Emberek érdekelne ki mennyi idonkent cserel gyertyat a belpiacos FZR-ben. Nekem 250-es van es olajat plusz szurot szepen 6000-enkent csereltem eddig gyertyat meg 12000-enkent. Most azonban a haverom VTR-jenek a szervizkonyveben ami ugyan fele annyit porog 24000 lett lattam erre...
Sajna nem talaltam valaszt az utobbi fel ev hozzaszolsai kozott erre es hetvegen cserelnem az olajjal bar ha mehet 12 felett megusznam a muanyagok lebanyaszasat bar gyertya mar van.
Vezermulanc: lattam kerdeztek ezt meg szelephezagot is. Elvileg 40-45 ezer korul kellene ezeket es a karbiszinkront is normalis hasznalatnal es jo allapotu motornal tenni. De ugye a legtobb hajtva van es meg az orak se szoktak a valos ertekekhez kozeliteni. Ha pedig igen arra azt mondjak szerencses...
Elso telo rugo: az enyemben a japanokat megjart szerelo is tanusitotta az ora melle hogy most van 24 ezer benne de mar kellett rugokat cserelni az elso telokban az olaj nem volt eleg. 15 evet birt a gyari rugo olaj meg szimering is :( Ja lassan csereerett a hatso is csak azt nem tudom hogy ott eleg lesz-e az olaj vagy ott is mehet a rugo. Ha a 100kg-os haverom mogem ul en 75 akkor 50 metert nem tudunk haladni mar minimalis rugozasnal is a hatulja beleer a muanyag ivbe. Jelzem 4 eve meg a Balatonon szaguldoztunk vele akkor birta bar volt hogy neha kigyulladt az olajlampa mert hatrafolyt az olaj szerintem a blokkba...
hát olaj, az olajtebtöltő nyilásnál szokták beleütni a blokkba.. de ha szűrőt is cserélsz, 2-3 decivel önts bele többet, különben kevés lesz. hát ez a sűrűbb olaj, akkor nem fogy.. attól még hogy kopott a dugattyú, vagy bárhol máshol, attól még a motor többi részének a gyárilag előírt minőségű olajra van szüksége. én inkább a gyárit töltögetném, mintrsem esetleg gondom lehessen a másféle olajból. nemtom..
Köszönöm a választ! De megoldódótt a probléma! Hál istennek nem generátor probléma volt. Hanem egy egyszerű kontakt hiba,a fesszabályzó becsatlakozások szarrá voltak oxidálódva,meg egy kötés fel volt lazúlva és ez okozta a nyavaját. Köszi mégegyszer! Mostmár mind akét szeme piritja az aszfaltot!
Flood, ha a hétvégén jó idő lenne akár Visegrádon is találkozhatnánk, de nem lesz De ha mégis, akkor arra az esetre adj egy számot, és felhívlak. Az is előfordulhat, hogy napsütés esetén elkanyarodunk a mamával erre/arra kirándulás képében
Öhlins villarugót kapott előre, az 30 pénz volt. A villaolaj viszont csak 3ezer, de messze nem olyan jó, mint a keményebb rugó és sűrűbb olaj kombinációja.
Persze ez akkor igaz, ha az elejét akarod keményíteni. Mi a gondod vele?
Ahoj,addig mondom amíg forró,hozzájutottam egy 600-ashoz(az enyémen kívül) ami teljesen működőképes egy "rendszámmal"-akár futni is lehet vele kipróbáltam faja minden fekete lila gondolom tudjátok mien.
Ha kell valakinek akármire hobbira szétszedni egyben elviheti.
Hali ,nekem a kocsimnál volt ienem,egyik lehetőség hogy a generátorod már nem a legjobb(ne szarj be fel lehet újjítani nem kell újból megvenned)
A másik hogy szintén a generátor testábelje van elcsúszva és nem kap rendes testet.
Ezt egy autóvillamosságis ember 2-perc alatt megmondja és 500-tallérnál nem is fog többet kérni érte.
Egy generátor felújjítás pedig tekercs meg bevonatcserével 4-5 ezer forint.
Szeretnék tanácsot kérni! Van egy 94-es FZR Exup-om,japán belpiacos, olyan gond van vele hogy halványodnak elől a lámpáim. Kimértem a töltését,és alapjáraton 14,1v-ot tölt,de mihelyt felkapcsolom a világitást már csak 11,5v a feszkó! (Az aku nem merül le menet közben) gyári 35/35wattos izzók vannak benne. Mi lehet a gáz vele? Valaki tudna nekem segiteni?
Hello.Bagoly főleg tőled kérdezem!
Van egy srác akivel akarok üzletelni egy 400-as gixert.
Azt mondta 88-89-es nem tom pontosan de azt mondta kockalámpás de GSX_R.
Én ha jól tudom a lámpadesign váltás akkoriban nem nagyon volt vagyis a GSX-R400-asok mind kereklámpások voltak.
Kocka vagyis kockában a két kerek lámpa valamikor 91-es években volt.
Ha tudtok valamit ami cáfolná ezt vagy képet küldeni egy ien évjáratú de "kockalámpás" GSX-R-ről akkor azt megköszönném
Pécsett vannak...Nekem is Ők csinálták a motorom nagyon jó lett...be tudnak szerezni mindent, gyári újat, csakhát....ugye...az ára...nekem a farokidom záró kis műanyag lett volna olyan 25eFt...
esetleg Racsi bontó vagy a red barom...
Sajna nem talaltam valaszt az utobbi fel ev hozzaszolsai kozott erre es hetvegen cserelnem az olajjal bar ha mehet 12 felett megusznam a muanyagok lebanyaszasat bar gyertya mar van.
Vezermulanc: lattam kerdeztek ezt meg szelephezagot is. Elvileg 40-45 ezer korul kellene ezeket es a karbiszinkront is normalis hasznalatnal es jo allapotu motornal tenni. De ugye a legtobb hajtva van es meg az orak se szoktak a valos ertekekhez kozeliteni. Ha pedig igen arra azt mondjak szerencses...
Elso telo rugo: az enyemben a japanokat megjart szerelo is tanusitotta az ora melle hogy most van 24 ezer benne de mar kellett rugokat cserelni az elso telokban az olaj nem volt eleg. 15 evet birt a gyari rugo olaj meg szimering is :( Ja lassan csereerett a hatso is csak azt nem tudom hogy ott eleg lesz-e az olaj vagy ott is mehet a rugo. Ha a 100kg-os haverom mogem ul en 75 akkor 50 metert nem tudunk haladni mar minimalis rugozasnal is a hatulja beleer a muanyag ivbe. Jelzem 4 eve meg a Balatonon szaguldoztunk vele akkor birta bar volt hogy neha kigyulladt az olajlampa mert hatrafolyt az olaj szerintem a blokkba...
matel