Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kell a faknak nagy burgman 400al mentem már de nem gyere be túl jó az ülés nincs menettszél nem kell váltani és van hely rajta
Nabémeg...
Tele van olajjal pénteken néztem meg.
Perverz állat nem segítek!
végülis mind dolgozunk valahol..
Tetszett volna venni fjr-t, vagy supertenerét! azt a sóher buzit, olcsót is akar meg sportosat, azt zavarja a menetszél.. Mi van még? zavar a váltás, nincs abs, fárasztó az üléspozíció, nincs elég csomagtér, meg nem fűtött a markolat? neked nagyburgman kéne öregember!
Kevés vagy az Én tesóimhoz mint zsidó suliban a fitymaszűkület
ez csak azt jelenti, hogy már nincs enne olaj
Mert mi is szeretgetni fogjuk.
Ja és a másik bajom a plexi a nyakamra és a sisakra tolja a levegőt és eléggé zavar mert ott kavar a pofámba.
Képzeld Ábrus a bal telóm meg nem eresztett az utolsó 4 napba.
raktam bele 150km 2x voltam otthon meg kavirnyáltam a környéken de semmi jele izzadásnak.
Igen ábrus, szeretem a nővéreimet de ez mért kérdés?
Nincs itt disznóság. Simán egyszerűen céges üdülő. Bekerülési áron van egy éjszaka.
Ez csak dolgozóknak elérhető.
Na akkor még 1 szerelési tippet kérek jobbos gyári tükröm leferdül a menetszél miatt de nemtudom hogy tudnám szétszedni hogy húzzak a belső anyán. Mert nagyon 1be van
Akkor megint légtelenítek
Héten elmegyek a shoxba megveszem a bőrgatyát meg a kabátot a 2 45e és néznem kell valami jó S-es sisakot is. mert a főnöké 1 számmal nagyobb és zavar, na meg a kabátja cordura 5XLes és az is nagy 1 kicsit de fekete és rohadt meleg fogyizni jó de motorozni nekem nem mert ömlik a víz rólam pedig nincs is benne a termo bélés.
2,9-3,1mm a gyári méret és 2,8 mm a kopáshatár. A kuplungrugó hossza 55,5mm,az alsó határ 54mm.
De majd abból veszed észre hogy nem oké már a kuplung hogy másodikban egy komolyabb kihuzatásnál meg-megcsúszik.(7-8ezer felett)
A tiédben még maradt egy kis levegő.
Most megint teljesen lázba jöttem. Hát bizony, kell a három nap,mert 537km! Hú de jó lenne! Akarom mondani,de jó lesz! Na Ábrus! Lehet gépelni,és végig autópályán!
Nem szedem szét amíg megy. Csak tudod elindulok adom a gázt és mire odaérek hogy fogjon a kuplung 3000 körül vagyok és onnan elindul hirtelen.
JA újdonság a motornál. Azt csinálja hogy indításnál koppra szívató kihúzva kell gázt húznom hogy elinduljon akkor beáll 1200re alapjárat.
De nem pörög fel a szívatóra csak ha adok 1 gázfröccsöt neki és akkor 3500 max szivató gáz nélkül. Ha visszatolom a szívatót miután bemelegedett akkor minden ok 1200-1500 alapjárat.
Sztem szokd meg,nem lehet hogy az a baj? Még mielőtt szétbombáznád feleslegesen!

A lámpáknál már 3x megviccelt majdnem a masina a kocsik légkondijából elfolyt vízen úgy kitört a segge hogy a kaki keresztbe állt bennem. Pedig nem is agresszíven indultam.
Rá kell néznem megint a kuplungra mert egész későn kezd el fogni. pedig olajszint ok levegő már nem volt benne. Mikor a kuplungot kiszedtem a lamellák még elég vastagnak tűntek. Ábrus mennyi a minimum a kuplungnál mm?
Drága a sör!
Mármint biztos hogy megyek!