Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a repedés a képen látható felső csavar mellett telálható balra. Fingom sincs, hogy törhetett el. Tegnap vettem észre, korábban meg tuti nem volt ott. Tehát a lényeg, hogy nem kell vele foglalkoznom, ez "csak" egy porvédő?
de hogy hogy sikerült eltörni...
melyik repedés? ha ez az az imbuszokkal rögzített szirszar, akkor az csak a lánckereket fedi, lószarnak se kell, a dzsuvától védi a lábad azt szevasz.
Srácok!

Mivel nem értek hozzá, lehet, hogy bugyuta lesz a kérdésem!
Tegnap ezt a repedést találtam a váltókarnál lévő burkolaton. Ez gáz, vagy szabad így motorozni?
Hát ilyet se nagyon láttam még, legalábbis speed géppel, de nagyon élvezheti a srác mert nyomja folyamatosan. Biztos jót tesz a futóművel.
Nekem ugyan nem , én csak használom. Az a baj, hogy a velem utazó motyó miatt a motor nem jöhetne szóba, vagy min egy FJR kéne
akinek fussa kocsira..
Tavaly 5x ültem az előző motoromon. Ebből 2x pálya. Ezért nem érdemes kifizetni az adót+biztosítást.

És nincs már kedvem utcán motorozni, potenciális gyilkosok mozdulatait kivédeni és percenként anyázni a már kikerülhetetlen kátyúba való bezuhanás miatt. Vigyázzatok ti is
Az oké de nemis lehet nagyon máshol használni.Én azért szeretek elmeni erre arra.
Talán mert nem mondtam Viszont így nem kell fizetni semmit és nem kell figyelni az esztétikára.
Bocsi ezt nem tudtam,hogy pájára épiteted
Egy közepes doboznyi cucc van, ami többé ezen a gépen nem lesz rajta :-) Pályára készül(t) a masina.
Azt nem teszed fel,vagy oda is valami egyedi lesz?
Úgy emlékszem, hogy a szekrényben, a garázsban Miért?
Bagoly jó let az üllésed. De hol a hátsólámpa?
Gyerekek, tettem fel képeket a galériába, nézzétek
Szupi ötlet. Egy nagy aksiról inditottam,mert fel kellett tornázni az olajat. Generál volt rajta. És trafó nélkül hogy mérjek töltést?
Könnyen lehet hogy elromlott az egyenirányitod és tul töltötte.Nekem volt ugyan ez a hiba a régi 600-as fzr motoromon.Mérd le a töltést mielött kicseréled a gyujtotrafot.
Ha nem indul,nézd meg szikra van e. Lehet a jeladó beázik,a blokk jobb oldalán.
OK. Az jó lenne. Mikor lessz kép róla kb?
ja, meg mindek mosogatád állandóan? nem jetski ez..
hát, főleg ha magasnyomásuval mostad, telefostad vízzel valahol ahol nem kellett volna. kínos. én is í gyertyákra gondolnék. pipát levetted? azt szellőztesd kis, lehet ott párás még mindig. amőúgy mi az hogy nem indul? meg sem forgatja?
Hello.
Motormosásnál ha egy mód van rá a borotvát kíméld slaggal mosd és vödörrel habos vízzel kézzel.
Kimondottan a mlokkot moshatod nem fog beázni,mert ha beázna ott ahol ez megtörténik onnan később olajnak is kellene folynia...
Elvileg ha nem indil akkor a gyertyáidnál beázik ezt elkerülheted ha nem folyatsz oda vizet illetve a gyertyákon lévű gumitakarót cseréld le újra hogy zárjon rendesen.Nekem is volt hogy nem indult mosás után de csak meg kellett várnom amíg kiszárad illetve levegővel kifújtam a gyertyáknál..
Az ülés alatti elektronikára is vigyázz nem szereti a vizet.
A hidegindítót nem javaslom se neked sem másnak úgyanis a tartalama miatt a blokk oldaláról belűlről feloldja a bevonatot és annyi a kenésednek.Türelmet és szárítgatást javaslok neked a gyertyákat nem kell cserélgetni mosásonként ha megszárad akkor semmi baja nincs viszont az álltalad említett 5-napos illetve egy hetes időtartam nagyon soknak tűnik.
Remélem tudtam segíteni valamiben.
azt nem irtad hogy nezted-e vagyis hogy van-e mind a 4 hengeren szikra. valoszinuleg ugye az lesz a gond beazik es ezert nincs gyujtasod. meg nem javitottam ilyen problemaval fzr-t de ezzel kezdenem es utana keregetnem ha nincs akkor miert hol a gond...
matel
U.I.
koszonom a valaszokat a hatso rugohoz!