Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na. mivan?
Ez a biciklis állat mit leteker már.
Race Across Amerika, Viasat Explorer
Asszem a régi talán 2006-os verseny egy angol faszival, meg már volt régebben, de akkor is qrvajó
Hol a picsában van ilyenkor Ádám amikor az élete múlhat minden elvesztegetett másodpercen! (a nyomi! )
Nem így is lehet csinálni.
én nem így csináltam
Ááááááddááámmm!
Ádám!
És akkor azt mondod hogy ezek elérhető helyek ilyen elvetemülteknek is mint mi? (és kibírja a hátad és Kinga feneke addig a motoron?)
Én meg ebben az évben Kb:300km-t gurultam a tavalyelőtt újonnan vett Continental ContiForce-szal. Na?
Lehet hogy elkezdted használni a gépet?
. Mert te tapasztaltabb vagy mester fzr hidraulikus kuplung terén mint én.
Ja,
De ez zsír új szimering volt. 1 darabig nem eresztett aztán a múltkor igen és már megint nem.
Akkor tudod akkor meg mi a frászért hagytad hogy ennyit gépeljek?
Hallottál már arról hogy a télre leállított vagy régebb óta nem használt gép szimeringjei folyni szoktak? Aztán kis használat után megjavulnak? Érdekes dolgok ezek.
. .12000
ÉN ebben az évben, 12ezer kilométert gurultam a jó bakelit kemény KENDA gumival.
Aztán még hol az év vége?
Igen ezt ismerem mert mikor megjavítottam a főmunkahengert akkor csodálkoztam miért nem lehet olajat pumpálni bele. Teljesen átdöntöttem jobbra és megindultak a bubik mint az állat.
Minden rendes fiútestvérnek kutya kötelessége utálni a nálánál idősebb lánytestvért!(a fiatalabbat meg elnyomni)
Ez alaptörvény évezredek óta! (nincs egy testvérem sem)
Azt csináld hogy döntsd el a gépet óvatosan (vigyázz dögnehéz) a jobb oldalára addig hogy az olajtartályba az olajcsövön egyenesen fel tudjanak menni a levegőbuborékok(mert ugye most megálltak az olajcső legfelső pontján) és húzgáld meg a kuplungkart.(elég félig behúzni)
Ha most nem lenne rajta az olajtartály akkor látnád hogy a buborékok minden visszaengedésnél jönnek ki az olajvisszaeresztő furaton.(a féknél ugyanitt szokták elbaszni a légtelenítést hogy a nyergekből lent kiengedik de a csőben felfelé megy a levegő és ottmarad a felső hajlatban)
. . . . . .