Tetszett volna venni fjr-t, vagy supertenerét! azt a sóher buzit, olcsót is akar meg sportosat, azt zavarja a menetszél.. Mi van még? zavar a váltás, nincs abs, fárasztó az üléspozíció, nincs elég csomagtér, meg nem fűtött a markolat? neked nagyburgman kéne öregember!
Képzeld Ábrus a bal telóm meg nem eresztett az utolsó 4 napba.
raktam bele 150km 2x voltam otthon meg kavirnyáltam a környéken de semmi jele izzadásnak.
Na akkor még 1 szerelési tippet kérek jobbos gyári tükröm leferdül a menetszél miatt de nemtudom hogy tudnám szétszedni hogy húzzak a belső anyán. Mert nagyon 1be van
Héten elmegyek a shoxba megveszem a bőrgatyát meg a kabátot a 2 45e és néznem kell valami jó S-es sisakot is. mert a főnöké 1 számmal nagyobb és zavar, na meg a kabátja cordura 5XLes és az is nagy 1 kicsit de fekete és rohadt meleg fogyizni jó de motorozni nekem nem mert ömlik a víz rólam pedig nincs is benne a termo bélés.
2,9-3,1mm a gyári méret és 2,8 mm a kopáshatár. A kuplungrugó hossza 55,5mm,az alsó határ 54mm.
De majd abból veszed észre hogy nem oké már a kuplung hogy másodikban egy komolyabb kihuzatásnál meg-megcsúszik.(7-8ezer felett)
A tiédben még maradt egy kis levegő.
Most megint teljesen lázba jöttem. Hát bizony, kell a három nap,mert 537km! Hú de jó lenne! Akarom mondani,de jó lesz! Na Ábrus! Lehet gépelni,és végig autópályán!
JA újdonság a motornál. Azt csinálja hogy indításnál koppra szívató kihúzva kell gázt húznom hogy elinduljon akkor beáll 1200re alapjárat.
De nem pörög fel a szívatóra csak ha adok 1 gázfröccsöt neki és akkor 3500 max szivató gáz nélkül. Ha visszatolom a szívatót miután bemelegedett akkor minden ok 1200-1500 alapjárat.
A lámpáknál már 3x megviccelt majdnem a masina a kocsik légkondijából elfolyt vízen úgy kitört a segge hogy a kaki keresztbe állt bennem. Pedig nem is agresszíven indultam.
Rá kell néznem megint a kuplungra mert egész későn kezd el fogni. pedig olajszint ok levegő már nem volt benne. Mikor a kuplungot kiszedtem a lamellák még elég vastagnak tűntek. Ábrus mennyi a minimum a kuplungnál mm?
raktam bele 150km 2x voltam otthon meg kavirnyáltam a környéken de semmi jele izzadásnak.
Ez csak dolgozóknak elérhető.
De majd abból veszed észre hogy nem oké már a kuplung hogy másodikban egy komolyabb kihuzatásnál meg-megcsúszik.(7-8ezer felett)
A tiédben még maradt egy kis levegő.
De nem pörög fel a szívatóra csak ha adok 1 gázfröccsöt neki és akkor 3500 max szivató gáz nélkül. Ha visszatolom a szívatót miután bemelegedett akkor minden ok 1200-1500 alapjárat.
A lámpáknál már 3x megviccelt majdnem a masina a kocsik légkondijából elfolyt vízen úgy kitört a segge hogy a kaki keresztbe állt bennem. Pedig nem is agresszíven indultam.
Rá kell néznem megint a kuplungra mert egész későn kezd el fogni. pedig olajszint ok levegő már nem volt benne. Mikor a kuplungot kiszedtem a lamellák még elég vastagnak tűntek. Ábrus mennyi a minimum a kuplungnál mm?