a repedés a képen látható felső csavar mellett telálható balra. Fingom sincs, hogy törhetett el. Tegnap vettem észre, korábban meg tuti nem volt ott. Tehát a lényeg, hogy nem kell vele foglalkoznom, ez "csak" egy porvédő?
Mivel nem értek hozzá, lehet, hogy bugyuta lesz a kérdésem!
Tegnap ezt a repedést találtam a váltókarnál lévő burkolaton. Ez gáz, vagy szabad így motorozni?
Tavaly 5x ültem az előző motoromon. Ebből 2x pálya. Ezért nem érdemes kifizetni az adót+biztosítást.
És nincs már kedvem utcán motorozni, potenciális gyilkosok mozdulatait kivédeni és percenként anyázni a már kikerülhetetlen kátyúba való bezuhanás miatt. Vigyázzatok ti is
Könnyen lehet hogy elromlott az egyenirányitod és tul töltötte.Nekem volt ugyan ez a hiba a régi 600-as fzr motoromon.Mérd le a töltést mielött kicseréled a gyujtotrafot.
hát, főleg ha magasnyomásuval mostad, telefostad vízzel valahol ahol nem kellett volna. kínos. én is í gyertyákra gondolnék. pipát levetted? azt szellőztesd kis, lehet ott párás még mindig. amőúgy mi az hogy nem indul? meg sem forgatja?
Hello.
Motormosásnál ha egy mód van rá a borotvát kíméld slaggal mosd és vödörrel habos vízzel kézzel.
Kimondottan a mlokkot moshatod nem fog beázni,mert ha beázna ott ahol ez megtörténik onnan később olajnak is kellene folynia...
Elvileg ha nem indil akkor a gyertyáidnál beázik ezt elkerülheted ha nem folyatsz oda vizet illetve a gyertyákon lévű gumitakarót cseréld le újra hogy zárjon rendesen.Nekem is volt hogy nem indult mosás után de csak meg kellett várnom amíg kiszárad illetve levegővel kifújtam a gyertyáknál..
Az ülés alatti elektronikára is vigyázz nem szereti a vizet.
A hidegindítót nem javaslom se neked sem másnak úgyanis a tartalama miatt a blokk oldaláról belűlről feloldja a bevonatot és annyi a kenésednek.Türelmet és szárítgatást javaslok neked a gyertyákat nem kell cserélgetni mosásonként ha megszárad akkor semmi baja nincs viszont az álltalad említett 5-napos illetve egy hetes időtartam nagyon soknak tűnik.
Remélem tudtam segíteni valamiben.
azt nem irtad hogy nezted-e vagyis hogy van-e mind a 4 hengeren szikra. valoszinuleg ugye az lesz a gond beazik es ezert nincs gyujtasod. meg nem javitottam ilyen problemaval fzr-t de ezzel kezdenem es utana keregetnem ha nincs akkor miert hol a gond...
matel
U.I.
koszonom a valaszokat a hatso rugohoz!
Mivel nem értek hozzá, lehet, hogy bugyuta lesz a kérdésem!
Tegnap ezt a repedést találtam a váltókarnál lévő burkolaton. Ez gáz, vagy szabad így motorozni?
És nincs már kedvem utcán motorozni, potenciális gyilkosok mozdulatait kivédeni és percenként anyázni a már kikerülhetetlen kátyúba való bezuhanás miatt. Vigyázzatok ti is
Motormosásnál ha egy mód van rá a borotvát kíméld slaggal mosd és vödörrel habos vízzel kézzel.
Kimondottan a mlokkot moshatod nem fog beázni,mert ha beázna ott ahol ez megtörténik onnan később olajnak is kellene folynia...
Elvileg ha nem indil akkor a gyertyáidnál beázik ezt elkerülheted ha nem folyatsz oda vizet illetve a gyertyákon lévű gumitakarót cseréld le újra hogy zárjon rendesen.Nekem is volt hogy nem indult mosás után de csak meg kellett várnom amíg kiszárad illetve levegővel kifújtam a gyertyáknál..
Az ülés alatti elektronikára is vigyázz nem szereti a vizet.
A hidegindítót nem javaslom se neked sem másnak úgyanis a tartalama miatt a blokk oldaláról belűlről feloldja a bevonatot és annyi a kenésednek.Türelmet és szárítgatást javaslok neked a gyertyákat nem kell cserélgetni mosásonként ha megszárad akkor semmi baja nincs viszont az álltalad említett 5-napos illetve egy hetes időtartam nagyon soknak tűnik.
Remélem tudtam segíteni valamiben.
matel
U.I.
koszonom a valaszokat a hatso rugohoz!