vegyél fel msn-re. gabor.h@hotmail.com és ott megbeszéljük. ha gondolod én elintézem neked a vizsgát. csak annyi hogy oda kell nekem adonod a mocit pl hétfő délután,este . és másnap lehet menni érte délután. nekem azt hiszem 15 pénz volt. de ez tavaly volt . ha érdekel akkor este megbeszéljük.
üdv.gábor
Szia Gábor!
Nekem nem a Gyári dob van rajta, így nincs benne az „E” betű, ill az egyik lábtartóm hegesztett.
Hol menne ez át vizsgán itt Gyöngyösön? Vagy a környéken? Esetleg nincs elfekvőben egy gyári dob? Mennyi a vizsga díj?
hali!mikor mennel majoshazara? csak kellenek a szelepek:) 3,5mm vastag szelepszaru szivoszelep kene 3 db.se a 4-es,se a 4,5-os nem jo. ja es jo allapotu legyen:) ez a cim egyben e-mail cim is?mert msn nincsen ennekem csak neha hetvegen.
dehogy,meg sehol se mtartok.a pecsi boot hirtelen felemelte a szelepek arat duplajara,mikor mar meg akarta mrendelni,es a szimmeringeke is felment.most vadaszok megint. nem tudtok vmi jo helyet,ahol olcson lehet hajtokarcsapagyakat szerezni?
lenne egy 6kilósom egyből ledobnék róla mindent a gecibe, aztán kenném neki. bukócső kell nekem vagy valami ami megvédi a motort.. úgynézki a karbonvédőt túl problémás rátenni..
Pallernak van ilyen FZR600, nekem nagyon tetszik, és pályán meg mindenhol ez a király, kivéve üres autópálya. Következő moci nekem is 600-as lesz úgyhogy nagyon állat lesz a géped!
Nekem azért hiányozna pályán a 2, úgyhogy ma meg is rendeltem pár egyéb alkatrész társaságában a két fogaskereket, aminek darabja 30k
De ha már szét van borítva a gép (holnap majd készítek fényképeket) akkor kap egy új vezláncot, így a mulatság talán 100 alatt megáll.
Ugyanakkor 28000 mérföld után a hengernek semmi válla nincs, még látszanak a hónolás nyomai és a blokk belülről is szép tiszta bár inkább ne kelltt volna belenézni...
Bal oldala jó hogy nem látszik, az gyalázat . Szemből aki jön sokszor átlóg a szembesávba: busz, kamion orrsöprése, vágóasztal, vendégoldal, pótkocsi,ilyenek... úgyhogy fél métert legalább hagyok mindig balosban a felező mellett, ezért élek még. De azé van benne erő
Hello!
Kettes nemtéma Állítólag nem terjed át a többi fokozatra a hiba, a kapcsolóbütyök nyíródik el és a homlokfogazat attól még hibátlan de kuka a kerék. Nekem nem hiányzik a kettes, annyi hogy odavernek a 600-asok is de ha nem állórajt akkor csáá! Városban utálok járni, csak városon kívül kenem ott meg sose kell használni, 180-ig tart amúgy a kettes, de 3-ba 100-zal lehetetlen kanyarodni mert sodródik,ennyinél 4-be még a kanyar végén a kigyorsításkor simán elkapar ha nem atomzsír úton vagy. Olyan a gép mintha jégen bringáznék de a gumijaim is le vannak nullázva.Így néz ki a gumi ha 1-be lenyelezed első fék nélkül, kimegy 110-ig utána megfordultam, ott lett kavicsos. Első fékkel sose kapartatom. Ha szikrforgácsoltatok egyszer kettest magamnak szóljak hogy kell-e neked?
A többi kép a galériában.
üdv.gábor
Nekem nem a Gyári dob van rajta, így nincs benne az „E” betű, ill az egyik lábtartóm hegesztett.
Hol menne ez át vizsgán itt Gyöngyösön? Vagy a környéken? Esetleg nincs elfekvőben egy gyári dob? Mennyi a vizsga díj?
de nem adom külön, egyenlőre
Ha nem porrá tört én megveszem viszek zsákot.
De komolyan!
50-valamennyi tehát olyan 15-6-ezer lenne-plusz a posta.
Esel-kellsz a motoroddal?:)
Eladom motorom
92 FZR600
Törött, de a blokk és a váz ép.
link
eBay-on vannak idomok is?
Annyira hiányzik róla hogy egyre mesztelenebbnek látom...
Egylinkeért hálás lennék:)
De ha már szét van borítva a gép (holnap majd készítek fényképeket) akkor kap egy új vezláncot, így a mulatság talán 100 alatt megáll.
Ugyanakkor 28000 mérföld után a hengernek semmi válla nincs, még látszanak a hónolás nyomai és a blokk belülről is szép tiszta bár inkább ne kelltt volna belenézni...
Kettes nemtéma Állítólag nem terjed át a többi fokozatra a hiba, a kapcsolóbütyök nyíródik el és a homlokfogazat attól még hibátlan de kuka a kerék. Nekem nem hiányzik a kettes, annyi hogy odavernek a 600-asok is de ha nem állórajt akkor csáá! Városban utálok járni, csak városon kívül kenem ott meg sose kell használni, 180-ig tart amúgy a kettes, de 3-ba 100-zal lehetetlen kanyarodni mert sodródik,ennyinél 4-be még a kanyar végén a kigyorsításkor simán elkapar ha nem atomzsír úton vagy. Olyan a gép mintha jégen bringáznék de a gumijaim is le vannak nullázva.Így néz ki a gumi ha 1-be lenyelezed első fék nélkül, kimegy 110-ig utána megfordultam, ott lett kavicsos. Első fékkel sose kapartatom. Ha szikrforgácsoltatok egyszer kettest magamnak szóljak hogy kell-e neked?