebb lánytestvért!(a fiatalabbat meg elnyomni)
Ez alaptörvény évezredek óta! (nincs egy testvérem sem)
Azt csináld hogy döntsd el a gépet óvatosan (vigyázz dögnehéz) a jobb oldalára addig hogy az olajtartályba az olajcsövön egyenesen fel tudjanak menni a levegőbuborékok(mert ugye most megálltak az olajcső legfelső pontján) és húzgáld meg a kuplungkart.(elég félig behúzni)
Ha most nem lenne rajta az olajtartály akkor látnád hogy a buborékok minden visszaengedésnél jönnek ki az olajvisszaeresztő furaton.(a féknél ugyanitt szokták elbaszni a légtelenítést hogy a nyergekből lent kiengedik de a csőben felfelé megy a levegő és ottmarad a felső hajlatban)
Asszem a régi talán 2006-os verseny egy angol faszival, meg már volt régebben, de akkor is qrvajó
Aztán még hol az év vége?
Ez alaptörvény évezredek óta! (nincs egy testvérem sem)
Ha most nem lenne rajta az olajtartály akkor látnád hogy a buborékok minden visszaengedésnél jönnek ki az olajvisszaeresztő furaton.(a féknél ugyanitt szokták elbaszni a légtelenítést hogy a nyergekből lent kiengedik de a csőben felfelé megy a levegő és ottmarad a felső hajlatban)